Hier ben ik weer! Lay, ik heb die nachtmerries al jaren helaas. Die komen niet door de 5HTP (niet primair iig). Ik heb geen idee hoe ik er vanaf kom. Ik denk er tegenwoordig niet meer zo over na, het zal helaas wel een onderdeel zijn van mij, heb de hoop opgegeven dat het ophoudt. Ik wil dat ascorbyl palmitate wel proberen, lief dat je wat wilt opsturen! Misschien kan Mike of Poekie mailadressen uitwisselen? Pff een hartslag van 120 in rust, vreselijk. Gelukkig heb je dat nu onder controle met de Adrenanorm.
Mijn hartslag lijkt inmiddels wat verbeterd. In bed heeft mijn vriend mijn pols gecheckt gisteravond, het leek normaal. Ik wil wel 's avonds een rondje om de flat gaan rennen om de hartslag eens goed op te jagen (dat versta ik niet onder sporten, om onze flat ben je zo heen
). De hartkloppingen heb ik nog wel. Ik adem nu meer door de neus. Ik vind alleen die controlepauze erg lastig, dat houd ik niet zo lang vol. Toen ik fanatiek sportte had ik het idee een veel betere ademhaling te hebben, dat mis ik wel.
Ben jij bij de Groene Vrouw in behandeling gegaan Kamama?
Lastige beslissing Klavertje. Je zou het gewoon een tijdje kunnen testen, en anders weer beginnen? Een snelle hartslag is ook zwaar voor je lijf, tenminste zo ervaar ik het.