Aangezien ik niet in een debat zit, loop ik er ook niet van weg. Verder heb ik geen zin in een debat of liever discussie met iemand die duidelijk geen respect toont richting mijn persoon, oftewel jij Mike. Ik ben al meermalen wel de discussie met jou aangegaan en de wijze waarop je je toen hebt geuit was voor mij duidelijk niet de wijze van een respectvolle gesprekspartner.
Je hebt er zelf voor gezorgd dat ik dit soort discussies niet voer door mij in eerdere berichten te beplakken met etiketten en in bepaalde hokjes in te delen.
Ik zie het nut er niet van in om in gesprek te gaan met iemand die niet begrijpt wat ik schrijf maar ondertussen wel om zich heen staat te meppen en mij telkens weer te kakken zet.
Ik lees met belangstelling bepaalde berichten, ben het er soms mee eens, soms niet, leer er soms van, lach er soms om, denk er soms het mijne van.
Ik ben het met veel dingen met je eens en evengoed met dingen niet met je eens. Dat hoeft ook niet, het zij zo. Ik laat vaak niet los waar ik het wel of niet mee eens ben en heb daar ook geen behoefte aan, daar komt bij dat ik mijn energie hard nodig om te overleven en om eindelijk eens te gaan leven.
Als jij mijn smiley hierboven ziet als een "smalend lachje"(overigens heb ik de smiley hierboven al uitgelegd en veeg jij dat wederom weer van tafel), gecombineerd met vele andere berichten waarbij je klakkeloos de bedoeling van mijn berichten invult zonder te verifiëren of je het wel juist ziet, wil ik je aanraden te oefenen in je af te vragen in hoeverre iets wat je zegt, denkt of schrijft op jezelf slaat en wat het over jezelf zegt.
En ja ik sla naar binnen zoals je al schrijft in bericht #171095. Niet goed, maar dat zij zo. Ik kan dit wel uitleggen, maar niet in een onveilige omgeving zoals een openbaar forum en niet aan een gesprekspartner zoals ik boven omschreef.