Verkiezingen 15 maart

Jesse Klaver hing gisteren weer de 'Jessias' uit voor een uitpuilende concertzaal. Ik zag de beelden vanochtend op het nieuws en zag talloze jonge 'social justice warriors' in de ban zijn van een lege, inhoudsloze gladjanus die maar wat graag 'klimaatverandering' als thema van indoctrinatie blijft hanteren om te kunnen scoren. Feiten doen er niet meer toe, alleen nog maar emoties. Hoe heeft deze generatie van mentaal defecte linkse 'millenial snowflakes' kunnen ontstaan? Bekijk dit filmpje:



En natuurlijk zijn het weer de vrouwen die zich het meest in de luren laten leggen. Dat zie je in bovenstaand filmpje, maar bekijk ook deze vrouwelijke 'groupies':



(en natuurlijk is daar ook weer de gesjeesde feminist met overgewicht en een afwijkende haarkleur)

Hier heb je nog zo'n licht:

http://politiek.tpo.nl/2017/03/09/uva-millennial-mathilde-kamer-wil-graag-haat-gaat-stemmen/

Stemmen tegen 'haat' en voor 'inclusiviteit'. Dan stem je voor dit soort 'tolerantie':

http://nieuws.tpo.nl/2017/03/09/turkije-bende-moslims-beukt-vrouwen-op-wereldvrouwendag/

http://nieuws.tpo.nl/2017/03/09/turkse-minister-cavusoglu-en-aanwezigen-brachten-hamburg-nationalistische-wolvengroet/

http://regio.tpo.nl/2017/03/09/steekpartij-azc-leersum-traumaheli-wordt-ingezet/

Mike
 
Briljant! Hoe je pijlsnel media-aandacht kunt krijgen omtrent politiek in 10 stappen:

http://media.tpo.nl/2017/03/09/makkelijk-en-snel-narcisme-bevredigen-dankzij-talentloze-tv-redacties-10-eenvoudige-stappen/

Mike
 
https://martienpennings.wordpress.com/2017/03/11/baudet-bij-pauw-jinek-gelyncht-en-wester-helpt-flink-mee/

Mike
 
Morgen is Forum voor Democratie te gast in Business Class met o.a. Thierry Baudet en Theo Hiddema. Allemaal kijken vanaf 10:30 op RTL 7. www.fvd.nl


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1126551867470523&substory_index=0&id=609816282477420

Joost
 
Inmiddels heb ik de uitzending van Pauw en Jinek gezien met Thierry Baudet. Allereerst wat een mooie spot heeft FvD gekregen zo op de vrijdagavond 5 dagen voor de verkiezingen, beter kan haast niet!

Daarnaast hulde voor de manier waarop Thierry zijn punten naar voren heeft gebracht, maar vooral de wijze waarop hij stand wist te houden! Ze dachten hem er in te kunnen luizen met wat uit context gerukt knip- en plakwerk om hem zo weg te zetten als een 'racist'.

Frits Wester speelde het spelletje mee en even toonde Thierry zich zwak door te zeggen dat nu hij ziet wat voor reacties dit teweegbrengt hij dit soort opmerkingen niet snel meer zal maken. Verontschuldig je NOOIT voor wat inhoudelijk goede en rake uitspraken zijn, Thierry!

Verder echter niets dan lof, hij toonde eindelijk de ballen die we tot nu toe hadden moeten missen. Hij begint nu toch echt te leren dat het een slangenkuil is die hij met zijn partij aan het betreden is en dat er erg vals wordt gespeeld. Hoe vals? Zie de eerder geplaatste link van de site van Martien Pennings: de 'gewone mensen uit een Vinex-wijk' blijken een columniste, een PvdA-er en een D66-er te zijn - en 'toevallig' hebben ze het allemaal gemunt op Thierry Baudet.

Maar nogmaals, Thierry heeft het hier goed en sterk vanaf gebracht. Ik zie uit naar het interview van Harry Mens morgen met Baudet en Hiddema. Interessante wending is nu de snel ontwikkelende crisis tussen Nederland en Turkije en de spanningen die dit gaat opleveren tussen de Turkse gemeenschap hier in NL en de Nederlandse rechtstaat. Dit is dus EXACT het punt dat Thierry bij Pauw en Jinek probeerde te maken en dat meteen van tafel werd geveegd: geen of onvoldoende integratie van derde en vierde generatie migranten. Vanwege deze actuele ontwikkelingen heb ik ook besloten om maandagavond naar de FvD-bijeenkomst in Breda te gaan.

Mike
 
Mijn moeder was buitenlandse en kwam op jonge leeftijd naar Nederland, getrouwd met een Nederlander. Er is nooit sprake geweest van "niet integreren". Integendeel. Ze voelde zich nederlandse en wij, hun kinderen, voelen ons nederlander. We hebben niets te maken met de regering van het land van mijn moeder.
Mijn zus woont nu in Zweden (lapland) en daar mag je pas wonen en een bankrekening openen als je er ook werk hebt, het eerste wat ze hebben gedaan is de taal leren en nu gaan ze voor zichzelf beginnen, en natuurlijk zijn ze al heel snel geintegreerd.
3e en 4e generatie migranten? Mijn kleinkinderen weten niet eens dat mijn moeder van oorsprong uit het buitenland kwam. (germany)
 
liesje, ik weet niet wat voor culturele achtergrond jij hebt maar ik had het specifiek over MOSLIMmigranten. Of, nog specifieker: Turken en Marokkanen. Duidelijk is wederom dat deze zogenaamde 'Turkse Nederlanders' allereerst TURKEN zijn en GEEN Nederlanders. Een zee van Turkse vlaggen, grijze wolventekens en 'Allahu Akbar!' - vind jij dat succesvolle integratie?

Mike
 
Mike ik begrijp juist niet wat deze Turken en Marokkanen nog willen met het land van hun voorouders.
Ze leven hier en in plaats dat ze daar blij om zijn zijn het relschoppers.
Ze zijn toch niet verplicht om hier te blijven?
 
Ik vond Thierry Baudet erg goed bij Businessclass maar moet toegeven dat Theo Hiddema's uitstraling toch sterker is. Wat zei hij rake dingen over journalisten die geen enkele kritische vraag stellen.
Mooi voorbeeld gaf hij over Asscher: die ziet zichzelf als minister-president. Een rechter zou hierop zeggen:'waar haalt u het gore lef vandaan?' Hij noemde de debatten die nergens over gaan zoals ze de vluchtelingenproblematiek vermijden en politici worden niet aan de tand gevoeld over wat ze gepresteerd hebben. Ze krijgen slechts een podium over wat ze wensen alles gefaciliteerd door kritiekloze journalisten.
Hij gaf Frits Wester er nog mooi van langs, noemde hem een zieligheidsapostel.
FVD gaat voor mensen met kennis op de posities waar nu politicologen zitten die via baantjescarroussel en vriendjespolitiek op hun plek zijn gekomen.
Echt een verademing ik hoop dat ze meer dan 20 zetels halen!
 
@ liesje
De Nederlandse Turken / Turkse Nederlanders die de straat op gingen en vóór Erdogan's plebisciet gaan stemmen willen niet assimileren in ons land. Erdogan wil niet dat ze dat doen, de Koran verbiedt het ook.
Ze zijn inderdaad niet verplicht om hier te blijven, maar doen dat maar al te graag wel.
(Hetzelfde is van toepassing op moslim-immigranten uit andere landen)

Het is hun heilige islamitische opdracht om in het nieuwe land van vestiging de islam te vestigen. Vooral om dát te ondersteunen, kracht bij te zetten, maken de Turkse leiders nu al dat kabaal. Ze schrikken er absoluut niet voor terug om dat in grove bewoordingen te doen; diplomatieke taal vinden ze slap gepraat. Het is die agressie die zij in Nederland, Duitsland, Zweden enz. enz. laten zien om hun doel te bereiken: islamisering = kalifaat, sharia, jihad.
Wat we in Rotterdam zagen was een jihad-voorproefje.
De links-liberale tolerantie van de gevestigde partijen - van PvdA, VVD, GroenLinks, D66 tot CDA en SP - is daarom levensgevaarlijk. Al langer dan 30 jaar heeft hun "multiculturele" politiek tot niets geleid behalve vrij spel voor migranten om hier de islam te vestigen.
Forum voor Democratie heeft de "Wet Bescherming Nederlandse Waarden" opgesteld als eerste stap om migranten uit het Midden-Oosten en Afrika (veelal moslims) te bewegen zich wel als Nederlander te gedragen.
https://forumvoordemocratie.nl/actueel/wet-bnw
 
Vanochtend ook de uitzending gezien van Business Class. Baudet legde helder en duidelijk uit waar FvD voor staat. Hij is de ideoloog van de partij en die moeten er zeker ook zijn. Misschien is dit ook wel de reden waarom Thierry zo vaak zo serieus en fronsend kijkt.

Hiddema heeft altijd een 'poker face' en is in zijn element als hij begint te verhalen. Mens heeft hem welgeteld 1 vraag gesteld en eenmaal 'aan' is Hiddema nauwelijks nog te stoppen. Altijd weer die rust en die humor, hij is samen met Baudet een mooie twee-eenheid.

Waar Baudet altijd probeert beschaafd te blijven, was Hiddema opvallend 'plat' voor zijn doen. Hij maakt zich oprecht boos over het 'gelul' van beroepspolitici en die 'sukkels' van politieke verslaggevers, die Thierry proberen weg te zetten als een racist. Goed zo, Theo, blijf boos, dat is de straatvechtersmentaliteit op basis waarvan je gaat winnen!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.179
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan