Ja, vast wel. Ik zie het al gebeuren bij een hulpverlener waar ik vertel moeite te hebben met al die verhalen van Qanon over baby bloed etc dat ik daar moeite mee heb en niet verwerkt krijg. Ze zullen het zeer zeker met je eens zijn dat ik hulp nodig heb vrees ik.
Ner, je hebt professionele hulp nodig omdat je alles op jezelf betrekt, je telkens aangevallen voelt of zelf in de aanval of verdediging.gaat en thema's als verraad die teruggaan naar je eigen jeugd voortdurend projecteert op anderen. En nee, ik (en anderen hier) zit niet te wachten op weer een lang epistel waarin je jezelf vrij gaat pleiten. Als dat gebeurt verwijder ik de post met de waarschuwing dat als je het daarna nog eens probeert ik genoodzaakt ben je te blocken. Je hebt inmiddels te vaak dit forum vervuild met je zielsroerselen. Denk hierovrr na, tel tot tien en ZOEK HULP. Niemand kan jou helpen als je niet geholpen wil worden. Tijd om het kogelvrij vest rondom je hart en ziel af te doen en uit te vinden wie je werkelijk bent onder de dikke houding die je rondom jezelf optrekt.
Mike