Viruswaanzin/Viruswaarheid

100% mijn verantwoording voor die zielsroerselen zoals jij het beschrijft. Sorry daarvoor.
En verder bedankt voor de moeite die je genomen hebt.
Voor wat betreft die reis naar binnen. Dat is in orde. Mijn probleem zit met moeite in de buitenwereld welke mij niet helder was en na dit politieke draadje letterlijk ben gaan zien. De verbinding met mezelf is ook nooit verbroken geweest maar  hierdoor wel veranderd. Er zat en zit nog een hoop onwetendheid in mij omdat de politiek mijn belangstelling nooit meer had na Pim.
Maar stop met mij willen veranderen. Hierdoor word ik juist mijn eigen vijand. Het vertrouwen in mezelf staat op nummer 1 zonder vijandigheid.

Die vrede is echter niet het geval met alles wat er in de wereld gebeurt.
Vijandschap past niet in dit plaatje. jij bent niet de vijand. En Danny is dat ook niet. Evenmin als dat ik iemands vijand ben. Mag er alleen solidariteit aan dit forum zijn? Is dat wat je zegt? want ik begrijp het niet.

Ik ga het niet meer uitleggen, want je bent opnieuw de verantwoordelijkheid buiten jouzelf aan het leggen en verlegt de discussie naar mij. Morry Krispijn zei het in zijn laatste video heel terecht: de tijd om anderen te overtuigen is voorbij, het is nu aan diegenen die het wel snappen om zich te verenigen en actie te ondernemen.

Mike

Ja, twijfel ook of ik niet mee zou gaan naar Berlijn. Op 16/08 ben ik in brussel, sowieso. Mss moet ik er eens over denken om een van deze met jullie mee te gaan naar nederland. Ik moet wel alles met trein en bus doen, dus overnachten zal noodzakelijk zijn denk ik.

Welke acties dan exact? Chris Collard zegt precies hetzelfde over verenigen. En daar kan ik alleen maar achter staan.

Ja ssrdam, dat had ik idd meegekregen. En prachtig initiatief. Daarom ook de vraag welke acties nog meer dan. Er word al zoveel actie gevoerd op verschillende manieren.
Via demo’s.
Boycotten van winkels
Op geld schrijven.
Social media
Stickers plakken etc.

de tijd om anderen te overtuigen is voorbij, het is nu aan diegenen die het wel snappen om zich te verenigen en actie te ondernemen.

Krachten bundelen heet dat of een bondgenootschap creeeren.

Lotgenoten delen - machteloosheid, bondgenoten delen - kracht !!!

Waarom alleen tegen Halsema en niet tegen Aboutaleb?

Of betreft dit niet het mondkapjes experiment?

Je hoeft het me niet uit te leggen. Niemand hoeft het uit te leggen. Ik ben zelf gewoon niet voldoende overtuigd van de wereld die op dit forum voorbij komt. Niet van alles in elk geval. Voor mij dus nog een hoop te onderzoeken.

Laat ik dan nog een wat universele opmerking maken die voor veel dingen toepasbaar is.

Als je in vechtsport op je donder krijgt dan kan je kwaad worden (ego) of je kan je tegenstander bedanken voor het tonen van je zwakke kant.

Dit doet mij denken aan de karateles van vroeger, als je dan extra moest opdrukken of sit-ups doen moest je daarna de meester bedanken. Dat bedanken was dan voor de extra training. :)

En dat van die zwakke kant heb ik sinds een aantal jaar ook door en dat maakt het leven zoveel relaxter. Ik vraag me dan bij een vervelend persoon of instantie ook wel eens, zeker in een repeterend patroon wat de les voor mij is. En dan ben ik ook niet boos/ Meestal denk ik, ik verdraag het wel, want ik heb nog geen zin om er aan te werken en besef dan ook gelijk dat het in de toekomst dus weer een keer op mijn pad komt, omdat ik er niets meegedaan heb.

Binc, zoek ook eens naar marijn en balans blans op dit forum. Wellicht ben je zo "kortzichtig" door een scheve mineraalverhouding. Je leest af en toe als slechtziende kip, daarom. Einde discussie.

Zoals ik zei, mijn zwakke kanten zijn nooit het probleem geweest. Die heeft iedereen. Ik ook. Het is alleen net of dat ik die niet meer mag hebben ofzo. En idd. Lezen als een zwakke kip heb je gelijk in. Omdat ik nauwelijks nog lees hier. Dat doe ik af en toe snel tussen de dingen door.En wanneer ik wel eens een hele dag tot je beschikking heb probeer ik bij te lezen. Maar hoef dan toch zeker niet op alles te reageren. Dotcom horen lukt ook niet elke week. Soms moet ik 3 in 1 dag luisteren om bij te blijven. Mijn gebrek is tijd vanwege verplichtingen. Voor de duidelijkheid dat is geen onwil. Ik ben echter wel alleen en zal inkomen, huishouden, sociale contacten etc etc allemaal alleen moeten doen. Zo ook bij lezen en bij blijven reageren evt. Hier en daar lees ik. Hier en daarbuiten lees ik, plaats ik idem op Fb of waar dan ook. Soms plaats ik iets tussendoor waarvan ik denk daar kunnen anderen iets mee.
Niet voor niks heb ik gezegd rust te willen.

Zucht... Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd om de naam van dit forum te veranderen in Binc Forum?

Nee, Binc probeert verplichtingen na te komen. Bijdrages te doen die niet gewaardeerd worden. Doe geen moeite. Ik ben zelf pleite. Ik wens ieder succes.

Niemand die jou verplicht om hier actief te zijn Binc.  En vele van jouw bijdragen op dit forum waren zeer waardevol. Maar thans lijk je volslagen de weg kwijt te zijn, en ben je hier soms zelfs super irritant aanwezig! En je snapt dat zelf niet!!

Neem eens een paar weken rust en afstand van dit forum. Ga iets leuks doen met je leven en kom terug wanneer jij jezelf weer een beetje op de rit hebt.

En zoals Mike zei, zoek hulp!

Je bent een goed mens, maar stop met je huidige irritante gedrag hier op het forum, svp.

ik maakte een tipfout: deze Binc https://balans-balans.nl/
ps neem het advies van mike ter harte, want hij flikkert er je zo af.
Wellicht is dit wel verstandig voor een paar weken Mike als een verplichte time-out
je uitknop is stuk Binc. Ga hem maken!
EINDE DISCUSSIE!!!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan