Viruswaanzin/Viruswaarheid

O, en BTW: de afkorting ACAB die Eldor van Feggelen noemt in zijn speech betekent in het Engels: All Cops Are Bastards. Gelukkig maakt hij er van: Alle Corrupte Ambtenaren Bestraffen.

Mike

Jammer dat de speech van Eldor van Feggelen er niet helemaal op staat, zodra ik een volledige voorbij zie komen post ik deze, misschien is een ander forumlid me wel voor. Hier ook de (onvolledige) registratie van de speech van Willem Engel gisteren op het Malieveld:

Mike

GOOGLE zoeken: "protest virus waarheid malieveld"
1000 tot maximaal 2000 bezoekers volgens de media
Top 10 resultaten zijn alternatieve media
Doodzwijgen kan met 5.000 bezoekers nog
Maar wat als Berlijn volgende week komt met X miljoen ?

Mooi hoor al die "gaslighting" van die politieke jongens..

Zo ken ik er ook nog wel eentje!

"Als de regering geen debiel beleid zou maken, zou je ook geen boze burgers hebben die gaan demonstreren."

Samen Voor Vrijheid Malieveld Demo Spreker: Renate Tillema (arts) over Wereldwijde Gevangenis

Voor wie het gemist heeft, hier het volledige kort geding van Viruswaarheid vs. het RIVM van vanmiddag:

Mike

Ik heb het kort geding gisterenavond laat bekeken en ik vond het heel bijzonder. het ontroerde me zeer dat er eindelijk gezegd werd dat het OMT/RIVM geen wetenschappelijk bewijs voor zijn reglement heeft en dat dit alleen maar iets is wat gerealiseerd wordt op besproken zaken. Daarna zou er wel weer wat zijn, maar dat moet nog in de toekomst verschijnen. Dan werd gezegd dat niemand recht heeft op dat besprokene bij het RIVM, het is geheim.

Die man stond heel zwak met zijn verhaal en hij begon zelfs wat te stamelen.

Viruswaarheid stond heel sterk en ik heb zelfs het idee dat die rechter niet bevooroordeeld is. Maar dat is afwachten.

Hoe dan ook, zulke strenge maatregelen gebaseerd alleen maar op woorden van een stelletjes wat bij het RIVM werkt en er dan deze consequenties aan verbinden/ distatoriale maatregelen voor ons, dat lijkt dan toch wel heel raar. Daar kunnen ze toch geen passend verhaal meer van breien. De geest is uit de fles. De mensen zullen hoe dan ook, zien dat er hier iets niet in de haak is.

Dorothé

Dorothe vermoedt dat we deze keer te maken hebben met een eerlijke rechter. Die indruk had ik ook. Uit haar vragen klonk oprechte belangstelling naar beide partijen toe en ze deed haar uiterste best om goed te begrijpen wat de twee partijen in de kern betoogden. Net als Dorothe vond ik de verdediging van de staat uiterst zwak, maar dat vond ik de twee voorgaande keren ook en toch werd de staat in het gelijk gesteld. We wachten af tot 9 september...

Mike

Ja, dat kan zijn, maar hoe dan ook komt er naar voren dat ze geen wetenschappelijk bewijs hebben. Wat is dat dan voor een rare besluitvorming?

Dit moet dan toch wel te denken geven.

Dorothé

Ik weet niet meer zeker of onderstaande video nu wel of niet eerder op.dit forum is geplaatst. Ik dacht van wel, heb hem uit het artikel van Henk over de 'Berlijnse muur' geplukt. Hoe dan ook de moeite waard om dit filmpje opnieuw onder de aandacht te brengen. Waarom we zaterdag naar Berlijn MOETEN komen!

Mike

Zo, ik ben klaar voor Berlijn. Jullie ook?

Tor8rlzeyeuay5rsh2uvvhmboztejzguo.jpg

Mike

Zo, ik ben klaar voor Berlijn. Jullie ook?
Zeker weten!  Wel handig zo'n oranje hesje.

Wij hebben er ontzettend zin en hopen op een gigantische opkomst!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan