Viruswaanzin/Viruswaarheid

Willem slaat de spijker op zijn kop.

"Follow the money". Het is eigenlijk zo simpel, maar als je het dan ook daadwerkelijk gaat doen, dan zul je soms tot mindblowing conclusies komen.

Simpel voorbeeld:

Black Lives Matter heeft op hun website een donatiemogelijkheid. Wanneer je deze gaat traceren dan zie je dat het geld gaat naar "ActBlue". Wanneer je gaat researchen wie ActBlue dan wel niet zijn kom je er al vrij snel achter dat ze gelieerd zijn aan de Democratische partij in de VS.

Het is niet eens verborgen!

Natuurlijk verdeelt het coronabeleid het land in twee kampen, om als psychopaten te heersen heb je verdeeldheid nodig. Hoe komen we van dat gajes af?

Ik hoorde laatst Willem Engel heel treffend zeggen dat de tweedeling er in feite een is van moed vs. angst. De angstige mensen zitten vast in hun Stockholm-syndroom, waarbij ze zich identificeren met hun onderdrukker(s). Dit is een overlevingsinstinct dat hen niet in staat stelt om logisch na te denken, vandaar dat ze ook niet te bereiken zijn met logica en feiten.

Het is aan ons moedige mensen om de angsthazen onder ons een uitweg te bieden, een veilig alternatief. Dit betekent dat we naar een nieuwe samenleving moeten. Er is geen oud normaal meer, dat is definitief voorbij. We moeten naar een beter normaal en daar zullen we hen die een harde landing gaan krijgen moeten opvangen, want de psychologische schade die deze angstige mensen gaan lijden zal aanzienlijk zijn en nog jaren duren voordat deze kan worden weggewerkt.

We moeten dan ook niet in de verwijtende 'zie je nou wel'-sfeer gaan zitten, dat is echt het laatste wat deze mensen straks nodig hebben. De volgende woorden van QAnon schieten mij te binnen:
You are the frame.
You are the support.
People will be lost.
People will be terrified.
People will reject.
People will need to be guided.
Mike

Valt het jullie trouwens ook niet op dat Wouter Raatgever ineens een veel verzoenendere toon aanslaat? Zelf voor hem lijkt er hoop! Bekijk deze video:

Mike

Bij mij treed een fout op bij het afspelen van de YT.
Misschien meer mensen die dat ervaren. Ik kan het wel rechtstreeks via YT bekijken.

Wat ziet WR er onverzorgd en slecht uit ook kwa kleding , moe gestreden bijna , verwacht ik ...hij draait iets bij ! Assie

@assie, viel mij ook op. En het is de eerste keer dat ik wel gewoon naar zijn video kon blijven kijken/luisteren. Er is nog hoop voor hem.

Ga naar 15:40. Daar heeft hij het over The Art of War van Sun Tzu. Weer een aanwijzing dat VW onderdeel uitmaakt van de Nederlandse tak van de Q-beweging!

Mike

Ga naar 16:15. De banden tussen VW en FvD worden nu openlijk toegegeven. Ook FvD maakt onderdeel uit van de Nederlandse tak van de Q-beweging, zoals ik ook al eerdwr schreef. Het is een kwestie van tijd totdat ook Robert Jensen zich openlijk achter VW schaart!

Mike

lvdksrsa5ebc0oa3gcysydd9jwgwin9o.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug