versnelde hartslag

Ik ben nu al een paar dagen geminderd met adrenal,1 ipv 3. Soms zelfs geen. Ik voel me echt hondsmoe :-( en heb nog steeds hartkloppingen. Wanneer is adrenal eigenlijk volledig uit je systeem? Gaat dat vrij snel?

 
Even een paar weken aankijken klavertje. Bij mij wordt het langzaam minder volgens mij. Merk echt verbetering. Geduld geduld (lastig hoor).

 
Ik weet het San. Maar omdat ik me zo ontzettend moe voel ben ik bang dat ik mijn bijnieren nog meer uitput zonder adrenal. Dat zorgt dan weer voor stress en dat is ook helemaal niet ok.Ik kan het moeilijk loslaten omdat ik wil genezen. Dit vraagt natuurlijk veeeeeeel tijd en daar moet ik me bij neerleggen. De adrenal cortex is ook uitgeput bij Iherb momenteel...

 
Ik snap het Klavertje. Heb je al eens een 24 uurs cortisoltest laten doen? Weet je zeker dat het je bijnieren zijn? Anders de Adrenacomplex proberen waar Lay baat bij heeft?

 
Nog geen test laten doen San, maar ik ben er zo goed als zeker van. Ik heb het boek van Wilson en scoorde zeer hoog op de test. Neem daarbij mijn verleden van anorexia en het feit dat ik al heel mijn leven een stresskip ben. Ff op de tanden bijten nu. Die hartkloppingen zijn ook alles behalve plezierig. Ben jij geminderd met kokosolie?

 
Lastig hoor, dat stressgevoelige. Ik heb dat helaas ook. Bij mij is het echt gekomen door omstandigheden in mijn jeugd, het zat er niet van nature in. Als ik ga wandelen voel ik de hartkloppingen trouwens minder: misschien ook iets voor jou op momenten dat je er veel last van hebt. Door de neus inademen wat Lay aanraadde werkt bij mij ook prettig.

Nee ik ben niet geminderd met kokosolie: ik gebruik het al een jaar of 5/6, en nooit hartkloppingen ervan ervaren. Kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt.

 
Bedankt voor de tip san! Het zonnetje schijnt hier dus ik ga ff wandelen. Bij mij is de kokosolie miss ook een mogelijke oorzaak. Eerst adrenal uitschakelen en dan indien nodig minderen met kokosolie.

 
Ik merk dat mijn hartkloppingen toenemen na het eten. En wat gebruik ik bij elke maaltijd? Kokosolie :?

Mike wat raad jij me aan wat betreft de adrenal stoppen?

 
Waarom stop je dan niet met het eten van kokosolie? Ik snap het even niet, je denkt dat het daarvan komt, maar wil daarom stoppen met de adrenal.

 
Ik ben niet zeker Alexandra. De twee zouden een oorzaak kunnen zijn...maar het valt me nu op dat het toeneemt na een maaltijd...

kzou het ook erg jammer vinden van de kokosolie want vind dit heerlijk. Ghee op mijn boekweitcracker smeren lokt me niet zo aan.

 
San, misschien is het voor jou toch ook de moeite waard om eens een paar dagen te stoppen met de kokosolie, je zegt het wel al jaren te gebruiken, maar misschien door een verandering van je hormoonhuishouding werkt het nu pas op de schildklier voor jou.

 
Je weet t niet zelf niet zeker en daarom moet Mike de knoop doorhakken? Ga eens een week zonder allebei en ervaar. Voeg dan 1 van de twee langzaam toe.

 
Zal ik doen Alexandra.

Wat me ook opvalt is dat wanneer ik van een liggende positie naar een staande ga (bv 's nachts opstaan om te gaan plassen) ik echt enorme hartkloppingen heb. Geen idee waarom. :-(

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.156
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan