Viruswaanzin/Viruswaarheid

Zucht. De Domme Dwaze Sukkels weer:

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/08/walgelijk-viruswaarheid-voorman-willem-engel-vergelijkt-coronabeleid-met-jodenvervolging/

Mike

Mike, je zei
Anna, je bent er ingetuind. Er is helemaal geen dodelijk coronavirus, het bestaat alleen maar in je hoofd. Virus of the mind. Het komt op mij over dat je een persoonlijke crisis doormaakt en stress kan behalve op de darmen, het hoofd en de onderrug ook slaan op de longen en luchtwegen.
Ik geloof ook niet in een dodelijk virus. Wel in verminderde weerstand en daardoor vatbaarder.
Maar ik ben niet echt ziek geweest, twee keer een aantal dagen me niet lekker voelend in december en februari. (Dus voor Corona) Wel de hele winter gehoest met redelijk vastzittend slijm. De benauwdheid begon na de tweede keer en heeft wekenlang geduurd. Het is nu sinds een aantal weken nagenoeg over.

Maar ik hoor vele mensen hetzelfde vertellen, ook mensen die na maart ziek zijn geweest.
Volgens mij is er wel iets aan de hand maar wat?
Ik volg Andrew Kaufman in zijn theorie, maar toxines kunnen ook van buitenaf komen.

https://viruswaarheid.nl/flyers-poster-verspreiden/?utm_source=sendinblue&utm_campaign=06082020_NIEUWSBRIEF__Wat_jij_kunt_doen&utm_medium=email

Nog even een vervolg in kader stress.
Van huis uit ben ik absoluut geen stresskip. Maar mijn leven is ingrijpend veranderd als gevolg van een whiplash. Dat is bijna 20 jaar geleden gebeurd en heeft tot op heden beperkende gevolgen.
De ene keer kan ik er beter tegen dan een andere keer.
Moet zeggen dat het me in deze periode zwaarder valt vanwege nog meer isolement agv de idiote maatregelen.

Waarom doe je mee aan isolement Anna? Juist door lak te hebben aan die regels krijgt het volk meer macht.
Stress bevordert alleen maar klachten.

Ik denk trouwens dat we over een aantal dagen weer een fors aantal besmettingen kunnen lezen. Deze hete dagen zorgen natuurlijk ook weer voor benauwdheid bij veel mensen. En tja, die heerlijke dagjes strand Waar iedereen naar toe wil met dit warme weer zijn uiteindelijk natuurlijk ook zo besmettelijk. Het is straks weer allemaal onze schuld natuurlijk.

Binc, ik doe niet mee aan het isolement maar mijn omgeving wel.
En ik heb van meet aan al lak aan de regels maar zal die mensen moeten respecteren die dat wel willen.
Verder geef ik mijn mening hoe ik het zie maar velen zijn het pertinent niet met me eens helaas.

Ja, herkenbaar. Heb er ook sommige in mijn omgeving die het niet horen willen. Maar inmiddels zijn er wel steeds meer mensen die er lak aan hebben. Ze zijn dus wel te vinden. Kan natuurlijk ook buiten je vaste vrienden kring zijn.

Pieter stuurman merkt ook dat steeds meer mensen er maling aan krijgen. Luister naar deze podcast. Hij komt als 2e aan de beurt.

https://m.soundcloud.com/niels-lunsing/de-audiokrant-editie-1

Die link doet het niet zie ik. Ik deel hem op een andere manier. Via de site van Pieter Stuurman.

https://www.facebook.com/1849335270/posts/10214488148878037/?d=n

Maar ik ben niet echt ziek geweest, twee keer een aantal dagen me niet lekker voelend in december en februari.

Anne, ik ben 4 jaar independent REP geweest voor SpetraCell en lab dat intracellulaire vit analyses deed. Hun onderzoek naar 89.000 mensen toonde bij 99,5 procent mineralen gebrek en bij 75% vitamine gebrek. Logisch dat mensen ziek worden, hun brandstof tank is niet vol.

Henkie, ik denk dat wat je aanhaalt correct is maar dan juist in het kader van chronisch zieken.
Veel mensen worden met name in de wintermaanden ziek en dat geldt wereldwijd. Voor zover ik heb begrepen komen eerst de Rhino-"virussen", dan Influenza- en als laatste Corona- sinds jaar en dag.
Wat nu anders is dan anders, is dat bij verschillende gradaties van ziek zijn er velen aangeven langdurige restklachten te hebben.
Een soort post viraal syndroom?

Gerard, ik persoonlijk heb geen last van angst in kader Corona. Ook niet gehad.
Wat betreft chemtrails, ik volg sinds jaren Jim Lee, die enorme kennis heeft opgebouwd in jaren.
Zijn Climateviewer is een must see.
Misschien wil je met een open mind eens de volgende video bekijken.

Chemtrails 101: The Military and Geoengineering Agenda

Linkje

Opmerkelijk, Markus verwacht dat het niet lang meer duurt voordat de Duitse politie om gaat en ik vond de opmerking van Willem Engel goed dat we dan naar een nieuw EU moeten.

Berlijn Demonstratie Gastspreker Advocaat Markus Zoom LIVE Willem Engel Jeroen Pols Mordechai | #22

VIRUSWAARHEID ZOOM- Donderdag 06 augustus 2020
Gastspreker, Markus, advocaat van de Berlijnse demonstratie. Hij nodigt iedereen uit voor de demonstratie in Berlijn op 29 augustus.

De onderwerpen:
-Persconferentie
-Mondkapjes
-PCR-test onbetrouwbaar, wordt niet verplicht
-App wordt erdoor geduwd
-Dictatuur
-Demonstratie Berlijn in gesprek met de advocaat van de organisatie
..
Enkele kijkersvragen uitgelicht:
-Waarom stelt de pers geen kritische vragen, maar alleen vragen waarmee angst wordt vergroot?
-Wat vinden jullie ervan dat Rutte de jongeren de schuld geeft? Terwijl ze al zo kwetsbaar zijn.
-De aangifte tegen Rutte, de Jonge en Grapperhaus wordt afgewezen, wat nu?
-Kan de app verplicht worden?
-Zijn er telefoons waarop de app niet te downloaden is?
-Hoe groot is de kans dat je een boete krijgt tijdens een demonstratie in Duitsland?
-Hoe hebben ze zoveel mensen naar Berlijn gekregen?
-Moet je een betoging op straat aanvragen, of melden?
-Heb je in Berlijn ook problemen gehad met angst bij demonstranten door politiegeweld?
-Krijgen jullie veel weerstand als organisatie?
-Is er veel weerstand onder de mensen in Duitsland, die voor de maatregelen zijn?

@Anna, het komt op mij over dat je automatisch afweert als er een m.i. rake observatie wordt gedaan over jouw gedachten en gedragingen. Je verwijst dan automatisch door naar een of andere goeroe die jij volgt (interessant genoeg allemaal MANNEN). Heb jij ook oorspronkelijke gedachten en theorieen van jezelf?

Mike

13lke5ipgxuvswemrgcvjwdnb40wtysi.jpg

Deze afbeelding staat op de FB pagina van Viruswaanzin. Artikel uit het Parool van 1990.

En wat zei Willem Engel gisteravond in de Zoom-meeting? We zijn van liefde en geduld nu overgegaan op liefde en waarheid. VW wordt aangestuurd door de Q-beweging!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan