Viruswaanzin/Viruswaarheid

ps neem het advies van mike ter harte, want hij flikkert er je zo af.
Wellicht is dit wel verstandig voor een paar weken Mike als een verplichte time-out
Voor alle duidelijkheid: voor haar eigen bestwil! Tough love is soms noodzakelijk. Ik laat het nog heel even op z'n beloop, want er begint nu sociale zelfcorrectie plaats te vinden en dat is oneindig beter dan dat ik moet gaan ingrijpen.

Mike

Het wordt met de dag interessanter. Het deksel is van de beerput gevlogen. En omdat de media en de journalistiek hun werk niet doen, doen de mensen het nu dan maar zelf. Connecting the dots. En dat loont ..

https://viruswaarheid.nl/informeren/ingecalculeerde-gevolgen-coronabeleid-sterfte-honger-werkloosheid-wanhoop-en-maatschappelijk-verval/

Mike

Vorige keer dat ik op Malieveld was heb ik auto neergezet in Burgemeester van Karnebeeklaan (tegenover politiebureau) gratis parkeren. Vanaf daar is het 20 min. lopen naar Malieveld. Gelukkig ken ik die omgeving een beetje. Volgens mij is Burgemeester Patijnlaan (een lange dwarsstraat) ook gratis op zaterdag.

Ik denk dat ik de auto onder Babylonhotel parkeer. Is betaald parkeren, maar je bent zo weg als je wilt.

https://www.q-park.nl/nl-nl/parkeren/den-haag/cs-new-babylon/

Joost

Tz00wz7cs0p9f1jrp3gxznzpc7iny8x4y.jpg

Mike

Voor de mensen die de trip naar Berlijn willen maken:
https://www.facebook.com/Viruswaarheid/posts/172904144444326

Mike,

Je had het laatst over recht.

Het volgende is net gebeurd (ik was er zelf niet bij).

Mijn vriend gaat naar de biomarkt om de melk op te halen. Tegenover de biomarkt had hij zijn auto neergezet met de 4 lichten knipperend, loopt even over de straat om de flessen af te geven, loopt terug met de volle flessen en ziet hoe de handhaving een boete uitschrijft. Hij spreekt hem aan en zegt dat hij alleen maar even over de straat gelopen is. De handhaving is bot tegen hem. Mijn vriend vraagt de naam van de man en die weigert hem te geven. Toen gaf hij dan toch het ersoonsnummer.

Mijn vriend heeft geen naam hoeven geven omdat ze zijn gegevens kunnen traceren via het nummerschild.

Wat nu? Er zal een bekeuring komen. Wat moeten we doen? Ik wil echter liever betalen dan dat ik de deurwaarder voor de deur krijg.

Dorothé

Zaterdag 15 augustus is de ‘Dag van Verbinding’ op het Malieveld, waar meer dan 40 organisaties samen demonstreren tegen de spoedwet van het kabinet. De demonstratie wordt uitgevoerd door het ABC: het Algemeen Burger Collectief. Het gaat niet alleen om demonstreren, maar vooral om elkaar te ontmoeten en te versterken. Daarnaast wordt gedemonstreerd tegen het kabinet, het RIVM en de mainstream media. Mede-organisator Ferdinand van der Neut legt u graag uit waarom u zaterdag naar het Malieveld moet komen.

Bericht kreeg ik net binnen via mail:
Hoi,

In de vorige nieuwsbrief stond dat er vanavond een Zoom meeting zou zijn.
Echter ligt het iets anders, we gaan vanaf nu met een nieuw schema werken.

Op dinsdag en zondag blijven de Zoom meetings actief.
Op donderdag zullen wij een diepte interview uitzenden.
Dit kun je volgen via onze Facebook pagina.

Vanavond kun je dus het eerste diepte interview volgen!

Steeds meer mensen zien in dat de maatregelen niet kloppen. Steeds meer mensen spreken zich uit en komen in verzet. Het waarheidsvirus is niet te stoppen.

Voor de liefde en de waarheid,

Het team van Viruswaarheid.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan