Viruswaanzin/Viruswaarheid

Nou Charza, dat is inderdaad een hele hoop info. Ben ik ook niet bekend mee. Wat dat betreft kan ik mezelf wel beschrijven als cultuurbarbaar.
Maar dat onze overheid bezit wil nemen van alles dat is heel duidelijk. Niet verbazingwekkend dat zij de geschiedenis ook veranderen in eigenbelang. Van veel dingen weet je gewoon dat het niet klopt.

[Doorgestuurd van Petra Rauschert]
Leite diese wichtige Information einmal weiter.

Für alle, die nach Berlin fahren:

Handy aus 100 Kilometer vor Berlin und in Alufolie packen, bitte. Von Sendemast zu Sendemast werden die Signale gezählt. Damit kann erfasst werden, wie viele Menschen in die Stadt fahren. Entsprechend wurde am 01.08.20 die A 9 dicht gemacht und 500.000 Demonstranten kamen nicht rein oder erst sehr spät.

Bitte leitet das unbedingt weiter! Übrigens: Handy nur ausschalten reicht nicht! Alufolie ist wichtig

Vertaling DeepL:

Stuur deze belangrijke informatie één keer door.

Voor iedereen die naar Berlijn gaat:

mobiele telefoon van 100 kilometer buiten Berlijn en verpak hem in blikfolie, alstublieft. De signalen worden van zender tot zender geteld. Zo kan worden vastgelegd hoeveel mensen de stad binnenrijden. Zo werd op 01.08.20 de A 9 gesloten en kwamen 500.000 demonstranten niet of te laat binnen.

Geef dit alstublieft zonder mankeren door! Trouwens: Alleen het uitschakelen van uw mobiele telefoon is niet genoeg! Aluminiumfolie is belangrijk

Gewoon de aluhoedjes ophouden 😁 Kan je onderweg om je mobiel vouwen.

Bestaat het principe van ´´habeas corpus´´ in NL/Be ?

Blijkbaar is dat iets dat men zegt als men vindt dat men onterecht wordt gearresteerd en waardoor de politie of je vrijlaat of een rechter moet informeren en deze binnen de 24h uur moet reageren. Je moet dit wel uitspreken/roepen als op het moment van arrestatie.

Heb hier een video van hier in Spanje met een man die dit tracht te gebruiken maar politie weet natuurlijk niet wat dit was. Video is wel 1h en 33min met een advocaat erbij ook. Man is 75h vastgehouden en wordt nu beschuldigd van een aanslag op de publieke gezondheid.

In Madrid, rechten niet gelezen, in een vuile cel, met anderen, allen zonder masker, politie op politiebureau zonder masker, mocht advocaat niet zien totdat hij maandag werd vrijgelaten, werd gevraagd om papier te tekenen waarop staond dat zijn rechten werden voorgelezen en dat hij een prodeo had gevraagd wat niet het geval was.

Zoals eerder gezegd, Viruswaarheid en Forum voor Democratie (maar ook Jensen) zijn volgens mij bondgenoten, de Nederlandse tak van de Q-beweging. Deze columniste van Trouw heeft de band tussen VW en FvD door:
Het zat er natuurlijk wel in, dat actiegroep #Viruswaarheid, voorheen #Viruswaanzin, op enig moment politieke bondgenoten zou vinden. Forum voor Democratie heeft de actiegroep onder de arm genomen. Vol respect spreekt Thierry Baudet over aanvoerder Willem Engel, de man die het verplicht stellen van mondkapjes zonder gêne vergelijkt met de Jodenvervolging. “Engel is een van de mensen die wij achter de schermen steunen”, aldus Baudet.
https://www.trouw.nl/opinie/viruswaanzin-sluipt-ook-de-tweede-kamer-binnen~b353bde6/

Mike

Best positief nieuws bij de msm dacht ik 😅

40 procent ontevreden over de aanpak en rivm.

Tf4dpqd0fwc91x0llboadtab78l36mppr.jpg

4 op de 10 Nederlanders... .

Ik denk dat het nog steeds behoorlijk "understated" is, maar goed, het wordt inmiddels zo duidelijk dat zelf de liegende MSM er niet meer omheen kan redeneren.

Luister naar de laatste opmerkingen van Willem Engel in dit filmpje (start op 13:00):

Eerst op basis van aantoonbare feiten en gedegen onderzoek de machthebbers ten val brengen, daarna dieper graven. M.a.w. eerst de red pill, daarna de black pill. Eerst de corruptie, daarna de pedofilie. Klinkt als... Q, nietwaar?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan