vaccinaties

Ik durf het ook wel te zeggen maar in een andere situatie had ik sit: iemand in onze nabije omgeving werkt op cb en geeft dus vaccins, in alle oprechtheid dat ze goed bezig is. Ik had haar gevraagd naar een lezing hierovdr te komen. . Dat was toch een brug te ver. En discussies over het onderwerp liggen erg gevoelig.

Groot nieuws!

http://www.conspiracydiscovery.info...es-isnt-a-virus-wins-in-german-federal-court/

Stefan Lanka heb ik al eerder aangehaald in dit stuk op het Alleen-lezen forum:

Hier de zeer moedige (en komische!) Duitse dr. Lanka, een viroloog (!) die eveneens beweert dat virussen niet bestaan en ‘ziekteverwekkers’ in het algemeen niet:

http://anderekijk.net/hivirus/vogelgriep01.html

Een zeer humoristisch citaat:

Quote:
Dr. Lanka, worden wij in Duitsland door de vogelgriep bedreigd?Alleen indirect. Volgend jaar worden er in Duitsland veel minder baby’s geboren. Volgens de media sneuvelen alle ooievaars door vogelgriep dus daar moeten we ons dan maar op voorbereiden.

Nog een paar treffende citaten:

Quote:
Biologische structuren daarentegen die iets negatiefs zouden uitrichten zijn nimmer gezien. Het uitgangspunt voor biologisch leven is het samen leven; de symbiose. Daarin is geen plaats voor vernietiging. Het toeschrijven van oorlog en vernietiging aan het biologische leven is een product van zieke en criminele hersenen.

Hoe ziek dit werkelijk is blijkt uit deze woorden van Lanka:

Quote:
De orthodoxe geneeskunde is de belangrijkste steunpilaar voor alle dictaturen en regeringen die zich niet houden aan geschreven recht, grondrechten, mensenrechten; anders gezegd, zich niet onderwerpen aan democratisch gelegitimeerde maatschappelijke overeenkomsten. Dat verklaart ook waarom die orthodoxen werkelijk alles maar kunnen doen en waarom ze aan geen enkele controle worden onderworpen. Als we daar niet iets aan doen gaan we allemaal ten gronde aan die vorm van geneeskunde.

Wat is het dan wel is dat ons velt?

Quote:
Welke virussen bestaan er dan eigenlijk wel en wat doen ze?Structuren die kunnen worden aangeduid als virussen zijn in veel bacterie-achtigen aangetroffen en in eenvoudige levensvormen die overeenkomsten vertonen met bacteriën. Het zijn zelfstandig gebleven elementen van het samen leven door verschillende soorten cellen in een gemeenschappelijk celtype. Dit wordt aangeduid als een symbiose, een endosymbiose, die zich gedurende het proces van samengaan van verschillende celsoorten en structuren ontstaan is, waaruit het bestaande celtype tot stand is gekomen waaruit mensen, dieren en planten bestaan.

Heel kleine bacterien dus. En ze worden uitsluitend in simpele levensvormen aangetroffen, niet in complexe organismes:

Quote:
Virussen zijn bestanddelen van zeer eenvoudige organismen zoals draadalgen, een bepaald soort eencellige chlorella-alg en van heel veel bacteriën. Die virale bestanddelen worden dan aangeduid als phagen. In meer complexe organismen, met name mensen, of in dieren en planten, zijn structuren die zouden kunnen worden aangeduid als virussen nog nooit gezien.

Waar test men dan wel op? Witte bloedlichaampjes en andere afweerstoffen:

Quote:
Er wordt bijvoorbeeld beweerd dat er afweerstoffen zijn die zich met de zogenaamde virusdeeltjes en uitsluitend daarmee zouden verbinden, en dat wanneer een dergelijke verbinding aangetoond wordt, daarmee de aanwezigheid van zo’n virus bewezen zou zijn.In werkelijkheid gaat het bij die zogenaamde afweerstoffen om oplosbare bloedeiwitten die een centrale rol spelen bij het afdichten van groeiende en zich delende cellen, evenals bij het herstel van wonden.Zulke bloedeiwitten, ook aangeduid als globuline, verbinden zich in een reageerbuis bij de juiste concentratie van zuren en basen, mineralen en oplosmiddelen naar behoefte met andere eiwitten. Op die manier kan ieder monster uit een dier of een mens naar wens tot een positieve of negatieve test leiden. Het is pure, en dat moet heel duidelijk gesteld worden, criminele willekeur.

Conclusie:

Quote:
Ook bij ziektebeelden zijn er feitelijk noch in het getroffen organisme, noch in lichaamsvloeistoffen ooit structuren gezien of geïsoleerd die zouden kunnen worden aangemerkt als virus. De bewering dat er een ziekteverwekkend virus zou bestaan is goedkoop bedrog; een fatale leugen met dramatische consequenties.

En wat te denken van dit briljante citaat?

Quote:
Aangezien Bin Laden, het hoofd van het beweerde al-Quaida (wat in het Arabisch gewoon ‘de weg’ betekent), niet gevonden is en niets meer van zijn organisatie werd vernomen sedert de warme sanering van de instortingsgevaarlijke wolkenkrabbers in New York, voorts bij Saddam ook geen massavernietigingsmiddelen zoals pokkenvirussen waarvan werd gesproken aangetroffen zijn, die reden vormden voor de tweede Irak-oorlog en nu opnieuw over een dodelijk virus wordt gesproken, zou helder moeten zijn wie in werkelijkheid de terroristen zijn en wie in werkelijkheid de zelfmoordcriminelen: Zij die de viruspaniek veroorzaken of daaraan meewerken!

Mike

Over mindcontrol gesproken: ik ging laatst naar een lezing over 'kanker op een dood spoor' omdat het wordt gezien als een zuurstoftekort in de cellen, wat voor iedereen interessant is. De reacties die ik kreeg waren vreemd: mensen met kanker zijn zo kwetsbaar.. Ja precies dus moeten ze kennis vergaren! Ook kreeg ik diverse malen de reactie van mensen die chemo hebben gehad of nog gaan krijgen: 'ik ben het (de chemo) verplicht aan mijn kinderen'.

Dat is toch bizar?! Het idee wordt er bij mensen met kanker ingepompt dat je niet alles hebt geprobeerd als je geen chemo behandeling doet. Oftewel als je overlijdt en je koos om geen chemo te nemen dan is het je eigen schuld. Wat een kwakzalverij in de reguliere geneeskunde, omdat ze zelf geen adequate behandeling hebben die de oorzaak aanpakt i.p.v. de symptomen.

Wat mij ook opvalt: gezonde mensen die zich prima voelen, veranderen in een 'patiënt' zodra ze bij de mammografie een knobbeltje ontdekken. Met alle gevolgen van dien. Ze gaan zich moe voelen (niet raar met alles wat je over je heen krijgt qua behandeling met chemische wapens) maar ook onzekerheid slaat toe natuurlijk. En je mag blij zijn dat je het overleeft als je het overleeft. Want de dokter doet er alles aan.
Ik ben blij dat ik inmiddels kennis heb genomen van de Germaanse geneeskunst, omdenken 2.0! Deze gaat niet uit van zwakte maar van je kracht en ziekte is genezing.

Ook hoor ik wel eens: je moet oppassen wat je zegt. Ohja? > wil je als je 'ziek' bent dan niet het heft in eigen hand nemen en jezelf helemaal informeren over wat er met je aan de hand is en wat je er aan kunt doen? Misschien ben ik zelf wel een uitzondering dan maar ik wil er alles van weten in zo'n situatie. De dokter houdt je liever dom, je moet niet gaan zoeken op internet... haha nee want dan kom je erachter dat hij ook BS verkoopt. :-)

Ik ben niet de enige die die ervaring heeft zoals jij. Mensen doen soms ook echt kattig als je met een andere mening aankomt. Mijn dochter had laatst een knobbeltje in haar borst (volgens mij is het nu weg) Het ziekenhuis wilde opereren. Heb ik kunnen voorkomen. Nu hoor ik op de radio dat er extra geld wordt vrij gemaakt voor mensen met een knobbeltje in borst, omdat niet ieder knobbeltje kanker wordt. Ha ha, had ik al lang gelezen op internet. Ik meen bij Gezonde vrouwen. Ben wel blij voor al die vrouwen die dan nu beter worden geinformeerd.

Ze gaan onderzoeken doen met dat geld. ja ja. Snap ik eigenlijk ook niet goed. Weten ze het of weten ze het niet. In die tussentijd lekker doorgaan met opereren.
De meeste mensen vertrouwen de artsen nog. Op gym iemand die UIT VOORZORG 2 borsten weg laat halen. Zo moeilijk om dan mijn mond te houden als je weet dat ze er niet voor open staan!!.

Je zou kunnen vragen of ze ook haar hersenen preventief laat verwijderen om een hersentumor voor te zijn.
Iemand met een beetje gevoel voor humor moet daar tegen kunnen.

Gevoel voor humor? echt niet. Zij denken van mij: ze denkt dat ze alles beter weet.
Snap je dat ik mijn mond dan maar hou? Maar god hoort me brommen = een uitdrukking toch?

Lol CiC ik vind hem leuk.
Herkenbaar Liesje ik denk dat de meeste forummers dat zelfde ervaren. Soms plaats ik dingen niet op mijn FB omdat ik al moe word vh idee dat bepaalde mensen weer gaan reageren dat ik alles geloof, of dat mijn bronnen niet betrouwbaar aijn. En dan zelf komen met de gebruikelijk msm disinfo berichten.
Wie het laatst lacht..

Ik betrap mijzelf er op dat ik in deze weer lekker Gender Incorrect bezig ben door zomaar aan te nemen dat het in de comment van liesje om een vrouw zou gaan die haar borsten wil laten amputeren.
Het zou natuurlijk ook zomaar om een man met borsten of een reeds omgebouwde kunnen gaan die deze preventieve actie willen ondernemen.
Dat moet kunnen tegenwoordig.

Mijn tieten worden ook niet geplet voor een mammografie! Op mijn werk breng ik mensen na dat onderzoek toe en het voelt elke keer of ik ze naar de slachtbank breng ofzo...

Eigenlijk wil ik dan zeggen: Ren zo hard je kunt. En daarna gaan ze radioactief suikerwater in de "tumor" spuiten... want Goed zichtbaar op de foto.

Dan volgt een nog een onderzoek en duwen ze er een ijzerdraatje in zeg maar. Zodat de chirurg weet wat er verwijdert moet worden.

Vaak in combi met chemo en of bestraling. En maar lekker aansterken met zooi op suikerbasis...

Ik denk dat ik op een werkdag zo ongeveer 99,9% van wat ik denk niet uitspreek.

Ik mag ook "gratis" een griepprik halen. Joepie! Collega's vinden t onverstandig dat ik dat niet doe want ik dan kwetsbare patiënten aansteken! Maar ik heb nooit griep ik ben niet meer verkouden geweest sins ik me te barste eet aan verzadigd vet. Maar je kunt dan ongemerkt al die dingen wel overdragen vinden ze... en andere onzinnige discussies...

Complotdenker

Ik denk dat ik op een werkdag zo ongeveer 99,9% van wat ik denk niet uitspreek.

Same here. Hoe belachelijk is dat in een 'vrij' land? Maar het is helaas de realiteit, je moet goed op je tellen passen als het gaat om wat je tegen wie zegt. We hebben te maken met zeer sterke 'group think' (indoctrinatie), die ronduit verstikkend werkt voor werkelijke vrijheid van meningsuiting. Wat mij betreft mag onze aanstaande premier Wilders meteen de geldkraan naar de publieke omroep dichtdraaien. WEG met DWDD en Nieuwsuur!

Maar je kunt dan ongemerkt al die dingen wel overdragen vinden ze… en andere onzinnige discussies…

De cognitieve dissonantie ontgaat ze volledig, omdat emotie (angst) boven logica wordt geplaatst. Als je ingeent bent kun je toch helemaal niet besmet raken, dat was toch het hele idee achter inenting? En andere onzinnige 'argumenten'.

Mike

@complotdenker.
Ik heb ooit op een kantoor gewerkt waar het tussen collega,s niet meer zo lekker liep en mijn dochhter heeft dat ook eens meegemaakt. Erg frusterend allemaal en daar moet je sterk voor in je schoenen staan om nog met plezier naar je werk te gaan. Ik bleek sterker dan ik dacht, dat wel.
Maar als ik jou zo hoor - dit is slecht voor je gezondheid. Doe je nog iets leuks na je werk? sporten, muziek? weet ik veel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan