Viruswaanzin/Viruswaarheid

VW wordt aangestuurd door de Q-beweging!

Mike

Ik betrap me er steeds vaker op mezelf te moeten knijpen zo van what the f.ck is dit echt aan het gebeuren ...is dit echt waar ...

Het gaat zeker een bepaalde richting op het is zo bizar dat het menselijke brein ongeacht de staat van ontbinding kraakt in zn voegen.

Ik betrap me er steeds vaker op mezelf te moeten knijpen zo van what the f.ck is dit echt aan het gebeuren …is dit echt waar …

Ik ook! Maar ik krijg elke dag meer en meer vertrouwen dat we de game from dark to the light gaan winnen! De massa moet echt gaan ontwaken en probeer zoveel mogelijk als ik kan hier aan bij te dragen.

Nieuwste video van Wouter Raatgever:

Inmiddels is wel duidelijk hoe WR te werk gaat:

Hij werpt zich opnieuw op als spreekbuis van de boeren, terwijl hij dit niet is of was. Opnieuw zegt hij doodleuk dat de boeren op 22 juli over de hekken wilden rijden. Dat wilden ze niet en dit heeft FDF ook duidelijk gemaakt voorafgaand aan het boerenprotest. WR gelooft zijn eigen leugens, zo lijkt het.

Hij zegt dat het 'heel druk' is bij het RIVM en roept op dat anderen maar eens moeten onderzoeken wat daar gebeurt. Terwijl hij er dicht bij in de buurt woont! Waarom doet hij zelf geen onderzoek?

Hij kondigt trots aan dat 'we' gaan wandelen morgen vanaf Hotel De Wereld in Wageningen, waar de vrede getekend is, naar De Grebbeberg, waar zoveel strijd is geleverd voor onze vrijheid. Een mooie, symbolische route, maar aan het eind zegt hij vrij achteloos dat hij er morgen wel bij zal zijn, maar hij laat in het midden wanneer precies. Gaat WR niet de complete route lopen, die zo kenmerkend is voor de vrijheid en voor de gevallenen? Waarom laat hij het afweten?

Hij zegt dat er maar eens opgezocht moet worden welke lokale of regionale machtshebbers evt. op deze route wonen, zodat de wandelaars voor hun woning kunnen betogen. Of is WR nog meer van plan? Hij beschuldigt deze gezagsbekleders nl. wel automatisch en zonder enig bewijs van 'vreemde hobby's', Wouters zinspeling op pedofilie. En waarom heeft hij die namen en adressen niet al paraat en laat hij wederom anderen dit uitzoekwerk doen, een dag van tevoren? En waarom is het niet OK als Viruswaarheid communiceert met lokale autoriteiten voor hun evenementen, maar schikt WR zich evengoed in het toekennen van toestemming voor zijn evenement door de autoriteiten? Ik dacht dat hij lak had aan dit soort dingen!

Wouter Raatgever heeft alleen maar een grote waffel, niets meer en niets minder. Hij suggereert van alles, vooral van opruiende aard, maar is intellectueel te lui om zelf op onderzoek uit te gaan. Voor de derde keer de burgemeester van De Bilt bellen, wetende dat je hem toch niet aan de lijn krijgt, is makkelijk scoren, maar wordt zo langzamerhand slaapverwekkend.

Waarom heeft WR geen video besteed aan de afwijzing door het OM van aangiftes tegen Rutte, De Jonge en het RIVM? Hier heeft hij immers naam mee gemaakt in het prille begin. Hoe weet ik dit dan? Door Viruswaarheid, want zij komen wel steevast terug op het slagen of mislukken van hun acties. Jeroen Pols liet in de zoom-meeting van gisteren weten dat ze een Artikel 12-procedure gaan starten, omdat hun aangifte is verworpen. Maar al dat geprocedeer heeft geen zin, of wel Wouter? Daarom vertelde de jurist van de Duitse organisatie van het protest in Berlijn dat ze voortdurend procederen en daarom dit protest konden organiseren met RUIM EEN MILJOEN deelnemers! Wouter is een loser, een schreeuwlelijk en een onruststoker. Iedereen doet er verstandig hem en zijn kompaan Peter Baars volledig links te laten liggen.

Mike

Bovenstaande tekst verwerkt in het volgende Twitter-draadje:

https://threadreaderapp.com/thread/1291790349409685505.html

Mike

Goede info Mike over WR.
Dank daarvoor.
En trek het je niet te veel aan focus je op de goede zaken.
Deze man haalt je trilling omlaag met alle gevolgen van dien.

Idd Mike, laat die 2 links liggen en besteed je energie er niet aan. FDF en viruswaarheid weten wel beter. Niet voor niks is hun aanhang zo groot.

Ik schrijf het juist van me af, nen ik het daarna kwijt. En als ik anderen hiermee de ogen open over deze twee lage individuen des te beter.

Mike

Dat kan ook. Dan moet je wel steeds alles bekijken en merk dat het irriteert en gaat vreten. Wanneer de aandacht niet gefocust is op die lui is dat wellicht minder. Maar goed, WR is de moeite niet om energie in te stoppen. Er gebeurt zoveel meer.

Ik geniet van de updates van VW. Naar WR kijk ik alleen als YT het bij mij onder de aandacht brengt. De schade valt wel mee.

Mike

Ja, YouTube slaat de geschiedenis van je internetgebruik via cookies en dat soort ongein. Dan is het de willekeur van YouTube wat zij je willen laten zien. Maar goed, uiteindelijk natuurlijk jou keuze. Als je er geen last van hebt hoop ik dat dat zo blijft en dat meevallen niet erger word.

Mike, je zei
@Anna, het komt op mij over dat je automatisch afweert als er een m.i. rake observatie wordt gedaan over jouw gedachten en gedragingen. Je verwijst dan automatisch door naar een of andere goeroe die jij volgt (interessant genoeg allemaal MANNEN). Heb jij ook oorspronkelijke gedachten en theorieen van jezelf?

Welke rake observatie en welke goeroe?

Oorspronkelijke gedachten zijn mijns inziens afkomstige van onze creator, een bewustzijn waar we allemaal op aangesloten zijn.
Waarheid is qua mentaal niveau voortschrijdend inzicht.
En dat blijft voortschrijden tot in den eeuwigheid.
Echte waarheid kan slechts gevonden worden in en mét hart&ziel.

Vervolgens is nog steeds mijn vraag is er misschien meer aan de hand omdat een grote groep mensen langdurige gevolgen ondervind onder al dan niet het Corona stempel.
De facebookgroep die ik heb genoemd bestaat uit meer dan 14.000 leden om deze reden.
Ik weet dat er linken met 5G worden gelegd, zou kunnen.
Ik weet dat vliegtuigstrepen metalen en meer in hun uitstoot hebben.
Vandaar de link naar Jim Lee die uitgebreid ingaat op de samenstelling van brandstoffen voor vliegtuigen met een toenemend gehalte aan allerhande rotzooi.
Zou het misschien kunnen zijn dat vanuit de lucht ons iets ter lijve is gekomen?
Ik weet het niet, ik vraag het me wel af.

Verder wil ik nog opmerken dat ik dit forum ten zeerste waardeer.
In het "verleden" was ik bezoeker in kader gezondheidsvragen qua voeding.
In het nu ben ik bezoeker om vooral Mike's visie over Q te horen.
Verder beluister ik sinds tijden dotcomradio mede om Ron die ik al heel lang volg.
De site opzet vind ik uniek omdat alles op onderwerp is gesorteerd.
Waardevol naslagwerk vanwege de tijdlijn.

@Anna  Dat heb ik hier ook al een paar keer gepostuleerd. Het lijkt me ook logisch gezien het feit welke rotzooi erin zit. Eartmatters heeft hier een zeer goed artikel aan gewijd. Kort gezegd, giftige metalen, nano- deeltjes en ziekteverwekkers. Niet verwonderlijk dus dat mensen hun longen worden aangetast. Deze combibatie heeft nog een ander voordeel en doel. De metalen maken van jou ahw een supergeleider die reageert op straling. In het kader van covid op die manier interessant dat je opflakkeringen kunt genereren naar believen en eender wie de schuld geven. Diezelfde nano- technologie is ook aanwezig in het vaccin. En zo kan je van mensen artificiele mensen maken en op afstand commanderen of neutraliseren.

Het creeert schadelijke energie doordat het oa de lucht uitdroogt en satureert met positief geladen ioben. Het tegendeel vzn wat je ervaart na een onweersbui wanneer de lucht vol zuurstof zit en bijzonder verkwikkend is, negatieve ionen. Mike heeft hier tijdje geleden zeer interessante post over geplaatst. Connecting the dots ...

Zijn mondkapjes dan wel effectief tegen de rotzooi uit chemtrails?

Ben bang van niet, maar wie weet hier iets over? In China lopen ze volgens mij al tientallen jaren met mondkapjes op als bescherming tegen smog. Los van corona, hebben mondkapjes enig nut?

Ja, je wordt weggeselecteerd overeenkomstig de evolutieleer van Darwin. Het antwoord is dus: nee. Ze beschermen niet maar verstikken je, wat ook de bedoeling is. Het staat op de verpakkingsdoos, niet de individuele verpakking (zo clever zijn ze wel) dat het geen, ik herhaal, GEEN, medisch hulpmiddel is. Het beschermt dus niet, nada, niente, nichts.

Dus Herr Sens, als ik je goed begrijp: Stel jij zou om wat voor reden dan ook afrijzen naar de een of andere Chinese industriestad waar de lucht in de straten grijs van de smog ziet, en iedereen daar een mondkapje draagt, dan nog zal jij geen mondkapje dragen...?

Er zijn nog zoveel vragen over 'virussen' Anna.
Je kan new german medicine erbij halen en de klachten die mensen krijgen door deze crises
We zijn allemaal ondervoed en iedereen heeft zijn eigen mix van tekorten
Energiebanen in ons lichaam die vastlopen.
Je geestelijke weerbaarheid, hoe sta je in het leven, hoe is je bijniertoestand,....
Is er straling/energie uit het universum die hier bepaalde processen aansturen en mensen bv massaal gaan ongiften van een bepaalde stof?
Gifstoffen uit voeding, residuen of opzettelijk toegevoegd of ontstaan door bewerkingen
Gifstoffen uit onze leefomgeving, shampo, je huisinrichting, je kleding, je pannen
Elktrosmog, wifi, chemtrails, nox, etc.
Overgeerfde weerbaarheid of belasting
Bestaat corona, wat is corona, of bestaat er iets anders wat ze corona genoemd hebben?
Er zijn zoveel invloeden. Het is niet in 1 hokje te proppen.
Zijn 'we' ziek of zijn we aan het ontgiften? Kun je mensen aansteken om ook te ontgiften? Kunnen mensen ziek worden van jouw ontgiftingsproces? Bestaan er virussen in de definitie zoals de meeste mensen die kennen?
Hebben al die mensen in de coronagroep ook iets wat nieuw is dit jaar? Of hebben ze iets van hierboven en staan ze er nu bij stil en wordt het daardoor wellicht erger? Maar wat wordt erger? Een klassieke ziekte (stout beestje, ondeugend lichaam, ect.) of de ontgifting. Waarom heb je last van de ontgifting? Dan staat je lichaam dus als 1-0 achter. Zoals bv bij alle risicogroepen. Want wat is nu een risicogroep? Zijn dat misschien gewoon slechte ontgifters? Of een combo van slechte ontgifter en ...?
Maar hoe kun je nu dood gaan aan een ontgifting? Is je lichaam dan niet slim genoeg om het beter te doseren?
Vragen, vragen, vragen
1 ding weet ik wel
1 hokje is te kort om alles in te douwen

Nee, ik reis gewoon niet af naar zo'n doodsmetropool. Medisch slaat hier wel degelijk op medisch in de zin van voor ziekenhuizen. Voor stof heb je  mondkapjes zoals je die in de bouwmarkt vindt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan