Viruswaanzin/Viruswaarheid

Naief, je stipt hier een HEEL belangrijk punt aan. Ziekte is eig niets anders dan slechte ongifting. Autisme en nog andere neurologische ziekten zijn dat heel vaak. Het begint al als baby met het GIF van vaccinaties. Gif dat rechtstreeks in je bloedbaan komt en dus naar je hersenen gaat waar het anders niet kan komen. Het moet nl. eerst anders de huid of de spijsvertering passeren. De helaas overleden Tinus Smits heeft hier veel over geschreven, een aanrader. Wanneer er teveel gifstoffen zijn en acuut gevaar dreigt, gaat ons lichaam in lockdown, ook de hersenen. Psychisch evenzeer. Veel psychische aandoeningen zijn een teveel aan gif, emotioneel, door de omgevibg etc ...

Zware vervuiling en dus ook die chemtrails zijn een aanslag op je ontgiftingssysteem. Chronische overbelasting door gifstoffen (en stress !!!) brengt ons lichaam in alarmtoestand (OOK MENTALE STRESS DUS), en verandert de hormoonhuishouding (bijnieren overbelasting).

Een teveel aan gifstoffen stockeert je lichaam in de vorm van vet. Oedeem, vochtophoping is hier ook een gevolg van. In oplossing van water wordt het ietsje minder schadelijk. Ons lichaam zoekt altijd naar de best mogelijke oplossing mogelijk.

Goede bijdragen allemaal. We worden van alle kanten gebombardeerd op elk niveau, fysiek, mentaal, spiritueel. Het is onmogelijk om 1 enkele oorzaak aan te wijzen als er iets mis gaat. Het komt opnieuw op mij over dat Anna teveel vaart op wat anderen zeggen i.p.v. bij zichzelf te rade gaan.

En ga alsjeblieft zo snel mogelijk weg van dat Facebook. Er is een reden waarom ik constant zeg FUCK FACEBOOK, dit is geen grap! Ik zie goede mensen compleet de weg kwijt raken door alle dwaalsporen die daar worden uitgezet. Wil je de nieuwste horen? Desiree Stokkel, een aanklager bij het volledig corrupte Internationale Strafhof, zou de interim-premier zijn van NL omdat Rutte het stokje aan haar heeft overgegeven. Zucht. En zo nemen ze je ook bij de neus daar over gezondheid, 5G, chemtrails en waar je ook maar gevoelig voor bent. FUCK FACEBOOK!

Mike

Een van de meest simpele constateringen of jouw lijf wel zo ‘gezond’ is ga maar eens alles wat je doet lopende of fietsende doen en vergelijk de vroege mens maar eens wat die allemaal gedaan heeft met de benenwagen.

Je immuunsysteem vraagt energie om disbalansen (=ziekte) te tackelen dus een lijf met een lage footprint qua toxid load zal je dito bovengemiddelde energie terug geven.

Zomaar mijn conclusie uit jaren lang bezig zijn met dit onderwerp.

GGD VERKLAART ‘PATIËNTEN’ ZIJN GEEN PATIËNTEN

https://www.facebook.com/Viruswaarheid/videos/243474439973814/

In de update van Willem Engel (2 posts terug) heeft hij het over het juridisch aanpakken van bepaalde auteurs van artikelen of platforms die deze publiceren. Ik hoop dat Common Sense TV ook gedreigd gaat worden met rechtsvervolging voor hun schandelijke artikel en dat ze onder druk dat artikel verwijderen. Ze doen verder goed werk, maar dit lasterstuk moet weg!

Mike

Tw8lvs4f51f65azffha5ncvdiusjhszbf.jpg

In de update van Willem Engel (2 posts terug) heeft hij het over het juridisch aanpakken van bepaalde auteurs van artikelen of platforms die deze publiceren. Ik hoop dat Common Sense TV ook gedreigd gaat worden met rechtsvervolging voor hun schandelijke artikel en dat ze onder druk dat artikel verwijderen. Ze doen verder goed werk, maar dit lasterstuk moet weg!

Geweldig idee! Ik hoop dat ze beginnen bij WR.

WR heeft geen artikelen geschreven, Willem had het specifiek over schriftelijke publicaties.

Mike

Grapje hoor. RIVM schrijft de meeste onzin samen met o.a de NOS.
Dat zijn de smeerlappen die aangepakt moeten worden.

Maar zij hebben geen laster en smaad gepubliceerd, CSTV wel. En ook nadat Chris Collard zijn vertrek aankondigde liet Danny het staan. Ik hoop dat hij het onder juridische druk alsnog verwijdert. Dit is een schandvlek op het verder prima werk van CSTV!​
Mike

Maar zij hebben geen laster en smaad gepubliceerd, CSTV wel. En ook nadat Chris Collard zijn vertrek aankondigde liet Danny het staan. Ik hoop dat hij het onder juridische druk alsnog verwijdert. Dit is een schandvlek op het verder prima werk van CSTV!

Mike

Allemachtig ik ben 1 dag niet online geweest zie hier nu van alles staan ... wat heb ik gemist mbt artikelen (had het stuk van chris collard gelezen) en wat is daar gaande ?

Ja smaad, laster, valse informatie en noem het maar op zeg maar onze dagelijkse portie 'nieuws'dat kan niet hard genoeg aangepakt worden ook als het uit de alt media komt.
Waarheidsbevinding is key hier want het gaat om (on)geloofwaardigheid.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan