vaccinaties

Belgie begint steeds meer een Europese proeftuin te worden voor een politiestaat. je moet daar ook verplicht stemmen. Dat is toch wel het toppunt van demcoratische dictatuur: het volk heeft niet het recht om te stemmen, maar de plicht! Vrijheid is de keus om wel of niet te stemmen, maar dit geldt kennelijk niet in Belgie.

Mike

Dat verplichte stemmen en de verplichte vaccinatie is al heel lang zo hoor. Ik ben nederlands, woon hier al 15 jaar, de helft van mijn leven, en ik verbaas me nog elke dag :-)

Iklustvet,

Je laat af en toe wat los over jezelf, losse floddertjes.

Zou je je zelf eens aan ons voor willen stellen in een apart topic?

We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor, maar willen graag alles weten (grapje). 8O

Lia

Als het zo goed was voor het hart ,waarom zijn er dan zoveel hartpatienten ?

Mijn man heeft alle inentingen gehad als kind hoor !

Vanochtend had ik het over dit gegeven met onze fysiotherapeute die mijn zoontje behandelt en al ongeveer 25 jaar kinderen met een ontwikkelingsachterstand behandelt. Haar valt inderdaad op dat er meer kleine kinderen problemen in hun motorische ontwikkeling hebben in vergelijking met zo'n 15 jaar terug en aan het begin van haar carriere.

Zij merkt wel op dat de problemen met een vertraagde ontwikkeling sneller opgemerkt worden. Wij zijn vooral benieuwd naar het feit of het invoeren van nieuwe vaccins met een veiligere samenstelling ook tot een terugval in het aantal nieuwe gevallen van motorische ontwikkelingsachterstand en autisme zal leiden.

Zelf herinner ik me van de inenting tegen Rode Hond op mijn 12e enorm misselijk en duizelig werd. Ik vermoed dat dit goedje qua samenstelling ook niet onschuldig was.

Moesten we nu een keer per vaccin weten wat er echt inzit dan zouden we als ouder tevoren onze conclusies kunnen trekken of we het wel of niet verantwoord vinden om ze te laten doen.

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, zal me nog even voorstellen in een apart berichtje.

Wij zijn de gelukkige ouders van drie kinderen. En opgevoed met meedoen met iedereen.

Gelukkig ben ik in de loop van 2012 steeds meer gaan lezen over gezondheid en dus ook vaccinaties.

Hierdoor hebben wij besloten om onze jongste die vorig jaar juli geboren is niet meer te vaccineren en de andere twee krijgen ook niks meer.

De oudste is nu 4 en had van het zomer de laatste dktp moeten krijgen. Die heeft ze niet meer gehad.

Ik heb meerdere artikelen gelezen dat via een vaccinatie het immuunsysteem niet wordt geactiveerd. Het is geen blijvende bescherming tegen de ziekte. Alleen als het immuunsysteem het zelf moet doen wordt het een blijvende bescherming. Vandaar ook dat men gewoon de ziekte kan krijgen.

Wij mensen zijn denk ik veel te ver bij de natuur vandaan komen te staan. Ik probeer steeds meer op een natuurlijke manier op te lossen. Luister naar je lichaam. Het is helaas wel lastig in de huidige maatschappij waar je wordt gebombardeerd met troep.

STeelboy, fijn dat jullie een keuze gemaakt hebben en daar achter staan! zelf denk ik dat gezonde kinderen heel goed in staat zijn kinderziekten door te maken. Ik wil mij niet laten aanpraten dat bijv mazelen een dodelijke ziekte is. Wel is het een ziekte die tijd en rust kost, iets dat in onze maatschappij ondenkbaar is, een kind dat een paar weken thuis moet blijven, krijg het maar georganiseerd. Mensen moeten werken en hebben daar geen tijd voor. Maar voor mij is er geen andere keuze.

Ik heb op mijn 7e alle inentingen nogmaals gehad omdat mijn moeder het boekje kwijt was .

Verder heb ik de bof mazelen en rode hond gewoon doorgemaakt hoor .

(maar heb van de rode hond als 3 jarige wel een lichte hersenbeschadiging opgelopen )

Quote:
Ik heb op mijn 7e alle inentingen nogmaals gehad omdat mijn moeder het boekje kwijt was

:roll: .

Beste Janse en Mike,

Van deze informatie word je niet vrolijk en het wordt jammer genoeg om reden van commerciële belangen van de farmaceutische branche weer altijd in de doofpot gestopt gestopt. Een aanrader om te lezen op dit vlak is boek Censuur van Dr. Gabór Lenkei.

@ Janse

Bedankt voor de link. Op grond van de informatie op het forum en het lezen van het boek Vaccinaties doorgeprikt van Cisca Buis kwam ik tijdens de kerstvakantie ook tot het inzicht dat onze kinderen beter geen vaccinaties meer krijgen. Als je trouwens op de site van het Niburu doorklikt komt er niet voor de eerste maal naar boven dat er bij de Infanrix heel veel bijwerkingen optreden.

Inmiddels heb ik aan het centrum van leerlingenbegeleiding van onze kinderen schriftelijk doorgegeven dat we geen herhalingsprikken van de Infanrix meer wensen.

De zorgjuf sprak ik deze morgen nog en zij bevestigde dat haar bekend was dat er meer kinderen met de bijwerkingen van deze inenting op school rondlopen. Sommigen hebben leerproblemen en de meesten hebben er gedragsproblemen of ADHD aan overgehouden. De fabrikant kan trouwens op grond van de huidige Nederlandse en Belgische wetgeving in deze gevallen hiervoor niet verantwoordelijk gesteld worden.

Wij hebben hier onze conclusies getrokken en de stap gezet om ons niet langer iets te laten toedienen dat niet gezond is.

Dit is niet goed voor mij om te lezen.

Bij de oudste zijn de vaccinaties ontspoort. En wat ik van de arts heb begrepen is dat kinderen van buitenlandse afkomst nog zwaarder worden belast. Die krijgen extra vaccinaties en voor het gemak mengen ze deze. Waardoor baby's met nog hoger giftige stoffen worden belast dan kinderen met uitsluitend Nederlandse ouders. Zij worden ook automatisch opgeroepen bij de ggd voor een tbc vaccinatie. Ik heb van iedereen om mijn heen gehoord dat kinderen hier echt een week of 2 behoorlijk ziek van worden. Bovendien zorgt het voor een grote litteken.

Deze berichten hebben mij zo bang gemaakt en heb gelukkig deze vaccinatie geweigerd tot grote ergernis van de "verantwoordelijke".

ik heb weleens gelezen tijdje geleden dat de mensen op het consternatie buro geen informatie over bijsluiters(en wat er in staat)mogen geven op straffe van ontslag!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan