Viruswaanzin/Viruswaarheid

Qua overnachtingen kun je ook kijken op AirBnB. Ik heb iets gevonden voor 33 euro per nacht in Kreuzberg (15 min met U-Bahn naar demo). Je kunt daar nog best iets vinden voor onder de 40 euro.
Je moet het uiteraard helemaal zelf weten, maar ik zou nooit iets boeken bij AirBnB of Uber. AirBnB is 0neerlijke concurrentie naar hotels, pensions, B&Bs en zelfs jeugdherbergen en Uber is oneerlijke concurrentie naar taxibedrijven. Juist deze twee sectoren hebben zwaar te lijden onder de coronamaatregelen en verdienen onze steun. Het is zoiets als boeren buitenspel zetten door zelfgekweekt voedsel vanuit je (gesubsidieerde) volkstuin verkopen.

Mike

Directrice van een basisschool stuurt schoolkinderen onterecht naar huis

Ik zie de directrice van mijn kinderen dit straks ook wel doen hoor bij haar leerlingen. Trouwens valt mij op dat er veel vrouwelijke schoolhoofden zijn, dat is vast niet zonder reden!

Overnachten kijk op maps.google.com en tik in "Berlijn zimmer frei" of een plaats in de nabijheid. klik op de vlag en je ziet gelijk de prijs

Overnachten voor - 50 euro is altijd te vinden weet ik als koerier

Bedankt voor alle tips.
Ik ga niets bij Airbnb of Uber regelen. Ik zag reizen van 12 uur maar ook van 7 uur. Bij die laatste is de overnachting geregeld maar ik heb nog niet gehoord waar en hoe. Zal wel een hostel zijn, dat is voor mij helaas geen optie.
Ik zit er een beetje doorheen, vandaag weer met een kudde schapen werken. En in de hitte zitten want de airco moet uit. Na maanden draaien is het eind augustus ineens gevaarlijk. Ja natuurlijk!

Vuurvogel,

Wellicht kan je een goedkopere overnachting vinden als je een VPN hebt en een server in Duitsland selecteert. Vaak zie je dan andere prijzen.

En die airco uit? Heeft je werkgever wel eens gehoord van arbo omstandigheden waar de werkomgeving aan moet voldoen?

Binc, omstandigheden zijn niet boeiend, wel de overheidsregels volgen. En ook, spoedwet, wat is dat? Wat is er morgen in Den Haag?
Vind je het gek dat ik koppijn krijg.

Ik heb nog geen VPN maar ga dat wel zoeken.

JVG, als dat zo is, dan is dat ook een goede reden om ze te vergeten.

Idd, als dat zo is een reden om deze bedrijven te boycotten.

Vuurvogel, staat dit ergens vermeld dan in de overheidsregels dat de airco niet aan mag? geen idee waarom jij koppijn krijgt, en ook niet hoe jou werkomstandigheden zijn. In elk geval weet ik wel dat thuis werken gestimuleerd word. Waarom zou je daar geen gebruik van maken...
Sterkte ermee in elk geval!

Ik zag laatst trouwens ook een bericht voorbij komen van een FB groep over carpoolen Berlijn. Misschien is dat ook een optie om op te zoeken.

@Charza, kunnen we dan zeggen dat dit ook onderdeel is geweest van mensen in de greep houden? Dus na de oorlog doet de overheid alsof zij idd het beste voor hebben met de bevolking als onderdeel van hun plan zodat mensen zelf niet meer zouden gaan nadenken?

Of hadden ze echt goede bedoelingen?
@Binc

Mike had de vraag al beantwoord. Maar ik kan hem wellicht nog aanvullen. Het is inderdaad DE manier gebleken waarop je mensen compleet in slaap kan laten sukkelen. De hele illusie van de teloorgang van Nazi Duitsland is als je erop terug gaat kijken volledig in scene gezet. Daarbij zijn diverse doelen bereikt.

1. Onze oude (oorspronkelijke) tradities en spiritualiteit zijn volledig om zeep geholpen. De Nazis hebben namelijk met behulp van Marxisme en een slim spel van "doen alsof" al deze tradities besmeurd. De oude verhalen, de Goden, de Runen en oude (universele) symbolen zijn in Europese context compleet verketterd na de 2e wereldoorlog. Een runenteken wordt tegenwoordig gezien als een symbool van "racisme" en het wordt door veel mensen direct geassocieerd met "Jodenhaat" en "White Supremacy".  Als schepje er bovenop is het narratief geschept van de "boze blanke westerse mens". De Germaanse afkomst werd iets om te hekelen en het collectieve schuldgevoel dat is gecultiveerd is daar begonnen!

2. Het herschrijven van de wereldgeschiedenis. Door het enorme kwaad dat na een lang en hard gevecht zou zijn verslagen was er een wereldwijde [Globalistische] behoefte tot preventie. "DIT MAG NOOIT MEER GEBEUREN".

Vanuit [Bilderberg] "liefdadigheid" zijn diverse NGO organisaties opgezet die de mensheid voor eens en altijd zouden bewaken en behoeden van het kwaad dat de NAZI's hadden aangericht. En zo werden UNESCO, UNITED NATIONS, SMITHSONIAN, NASA, WORLD HEALTH ORGANISATION etc opgericht. Al deze NGO's grijpen diep in op onze dagelijkse levens. UNESCO is bijvoorbeeld volledig eigenaarschap gaan claimen over al het wereld erfgoed. Alle culturen, alle monumenten, alle geschiedschrijving wordt strikt door UNESCO bepaald. Alle schatten van de oudheid zijn veilig weg gestopt achter slot en grendel door het SMITHSONIAN om maar te zorgen dat de mensen niet achter de waarheden komen vanuit de oudheid. Darwinisme is gepusht als oorsprongsverhaal. Het leven wordt niet meer gezien als goddelijk, maar als een toevalligheid. Het had ook zomaar niet kunnen gebeuren.. Het is daardoor niet speciaal maar volledig triviaal.  [Satanisch Nihilisme]
Denk je eens in hoe diep dit inwerkt op een mens. Het schept openingen voor allerlei soorten nieuwe gedachtengangen, want het leven is triviaal. Eugenics, Abortus.. Al deze zaken werden in toenemende mate genormaliseerd.

[OUT OF AFRICA] werd ook een nieuwe standaard. De consensus kwam hierover in de jaren 50. De mensenheid zou lineair afstammen van apen.. Evolutie van een groepje primaten. We zijn ook allemaal hetzelfde.. Rassen bestaan niet. De motivatie achter deze theorie is puur politiek. Het schepte een precedent voor een nieuwe golf van cultureel Marxisme in de vorm van het [Calergiplan].
De werkelijke menselijke geschiedenis is veel uitgebreider en wonderlijker.

Ik wil het verhaal niet te lang maken, maar ik denk dat met deze voorbeelden ik heb laten zien hoezeer onze moderne samenleving na de oorlog is opgebouwd uit zeer geraffineerd opgezette leugens. Het is niet makkelijk voor veel mensen om in te moeten zien dat ze hun hele leven zijn misleid. Wees daarom ook altijd geduldig met iedereen.

@ Charza,

Hele duidelijke uitleg. Bedankt.
1. Onze oude (oorspronkelijke) tradities en spiritualiteit zijn volledig om zeep geholpen.
Ja, dat klopt. Alhoewel in Duitsland (ik spreek niet over NRW, maar Schwarzwald & Baiern) viert men nog heel sterk tradities waarvan de Nederlander niet eens meer weet dat het bestaat. Dit zijn wel niet de Germaanse oude sjamanistische gebruiken, maar ze zijn toch veel spiritueler dan wij.

Wie weet hier nog de betekenis van 1e, 2e, 3e, 4e Advent, een krans met 4 kaarsen wordt gemaakt en elke Advent wordt er 1 meer aangestoken. Daarachter zit dan een heel verhaal. Het is maar een voorbeeldje.

Toen ik terug kwam naar Nederland (eerst zelfs naar NRW) had ik het hééél moeilijk om aan onze moderne maatschappij weer te wennen. Ik miste de spiritualiteit en bezinning heel erg. Ook het Naturbewusstsein. Dat hebben wij helemaal niet meer. Weten wij van 'Wassertreten' voetbaden en armbaden in een natuurbron in de natuur...? De gehele watertherapie is ons vreemd.

Dus de Duitsers hebben voor zichzelf dit wel behouden, wij hebben dit allemaal verloren. Heel jammer.

Dorothé

@Charza 😳 je schrijft over dingen wat voor mij nieuw is. Dus had ik blijkbaar weer hele stukken gemist. Deze moet ik even laten inwerken.

Ja, dat klopt. Alhoewel in Duitsland (ik spreek niet over NRW, maar Schwarzwald & Baiern) viert men nog heel sterk tradities waarvan de Nederlander niet eens meer weet dat het bestaat. Dit zijn wel niet de Germaanse oude sjamanistische gebruiken, maar ze zijn toch veel spiritueler dan wij.

Wie weet hier nog de betekenis van 1e, 2e, 3e, 4e Advent, een krans met 4 kaarsen wordt gemaakt en elke Advent wordt er 1 meer aangestoken. Daarachter zit dan een heel verhaal. Het is maar een voorbeeldje.

Toen ik terug kwam naar Nederland (eerst zelfs naar NRW) had ik het hééél moeilijk om aan onze moderne maatschappij weer te wennen. Ik miste de spiritualiteit en bezinning heel erg. Ook het Naturbewusstsein. Dat hebben wij helemaal niet meer. Weten wij van ‘Wassertreten’ voetbaden en armbaden in een natuurbron in de natuur…? De gehele watertherapie is ons vreemd.

Dus de Duitsers hebben voor zichzelf dit wel behouden, wij hebben dit allemaal verloren. Heel jammer.

Dorothé
@Godsgeschenk

Het is sterk afhankelijk van waar je bent, zowel hier in Nederland als in Duitsland.

Het Berlijn van tegenwoordig is een weinig spirituele plek. Het is ook weer een stad beschadigd door Marxisme.

Hier in Nederland kom je nog veel oude tradities tegen in het noorden. Vooral in Friesland en op de Wadden eilanden vind je archaïsche gebruiken die laten zien wie we ooit waren. Ook Drenthe is een provincie waar de "oude geest" nog rondwaart.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan