Viruswaanzin/Viruswaarheid

Een angstige ziel zeg ik, maar nee, mijn moeder is compleet overtuigd van de goedheid van onze overheid.

Persoonlijk hoef ik innerlijk niks te veranderen als dat is wat je bedoeld. Ik ben wie ik ben en heb mijn eigen normen en waarden. Wanneer anderen van mening zijn dat ik moet veranderen of persoonlijke ontwikkeling moet gaan doen waar ik niet om heb gevraagd is dat Iets wat ongevraagd opgedrongen word. Bovendien, dat werkt niet eens als die persoon niet eens begrijpt waar het over gaat.

Inhoudelijk voor wat betreft Qanon wist ik daar niks van. Instinctieve kennis had ik echter wel en ik weet exact wanneer dingen niet kloppen of wel kloppen. Dat hele Qanon is op mij in beginsel overgekomen alsof ik niet meer op eigen gevoel en instinct mag vertrouwen. En mensen die dan vervolgens menen om me op de huid te zitten met allerlei verwachtingen of wat dan ook moeten dan niet verbaasd zijn wanneer ik daar niet van gediend ben.

Een discussie hoeft van mij dan ook niet gewonnen te worden. Kennis leren en begrijpen over de inhoud van iets Wat men te vertellen heeft vind ik noodzakelijk en belangrijk om daar vervolgens anderen mee te kunnen helpen. Dat laatste word erg lastig als je er niks van begrijpt.
Als ik me niet meer vinden kan in de manier waarop er met elkaar om word gegaan en alle pijlen gericht staan op de verkeerde mensen in een oorlog is voor mij het eind zoek. Dus idd, ik heb het reeds eerder aangegeven dat afstand voor mij momenteel het beste is. De verantwoordelijkheid voor deze oorlog tussen de partijen waar de pijlen op gericht zijn ligt namelijk niet in mijn handen.

Verder laat ik het hier voorlopig bij aangezien ik rust hiervan wil en andere zaken te doen heb.

Ga je dit nu ook vormgeven Binc of was dit slechts een loze belofte?

Het maakt niet uit hoe slecht de wereld is, als je denkt dat jij goed bent dan wordt je een honderdjarige
Drogreden. In een dictatuur kun je ook 100 worden. Zelfbedrog voor langlevendheid? Beter sterven in vrijheid (of voor vrijheid) dan leven in slavernj!

Mike

Ja, vast wel. Ik zie het al gebeuren bij een hulpverlener waar ik vertel moeite te hebben met al die verhalen van Qanon over baby bloed etc dat ik daar moeite mee heb en niet verwerkt krijg. Ze zullen het zeer zeker met je eens zijn dat ik hulp nodig heb vrees ik.
Ner, je hebt professionele hulp nodig omdat je alles op jezelf betrekt, je telkens aangevallen voelt of zelf in de aanval of verdediging.gaat en thema's als verraad die teruggaan naar je eigen jeugd voortdurend projecteert op anderen. En nee, ik (en anderen hier) zit niet te wachten op weer een lang epistel waarin je jezelf vrij gaat pleiten. Als dat gebeurt verwijder ik de post met de waarschuwing dat als je het daarna nog eens probeert ik genoodzaakt ben je te blocken. Je hebt inmiddels te vaak dit forum vervuild met je zielsroerselen. Denk hierovrr na, tel tot tien en ZOEK HULP. Niemand kan jou helpen als je niet geholpen wil worden. Tijd om het kogelvrij vest rondom je hart en ziel af te doen en uit te vinden wie je werkelijk bent onder de dikke houding die je rondom jezelf optrekt.

Mike

@mike,binc? Ik hoop dat het nu wel klaar is hoor.Kan het aub on topic. Het begint een beetje irritant te worden of misschien kunnen jullie het via mail ofzo verder uit spreken? En ja Mike jij bent de beheerder i know maar dit is gewoon nogal persoonlijk. Come on, back to business.

De radicalisering van de media is volgens Engel inmiddels wel een probleem. ‘Dit gaat in de richting van aanzetten tot haat. Ik word bedolven onder doodsdreigementen van totaal doorgeslagen corona-aanhangers. Onze veiligheid komt langzaam in gevaar.’ Ook op de sociale media is een trollenleger actief in de verspreiding van haatberichten. Engel: ‘Toch gaan wij gewoon door met wat we doen en dat is de feiten op tafel leggen en antwoorden vragen. Stoppen is geen optie.’

https://viruswaarheid.nl/informeren/nieuw-dieptepunt-mediaoorlog-tegen-viruswaarheid/

@Sampjes, ik heb er zojuist een eind aan gemaakt. Binc staat 'on notice'. WWG1WGA, maar soms is 'tough love' het enige antwoord. Er zal geen forumvervuiling meer plaatsvinden, Binc moet gaan soul-searchen, bij zichzelf naar binnen gaan. Ik ben hier zelf ook volop mee bezig, het is de enige manier om sterk genoeg te zijn voor wat komen gaat.

Mike

Laat ik dan nog een wat universele opmerking maken die voor veel dingen toepasbaar is.

Als je in vechtsport op je donder krijgt dan kan je kwaad worden (ego) of je kan je tegenstander bedanken voor het tonen van je zwakke kant.

Prima Mike. Laat het nu juist zo zijn dat precies wat jij zegt hetgeen is waarvan ik de indruk gekregen heb dat dat ik dat juist niet moest doen. Niet voor niks zeggen mensen tegen mij jij bent makkelijk. Niet voor niks zeg ik vaak zat tegen mensen ja nee en amen ook al weet ik dat het anders is. Dat interesseert me namelijk niet. Ik heb gewoon geen zin in de discussie. En zo heb ik ook geen zin meer in de discussies om mensen wakker te maken.
Niet voor niks heb ik vaak zat voordat jij begon over dat dingen anders moesten en veranderen mensen gelijk gegeven of gewoon ja gezegd terwijl ik zelf nee voelde. Voor mij is het overgekomen alsof dit hartstikke fout is. Daarom begreep ik er ook niks van toen je ineens op de proppen kwam met al die bevestigingen naar mij toe over dat ik gelijk heb etc.
Bij mij heeft dat weerstand gewekt. Ik vond het leuker hier voor die tijd. Ik ben ervan overtuigd dat je er goede bedoelingen mee gehad hebt en dat waardeer ik zeker. Maar vanuit een overleving stand is dat niet haalbaar.
Maak je niet druk. Ik zal dit forum verder niet meer vervuilen.

Maak je niet druk. Ik zal dit forum verder niet meer vervuilen.
Heb je zojuist gedaan. Zoek hulp!

Mike

Inhoudelijk heb ik geen idee waar deze discussie precies over aan het gaan is, maar Her Sens geeft zeer waardevol advies: neem het op een forum vooral niet te persoonlijk. Bel elkaar even en maak van je hart geen moordkuil, en wat de toekomst dan brengt dat zal de tijd uitwijzen.

Inmiddels hebben zowel Mordechay Krispijn als Robert Jensen laten weten dat er echt een hoop te doen is, en dat er ook haast bij is.

15 augustus zal er een grote demonstratie zijn in Den Haag! Als het mogelijk is laat je stem horen!

Het is nu ook echt tijd om stelling te nemen. Praat met je portemonnee! Winkels en ondernemers die deze waanzin ook in stand houden, geef hen niet je geld! Dan gaan ze maar over de kling... Eigen schuld in dit geval. (Gelukkig begin ik deze mentaliteit wel steeds vaker om me heen te bemerken. Mensen zijn het zat!)

Ik zal ook in de massa aanwezig zijn. Wellicht kom ik jullie tegen. Dan ga ik gewoon eens ouderwets normaal handen schudden!

Haha inderdaad!

Ik heb een vrij herkenbaar uiterlijk. 2 meter lang, en lang rood haar. Ik had in het verleden ook een baard, maar die is weg want dat vond ik met de warmte toch een beetje teveel van het goede :P

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan