Verkiezingen 15 maart

Ik heb gister ook de uitzending van Pauw en Jinek (wat een kattekop) terug gekeken. Thierry deed het goed. Het was natuurlijk een onverwachte en emotionele uitval van Frits Wester naar Thierry. Hem dwingen om excuus aan te bieden kom op zeg waar haalt hij het gore lef vandaan om de woorden van Hiddema nog maar eens te gebruiken. We hebben Frits Wester nog nooit op kritische vragen kunnen betrappen. Valt het jullie ook op dat hij er zo slecht uit ziet met rood doorlopen ogen en te rode fatsige hoofd? Eenmaal aan het woord is hij een spraakwaterval die nauwelijks ademhaalt tussendoor, komt opgefokt over.
Het viel me op dat Aboutaleb en de man CU Thierry steunden, mooi.
De Vinex mensen hadden een microfoontje in dus ze waren al voorgeselecteerd. De microfoontjes waren haast niet te zien, was dat opzet, moesten we denken dat het spontane commentaren waren?
 
Ik vond juist Jinek bijzonder lief naar Thierry doen, m.u.v. die opmerking over de 'talkshow' dan. Het was bijna alsof ze onder de indruk was van zijn uiterlijke verschijning. Naar Jan Roos toe was ze pas echt een kattekop, waarschijnlijk dus omdat Jan zijn uiterlijk niet mee heeft.

Als dit vermoeden klopt, dan blijkt eens te meer weer hoezeer vrouwen zich laten beinvloeden door uiterlijkheden i.p.v. inhoudelijke visie en standpunten. De populariteit van Jesse Klaver heeft in ieder geval weinig te maken met de inhoud en heel veel met zijn verschijning. Geen idee trouwens waarom zo'n babyface zo aanslaat bij vrouwen, ik kan alleen maar constateren dat zachtaardige betamannen in de smaak vallen bij een flink segment van de vrouwelijke kiezers. Triest om te zien dat de vorm het wint van de inhoud!

Mike
 
Klopt dat ze lief deed naar Thierry maar ze zijn samen op reis geweest naar Italië om te kijken hoe erg het was met de vluchtelingen en ze zal gevoelig zijn voor zijn charme, zie hieronder de link naar dat programma op uitzending gemist. Ze was bijvoorbeeld kattig tegen die caberetier en ze laat haar ware gezicht zien als ze haar zin niet krijgt, denk aan de uitzending met Jules Deelder waarin ze haast ontplofte omdat hij voor geen meter deed wat ze vroeg. Verder vind ik haar behoorlijk zuur, er kan haast geen lachje af.

Wat vrouwen zien in Jesse Klaver daar snap ik niets van, ik heb afkeer van dat gladde joch.
Misschien misplaatste moedergevoelens?
http://pauw.vara.nl/media/340153
 
Ergens heb ik een keer gelezen dat vrouwen vallen voor mannen met krullen, zoals jaren her Samson van PvdA en Paul Rosenmöller van Groen Links. Dezelfde truc wordt nu dus weer herhaald met Klaver.
 
Door welke kleur bril kijken jullie hier? En welke psychologie van de 'kouwe grond' volgen jullie als je concludeert dat in de NPO-talkshows het uiterlijk van de mannelijke politici bepalend is voor de vragen en de manier van aanpak door Pauw & Jinek? Dat Jinek voor de koppen van Klaver en Baudet valt?
Wat mij opvalt, is dat de politici van het partijkartel (PvdA, D66, CDA, VVD, GroenLinks en SP) om de haverklap hun nietszeggende praatjes komen verkopen, dat de Pauwen & Jineks nooit de vragen stellen over de werkelijke problemen waar ons land mee zit en eerder lijken op de agitprop-machines van het partijkartel.
De kleine, vaak ook meer kritische partijen, en FVD, Nieuwe Wegen en VNL worden vrijwel verzwegen. Is Jesse Klaver dan zoveel knapper dan Thierry Baudet?
 
Is Jesse Klaver dan zoveel knapper dan Thierry Baudet?

Geen idee, ben er niet mee bezig. Maar vrouwen wel! En die vormen toch de helft van de kiezers. Ik wist overigens niet dat Baudet en Jinek een 'verleden' hadden, maar toen ze hem interviewde afgelopen vrijdag keek ze hem bijna verliefd aan. Niets vrouwelijks is haar vreemd: o zo 'onafhankelijk' als 'moderne vrouw', maar ondertussen ouderwets in zwijm vallen voor een knappe jongen.

Mike

 
Tja, een onbelangrijk thema, maar ik vind Jesse Klaver helemaal niet mooi. Ik vind dat hij een 'bot' gezicht heeft en Thierry vind ik een droom van een man, een echt knap stuk.

Dorothé
 
toen ze hem interviewde afgelopen vrijdag keek ze hem bijna verliefd aan.
Was mij ook opgevallen. Van de bitcherigheid die ze tijdens die reis had, was vrijdag niet veel te merken.
 
Niets vrouwelijks is haar vreemd: o zo ‘onafhankelijk’ als ‘moderne vrouw’, maar ondertussen ouderwets in zwijm vallen voor een knappe jongen.

Mooie sociologische studie is zoiets altijd. Het werkt altijd zo tussen de seksen, beiden kanten uit. Helaas is het niet professioneel op zo'n moment als met Jinek.
 
Het werkt altijd zo tussen de seksen, beiden kanten uit.

Nee hoor, want mannen denken en vrouwen voelen. Zie jij mannen in katzwijm vallen voor Marianne Thieme? Dacht het niet! Mannen zien in haar een veganistische tuthola die hen hun biefstuk wil afpakken!

Mike
 
Hebben jullie het debat gezien tussen Rutte en Wilders? Wilders kwam wat mij betreft ijzersterk uit de hoek en heeft Rutte met enkele rechtse hoeken gevloerd!

Mike
 
Nee hoor, want mannen denken en vrouwen voelen.

You wish. Kijk eens goed om je heen en zie hoe mannen zich verliezen in het gezelschap van een aantrekkelijke vrouw (waarbij we dus niet over Thieme hebben ;-) )
Overigens gaat de liefde van de man door de maag volgens velen dus geen wonder dat mannen geen liefdevolle gevoelens koesteren voor iemand die hen zonder de biefstuk wil laten leven.
 
Mijn vriend heeft een collega die veganistisch is omdat zijn vriendin dat zo wil.
Nou.... hoe zit dat dan? Een domme vent.

Dorothé
 
Daar gaan we weer. Weer die obsessie met 'gelijkheid' van vrouwen. Als ik constateer dat jonge millennial-sneeuwvlokjes zich verdringen om een glimp op te mogen vangen van Jesse Klaver, net zoals de 'bakvissen' dat vroeger deden bij The Beatles of Elvis Presley, dan moet er ineens geforceerd worden gesteld dat mannen zich aan hetzelfde schuldig maken.

Hoeveel mannen ken jij groupies zijn en VRIJWILLIG hun lichaam aanbieden aan succesvolle mensen? Dat was ook precies wat aan de basis lag van de 'grab 'em by the pussy'-uitspraak van Trump. Hij had gewoon gelijk: als je succesvol bent kun je ze ook probleemloos 'by the pussy' pakken - en ze vinden het maar wat lekker! Nee, Heksje, dit is toch echt VROUWENgedrag. Daarom is het ook zo levensgevaarlijk als ze mogen stemmen op iemand die ze 'lief' of 'knap' vinden en die voor 'diversiteit' en 'inclusiviteit' is.

Er is een fundamenteel verschil tussen mannen en vrouwen, nl. vrouwen zijn VERWENDE KINDEREN, die alleen maar uit zijn op privileges en in de watten gelegd willen worden door succesvolle mannen. Het zou beter zijn als ze de besturing van een land over zouden laten aan de volwassenen (lees: mannen).

Mike
 
Mijn vriend heeft een collega die veganistisch is omdat zijn vriendin dat zo wil.
Nou…. hoe zit dat dan? Een domme vent.

'Pussified'. Volledig gefeminiseerd. Hooguit een halve kerel en een schaduw van wat hij had kunnen zijn - maar dan moet hij wel beginnen met dat wicht de deur uit te knikkeren. Moet niet al te moeilijk zijn, zo'n salade-kauwend lichtgewicht blaas je letterlijk weg!

Mike
 
Er is een fundamenteel verschil tussen mannen en vrouwen, nl. vrouwen zijn VERWENDE KINDEREN, die alleen maar uit zijn op priviliges en in de watten gelegd willen worden door succesvolle mannen.

:mrgreen:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.174
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan