versnelde hartslag

Hey Lay. Dat boek heb ik ook niet liggen helaas. Seroxat neem ik al jaren en nooit hartkloppingen van gehad. Ik slik ook een b complex. Nu begin ik gaan te denken met wat ik hier al gelezen heb dat het misschien ook aan de kokosolie kan liggen alhoewel ik er niet zoveel van gebruik, hooguit een eetlepel per dag. Dilemma. Stoppen met adrenal of niet. Het voelt ergens niet goed aan omdat ik weet hoe slecht het gesteld is met mijn bijnieren.

Doe zo voort Lay!

 
Hier ben ik weer! Lay, ik heb die nachtmerries al jaren helaas. Die komen niet door de 5HTP (niet primair iig). Ik heb geen idee hoe ik er vanaf kom. Ik denk er tegenwoordig niet meer zo over na, het zal helaas wel een onderdeel zijn van mij, heb de hoop opgegeven dat het ophoudt. Ik wil dat ascorbyl palmitate wel proberen, lief dat je wat wilt opsturen! Misschien kan Mike of Poekie mailadressen uitwisselen? Pff een hartslag van 120 in rust, vreselijk. Gelukkig heb je dat nu onder controle met de Adrenanorm.

Mijn hartslag lijkt inmiddels wat verbeterd. In bed heeft mijn vriend mijn pols gecheckt gisteravond, het leek normaal. Ik wil wel 's avonds een rondje om de flat gaan rennen om de hartslag eens goed op te jagen (dat versta ik niet onder sporten, om onze flat ben je zo heen :-) ). De hartkloppingen heb ik nog wel. Ik adem nu meer door de neus. Ik vind alleen die controlepauze erg lastig, dat houd ik niet zo lang vol. Toen ik fanatiek sportte had ik het idee een veel betere ademhaling te hebben, dat mis ik wel.

Ben jij bij de Groene Vrouw in behandeling gegaan Kamama?

Lastige beslissing Klavertje. Je zou het gewoon een tijdje kunnen testen, en anders weer beginnen? Een snelle hartslag is ook zwaar voor je lijf, tenminste zo ervaar ik het.

 
Ik heb Mike een mailtje gestuurd om je e-mailadres te vragen. Fijn dat het wat beter gaat met je hartslag. Maar je hebt wel nog hartkloppingen schrijf je. Wat is er dan verbeterd?

Wat erg zeg dat je die nachtmerries al jaren hebt. Daar moet je toch ook vanaf. Niet fijn. Wie weet dat die ascorbyl palmitate iets voor je gaat doen.

Groetjes,

Layka

 
Thanks! Ben erg benieuwd. Ik omschreef het wat onduidelijk: soms slaat mijn hart op hol, maar over het geheel genomen lijkt de hartslag iets rustiger. Dat bedoelde ik. Hoop dat het aanhoudt, binnenkort maar weer meten bij de schoonouders.

Nee die nachtmerries zijn geen pretje. Binnenkort maar eens kijken of er een boek over is.

 
Quote:
Toch maar ns de mildere vorm testen!



Wat is die 'mildere vorm' dan?

 
Dit zit in adrenacomlex:
Quote:
Samenstelling per dagdosering (1 capsule):

Bijnier concentraat 150 mg Milt concentraat 25 mg Vitamine A (retinyl acetaat) 750 mcg / 2.500 IE Vitamine B1 (thiamine mononitraat) 1,2 mg Vitamine B2 (riboflavine) 0,75 mg Pantotheenzuur (vit B5 als calcium pantothenaat) 30 mg Vitamine B6 (pyridoxine HCl) 20 mg Vitamine C (ascorbinezuur) 150 mg L-asparaginezuur 10 mg Zink (als zink oxide) 7,5 mg Mineralen zijn vermeld met hun elementaire hoeveelheden

Ingrediënten: vitamines, bijnier concentraat, vulstof (microkristallijne cellulose), gelatine (capsule), milt concentraat, antiklontermiddel (magnesium stearaat), zink oxide. 1013 Adrenacomplex is vanwege de aanwezigheid van orgaanconcentraten niet geschikt voor vegetariërs en veganisten. - See more at: http://www.vitaminstore.nl/Health/S...stress-weerstand/P183324#sthash.teFEm3MU.dpuf


Volgens mij zit er net zoveel bijnier extract in als adrenal van Iherb.

ff gekeken bij de adrenal en daar zit maar 100 mg in per capsule dus in die adrenorm zit 50 % meer bijnier extract in....

 
Quote:
Een andere optie is 1 adrenal slikken ipv 3



Ja dat sowieso :-)

 
Quote:
De hartkloppingen heb ik nog wel. Ik adem nu meer door de neus. Ik vind alleen die controlepauze erg lastig, dat houd ik niet zo lang vol. Toen ik fanatiek sportte had ik het idee een veel betere ademhaling te hebben, dat mis ik wel.


Hier laat je zonder dat je het door hebt een kanjer van een aanwijzing achter. Toen je fanatiek sportte was je je lichaam zo aan het overstimuleren dat je lichaam helemaal geen tijd had voor hartkloppingen of wat dan ook, het was te druk bezig met overleven! Nu je het rustiger aandoet, kan je lichaam pas een begin maken met het wegwerken van de verregaande stress die jij jezelf al die tijd hebt toegebracht. Het is een dans tussen de bijnieren (gaspedaal) en de schildklier (rem) en beide hebben hun ritme nog niet weten terug te vinden. Jouw nachtmerries wijzen ook nog steeds op een hoge mate van stress, die je 's nachts verwerkt.

Mike

 
Ik raakte inderdaad uitgeput van het sporten uiteindelijk. Helaas heb ik nog stress, maar ben bang dat ik altijd veroordeeld ben tot de heftige dromen/nachtmerries. Heb dit al vanaf mijn 12de na een rotperiode in mijn jeugd.... Bedacht me gister dat dit dus al 17 jaar duurt. Wel af en aan hoor, met de laatste 2 jaar elke nacht.

 
@San Wat heftig zeg! Het lijkt me heel vervelend om te gaan slapen wetende dat je een nachtmerrie gaat krijgen. Heb je al eens EFT geprobeerd? Het heeft mij een flink stuk verder geholpen met loslaten van iets heftigs (ook uit jeugd maar weer getriggerd door een recente heftige ervaring). Misschien dat als je kunt loslaten dat dan ook je nachtmerries verdwijnen? EFT versterkt ook weer het reinigen op ander (fysiek) gebied.

 
San, Mike had je e-mailadres gestuurd en ik heb jou een paar dagen geleden een mail gestuurd. Heb je hem ontvangen? Als je die ascorbyl palmitate nog wil proberen, dan mail maar even je adres. Kijk maar!

Groetjes,

Layka

 
Hi downunder,

zie nu pas je bericht. Ja het is ook vervelend. Het is niet elke nacht beangstigend, maar altijd ontzettend druk en chaotisch. Ik ga me eens nader inlezen op EFT, klinkt positief. Ik zou er graag vanaf willen, en beter kunnen loslaten in het algemeen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan