vaccinaties

De volgende heksenjacht gok ik.
Een bedreiging voor big pharma, agro and food.
https://healthimpactnews.com/2017/medical-doctors-punished-silenced-for-giving-unapproved-high-fat-dietary-advice/

Liesje bij mij net zo, ik brandde dus wel op. Ben uiteindelijk weggegaan en ga nooit meer terug in die verziekte financiële wereld.

Is erin blijven werken niet hetzelfde als eraan mee werken cq in stand houden?

Als de werkcultuur verziekt is, is het in ieder geval duidelijk. Waar ik het over heb zijn collega's met wie je prima kunt opschieten, maar bij wie je desondanks ontzettend moet opletten welke mening je verkondigt. In ons 'vrije' land ligt een sociaal taboe op rechts-conservatisme omdat de SJW-cultus onderdeel is gaan uitmaken van de mainstream en je nu automatisch een 'racist', 'xenofoob' of 'islamofoob' bent als je iets kritisch zegt over moslim'vluchtelingen', een 'seksist' bent als je kritisch bent over feminisme, een 'homofoob' als je problemen hebt met de LBGT-waanzin en natuurlijk ben je een 'nazi' of een 'fascist' als je Trump en andere populisten wel ziet zitten. Dit zijn doodgewone burgers met wie je prima door 1 deur kan - totdat dit soort onderwerpen op tafel komen. Ik moet tandenknarsend aanhoren hoe vrouwen en betamannen om me heen zich laagdunkend uitlaten over Trump en ik had al aangegeven dat ik met lede ogen moet aanzien hoe straks mijn eigen kleinkinderen gewoon volgens schema zullen worden gevaccineerd!

Mike

Lastig he Mike. Hopen dat ze via andere kanalen nog info krijgen die ze aan het denken zet. Is uitstellen wel bespreekbaar dus bijv na 2e jaar beginnen? Dan hebben ze in ieder geval zelf al wat meer wëerstand opgebouwd.

Mooi voorbeeld Een jaar geleden hadden we familie op bezoek met oud en nieuw. We kregen het over voeding, gezonde vetten,de onzin en schadelijkheid van statines. Ik kreeg te horen dat ik wel erg ver ging het gebruikelijke zoalsje moet niet alles geloven etc.
Vorige maand dus een jaar later mede door de lezing van Frits over zieke en gesonde vetten belde hij me: hij was gestopt met statines, deed alle margarine de deur uit, had kokosolie ingekocht en flink geminderd met suiker (koekies).
Dus het kan nog goed komen!

Niet deze keer. Het verhaal van de tweeling die dood in de wieg werd aangetroffen wordt afgedaan als een 'allergische reactie'. Zucht.

Mike

Lijkt me frustrerend maar mensen kunnen toch veranderen.

bij wie je desondanks ontzettend moet opletten welke mening je verkondigt.

Blijven er weinig gespreksonderwerpen over..

Hey Liesje, ik kwam misschien wat bitter over zo als ik over mijn werk scheef. Maar ondanks dat is het er soms zelfs gezellig met collega's en patiënten. Alleen hoe meer ik weet hoe meer bedenkingen ik bij dingen daar heb. Maarjah het is een vaste baan die niet slecht betaald en die ik gewoon nodig heb op dit moment. Ik heb ook op de ongologie verpleeg afdeling gewerkt, toen ging ik wel met zware tegenzin naar mijn werk dus heb ik verandering in afdeling geregeld.

Privé heb ik nog nooit zo lekker in mijn vel gezeten als nu. Ondanks mijn gebroken been voel ik me super, lang leve de vetten :). Een lieve vriend die na dat ik um op de hoogte heb gebracht van dat mannen altijd de lul zijn met een schijding misschien niet meer (in gemeenschap van goederen) wil trouwen. Verder heb ik drie paardjes, twee katten en een logeer hond (die geloof ik niet meer weg gaat). Niet dat mijn leven perfect is Maarjah van wie wel? Maar over het algemeen best oké :)

Ik draag op misschien wel meer vlakken bij aan dingen waar ik niet aan bij wil dragen maar voor nu moet t maar :p.

Het kan ook erger ik had een een abortus cliniek kunnen werken... best shocking wat die dame in dat interview verteld...

Dat van mijn vriend en zijn mening over trouwen was een grapje. Al keek hij wel een beetje bedenkelijk...???

Complotdenker

Ach Elkedageenei, ik denk dan maar ik hoef geen vrienden met ze te zijn. Samenwerken is wel weer genoeg en er zijn genoeg onderwerpen over, seks bijvoorbeeld, huisdieren en het weer. ?

Ja complotdenker en zo is het!

Mike als je dit filmpje ziet over Ryan die bijna dood ging aan de vaccinaties.. tot ze ermee stopten en hem lieten ontstoren. Het is gelukkig nu een gezonde kleuter maar het scheelde niet veel of hij was er niet meer.
https://vimeo.com/106835235

Mij hoef je niet te overtuigen. Neurotoxische stoffen rechtstreeks injecteren in de bloedbaan en de bloedhersenbarriere laten doorbreken om daar cytokene stormen te ontketenen, was dat niet waar Memgele mee bezig was in concentratiekampen?

Mike

Mike uiteraard hoef ik jou niet te overtuigen. Misschien dat het de jonge ouders helpt om iig beter na te denken over vaccineren. Het gif wordt trouwens niet in de bloedbaan gespoten maar in het spierweefsel. Evengoed wordt de 'normale weg die 'indringers' volgen via het immuunsysteem omzeild.

Vaxxed is inmiddels verdwenen van YT, precies zoals Mark al voorspelde.

Mike

Is de film Vaxxed nog ergens te zien?

Goed nieuws!!!!
https://irmaschiffers2014.wordpress.com/2017/02/15/breaking-news-live-stream-over-schadelijke-vaccins/

vandaag heb ik mijn 2 honden een titerbepaling laten doen ipv standaard een vaccin.
Je kan laten testen op hondenziekte, parvo en leverziekte.

De Parson Jack van 7 heeft ooit nestvaccin gehad en daarna nog 1 bezoek aan de dierenarts voor de herhaling met 9 weken,
De Duitse Staande Langhaar van 8 maanden heeft nestcoctail gehad en verder niet.

Er kwam uit de test dat parvo en hondenziekte bij beiden meer dan voldoende beschermd is en leverziekte geen bescherming. Dat is niet erg volgens de dierenarts (Tannetje Koning) omdat dit niet voorkomt in Europa en wordt ook nooit gevraagd bij pensions, kennels, trainingen enz.
Zo kan het dus ook.
En zou je moeten prikken, kan je altijd nog extra beschermen met nosodes van homeopaat voor de betreffende vaccins.

In 2023 wordt geadviseerd opnieuw een bepaling te laten doen. Over een kleine 7 jaar dus!
Leptospirose (ziekte van Weil, vaccin Nobivac L4 en rabies ent ik niet. Rabies is verplicht als je met hond buiten de grens gaat en Weil biedt onvoldoende bescherming en is zeer schadelijk vaccin.
Voor info, kijk eens bij www.dierbewustzijn.nl en www.diamondfauna.nl

De rabiës enting is inderdaad verplicht (helaas). Wat ik me afvraag is hoe schadelijk die is.

Schadelijk zal deze zeker ook zijn, dus ik overweeg deze niet te halen en dus niet naar het buitenland te gaan.

Titerbepaling doe ik niet omdat ik niet overtuigd ben van een bescherming d.m.v. vaccinatie of wat dan ook. De hond moet gezond zijn en heeft dan voldoende weerstand. Meer verhaal zit er mijns inziens niet aan vast. Net als met mensen dus.

In bovenstaande presentatie kondigt Robert F Kennedy Jr. een 'challenge' aan waarbij $100.000 wordt uitgeloofd aan degene die met een onderzoek komt die aantoont dat de hoeveelheden kwik zoals die aanwezig zijn in de (Amerikaanse) griepvaccinaties die bij baby's en zwangere vrouwen worden toegediend, NIET schadelijk zijn.

Er is namelijk tot op heden geen enkele betrouwbaar onderzoek geweest die aantoont dat kwik niet schadelijk is, terwijl er meer dan 300 (pubmed) onderzoeken zijn die de schadelijkheid van kwik voor mens en dier aantonen, zowel op neurologisch gebied (autisme, MS, etc.) als op allerlei andere gebieden.

Tell me about it...

Ben benieuwd wat dit teweeg gaat brengen en of er nu ook op dit gebied een stuk meer mensen wakker gaan worden.

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan