Verkiezingen 15 maart

Nee hoor Mike, echter:
a. zie ik het nut niet van altijd maar dezelfde discussie die we al vele malen gevoerd hebben,
b. ben ik niet verplicht om een dergelijke discussie aan te gaan dan wel te vervolgen, dan wel te verdiepen,
c. zie ik nog altijd weer hetzelfde gebeuren als eerdere keren en aangezien ik niet iemand ben die veelvuldig hetzelfde rondje wilt lopen ga ik me energie besteden aan dingen die ik nuttiger vind, en
d. reageer ik op dezelfde inhoudsloze wijze als jij eerder in een ander draadje terwijl ik wat vraag.

 
reageer ik op dezelfde inhoudsloze wijze als jij eerder in een ander draadje terwijl ik wat vraag.

???

Mike
 
zie ik het nut niet van altijd maar dezelfde discussie die we al vele malen gevoerd hebben

Nee, die discussie hebben we nooit gevoerd, want je loopt er keer op keer van weg, zo nu ook weer.



ben ik niet verplicht om een dergelijke discussie aan te gaan dan wel te vervolgen, dan wel te verdiepen

Niemand stelt dat je tot wat dan ook verplicht bent, ook niet een 'onderdrukkende patriarch' als ik.



zie ik nog altijd weer hetzelfde gebeuren als eerdere keren

Ik ook: NUL argumenten, smalende lachjes, belachelijk maken van de tegenstander en uiteindelijk weglopen van het debat.


Mike
 
Mike moet je nu èlke topic in een feminismetopic veranderen?:-)

Ja, absoluut. Het is de hoogste tijd voor een yang-correctie in Europa. Uit een ijzersterk artikel, recentelijk gepost door Cholesteroliscool:



In psychiatry, female patients are seen more frequently with self-inflicted wounds or self-destructive behaviour than men, who tend to direct their aggression outwards. It is also a well-known fact that many women blame themselves for abusive husbands, and make excuses for their abusers’ behavior. Has the West adopted some of the negative traits of the female psyche? The newly feminized West gets attacked and assaulted by the Arab and Islamic world, and continues to blame itself, while at the same time be fascinated by its abusers. It is thus behaving in the same way as a self-loathing woman towards an abusive man.

Mike
 
Ik heb besloten om toch niet te gaan. Er speelt hier iets in de privesfeer wat meer prioriteit heeft.

Mike
 
Dat is veel belangrijker, je kunt volgen op facebook, hij spreekt geweldig.
 
Aangezien ik niet in een debat zit, loop ik er ook niet van weg. Verder heb ik geen zin in een debat of liever discussie met iemand die duidelijk geen respect toont richting mijn persoon, oftewel jij Mike. Ik ben al meermalen wel de discussie met jou aangegaan en de wijze waarop je je toen hebt geuit was voor mij duidelijk niet de wijze van een respectvolle gesprekspartner.
Je hebt er zelf voor gezorgd dat ik dit soort discussies niet voer door mij in eerdere berichten te beplakken met etiketten en in bepaalde hokjes in te delen.
Ik zie het nut er niet van in om in gesprek te gaan met iemand die niet begrijpt wat ik schrijf maar ondertussen wel om zich heen staat te meppen en mij telkens weer te kakken zet.

Ik lees met belangstelling bepaalde berichten, ben het er soms mee eens, soms niet, leer er soms van, lach er soms om, denk er soms het mijne van.
Ik ben het met veel dingen met je eens en evengoed met dingen niet met je eens. Dat hoeft ook niet, het zij zo. Ik laat vaak niet los waar ik het wel of niet mee eens ben en heb daar ook geen behoefte aan, daar komt bij dat ik mijn energie hard nodig om te overleven en om eindelijk eens te gaan leven.

Als jij mijn smiley hierboven ziet als een "smalend lachje"(overigens heb ik de smiley hierboven al uitgelegd en veeg jij dat wederom weer van tafel), gecombineerd met vele andere berichten waarbij je klakkeloos de bedoeling van mijn berichten invult zonder te verifiëren of je het wel juist ziet, wil ik je aanraden te oefenen in je af te vragen in hoeverre iets wat je zegt, denkt of schrijft op jezelf slaat en wat het over jezelf zegt.

En ja ik sla naar binnen zoals je al schrijft in bericht #171095. Niet goed, maar dat zij zo. Ik kan dit wel uitleggen, maar niet in een onveilige omgeving zoals een openbaar forum en niet aan een gesprekspartner zoals ik boven omschreef.

 
Ik zie hier een patroon. Eerder gebruikte Sanny Blom ook al soortgelijke woorden:



En de twistpunten die ik wel kan benoemen, die zijn best interessant, maar ik betwijfel of jij ruimte zou vrijmaken voor een echt gesprek en onderlinge leerprocessen.
Volgens mij wil je vooral gelijk hebben en/of je dominantie bevestigen.
(Correct me if i’m wrong please, ik moet je nog goed leren lezen.)
Daar zijn dergelijke gesprekken uitermate geschikt voor, interessante dynamieken krijg je dan.
Maar ik heb daar echt geen behoefte aan.
Ik ken je helemaal niet.
Dergelijke dynamieken vind ik niet passen op een anoniem forum.



Ik heb een diep respect voor jouw toewijding aan jouw visie en persoonlijke zoektocht, maar zoals ik al aangaf: ik ga daar niet in mee, online op een anoniem forum.
Ik werk dit soort energieën en dynamieken met vertrouwde mensen uit.



Een erg creatieve manier om je je onttrekken aan een discussie, omdat je de argumenten mist om deze inhoudelijk aan te gaan...

Mike
 
@Mike

Een erg creatieve manier om je je onttrekken aan een discussie, omdat je de argumenten mist om deze inhoudelijk aan te gaan…

Omdat ik geen argumenten geef, concludeer jij dat ik ze niet heb. Het zou verstandiger en respectvoller zijn als je niet zo snel in conclusies springt. Zeker als ik al hierboven bericht waarom ik geen argumenten geef, hetgeen je wederom van tafel afveegt met een dergelijke concluderende zinsnede.
Mogelijk probeer je me hiermee uit de tent te lokken, maar als dat zo is dan laat ik je vast weten dat dit verloren moeite is.


Ik zie hier een patroon.

Als jij een patroon ziet, vraag je je dan niet eens een keer af hoe dat kan? Dat patroon is er namelijk al heel lang, echter zijn al die forumleden, die jou die spiegel voorgehouden hebben, allang afgehaakt.

Je bent geen respectvolle gesprekspartner die goed de argumenten van de ander leest, verifieert en er inhoudelijk op reageert, zonder daarbij onder de gordel te slaan. Daar komt bij dat je niet lijkt te leren van hetgeen je gesprekspartners je hebben aangeboden.

Mike, mocht je me uit de tent hebben willen lokken met het voorgaande dan laat ik je vast bij deze weten dat het niet lukt en dit mijn laatste bericht hierover is.
 
Je bent geen respectvolle gesprekspartner die goed de argumenten van de ander leest, verifieert en er inhoudelijk op reageert, zonder daarbij onder de gordel te slaan. Daar komt bij dat je niet lijkt te leren van hetgeen je gesprekspartners je hebben aangeboden.

WELKE argumenten? Je kunt me toch niet voor de voeten gooien dat ik andermans argumenten niet lees en verifieer. Van vrouwelijke zijde krijg ik echter niet of nauwelijks steekhoudende argumentatie, eerder minachting, spot en als dat niet werkt, lopen jullie van het debat weg. Verantwoordelijkheid nemen, juist als het minder leuk wordt, is nooit een sterke vrouwelijke eigenschap geweest.

Dan hadden we nog Aart, die in ieder geval dappere pogingen deed om te beargumenteren, maar enorm zwak in zijn schoenen stond omdat hij met allerlei fopstudies aan kwam die nog niet aan de elementaire wetenschappelijke voorwaarden voldeden van een experimentele groep en een onderzoeksgroep. Deze mensen zijn het die afhaken, omdat oestrogeen en logica elkaar nu eenmaal wederzijds uitsluiten.

Mag ik je er ook aan herinneren dat ik met mannelijke forumleden ook aanvaringen heb gehad en dat deze zijn gebleven en nu zelfs zeer constructieve bijdrages leveren? Dat komt omdat mannen niet verzuipen in hun emoties en daarom zijn ze meer volwassen en durven ze wel verantwoordelijkheden te nemen.

Mike
 
@ Binc het lijkt erop dat ze al met het bashen van FvD zijn begonnen. Ze komen nergens met bewijzen, is allemaal viavia.
 
@ elkedageenei,

Dat geloof ik meteen wat je zegt.
Alleen niet iedereen begrijpt dat. Als er al mensen zijn die op Fvd wilden stemmen en deze onzin wel zomaar klakkeloos als waarheid beschouwen gaan die stemmen voor Fvd verloren.
Wie weet waar ze dan op gaan stemmen...zeker weten de al zittende partijen ?
 
Is zeker niet de eerste keer dat joop.nl valse beschuldigingen doet:

http://media.tpo.nl/2016/11/18/vara-website-verbindende-npo-beschuldigde-onschuldige-amerikaan-van-verkrachting/

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.174
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan