Viruswaanzin/Viruswaarheid

Deze halve Mocro heeft het wel begrepen WWG1WGA, hoop dat velen(mocro’s) naar hem zullen luisteren maar wel geweldloos aub

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=crqI_B3WQ4g

Het bezwaar van de burgemeester tegen het toevoegen van artikel 2.5.a aan de noodverordening, richt zich tegen het feit dat door het verplicht stellen van het dragen van mondkapjes grondrechten worden beperkt, in het bijzonder artikel 10 van de Grondwet dat ziet op de eerbiediging van de persoonlijke levenssfeer.
https://regiopurmerend.nl/2020/08/19/burgemeester-bijl-maakt-bezwaar-tegen-artikel-in-noodverordening-grondrechten-mogen-niet-worden-beperkt/

Exact het punt dat Viruswaarheid maakte in de zaak tegen Veiligheidsregio Amsterdam-Amelland!!!

Mike

Top van deze burgemeester. Als 1 schaap over de dan is volgen er meerderen. Tenminste, normaal gesproken wel. Wie weet hoeveel burgemeesters hier nog een voorbeeld aan nemen.

hallo allemaal, ik ga morgen wederom demonstreren in Haag, ik ga alleen dit keer want niemand in mijn  omgeving ziet de noodzaak er nog niet van in lijkt... , mijn partner vind het veiliger als ik aansluiting zoek met bekenden ( na de situatie van donderdag ) is het een idee om elkaar op een bepaalde tijd en plaats  te zien? Bijvoorbeeld op de plek waar jullie vorige week zaten Mike ?  Dank Assie .

Ik ga ook! Vorige keer heb ik jullie niet gezien, dus laat even weten waar jullie zijn/verzamelen. Telegram kan ook.

Mijn vriendin en ik rijden mee met jeroenvz. We komen denk ik pas iets voor 14 u aan, dus ik denk dat je ons ergens voor het podium gaat aantreffen. Ik heb een zwart Vrijheid, Nooit Meer Lockdown T-shirt aan (Jensen) en een spijkerbroek, maar afhankelijk van de temperatuur misschien ook wel een spijkerjack. Assie gaat mij zeker herkennen, dus dat komt wel goed!

Mike

Bericht dat Viruswaarheid gisteten heeft uit laten gaan:
Vandaag, zaterdag 22 Augustus rond 12:00 heeft Veiligheidsregio Haaglanden ons laten weten dat er een dreiging zou bestaan vanuit bepaalde groepen dat er dus onrust zou kunnen gaan ontstaan.

De veiligheidsdriehoek ( burgemeester) heeft te kennen gegeven dat er dreiging zou bestaan vanuit de hoek van “voetbal hooligans”.
Dat een bepaalde groep mensen weer in een hoek worden gezet zijn wij het totaal niet mee eens. Voor ons zijn voetbalsupporters ook gewoon mensen, en iedereen is zonder uitzondering welkom op onze demonstraties.

Wij zijn allemaal mensen, of we nu voetbal- of korfbal- supporter zijn maakt ons niks uit, dit kan en mag totaal geen verschil maken.
In alle hoeken van de samenleving zijn er mensen die misschien eens een keer wat hardere uitlatingen doen, voetbalsupporters zijn daarin niet uniek, maar om nu weer één groep als boosdoener aan te wijzen gaat voor ons te ver.

Er is ons aangegeven dat wij aanpassingen moesten maken in ons programma en de tijdsduur van de demonstratie moesten verkorten anders zou de demonstratie niet worden toegestaan.
Hierop hebben wij gereageerd dat wij hier niet mee akkoord gaan en aangegeven dat wij niets gaan veranderen aan onze planning of programma, dit omdat onze planning en programma juist is gebaseerd om de rust onder het publiek te waarborgen.
Nadat de veiligheidsregio lange tijd heeft genomen, is gelukkig toch besloten de demonstratie door te laten gaan volgens de al eerder afgegeven kennisgeving.

Zoals u misschien al in het AD.nl (link) vandaag heeft kunnen lezen zal de politie en ME hoog inzetten op handhaving.
Er is ons te kennen gegeven dat zij direct zullen optreden op het moment dat er twee keer geen gehoor word gegeven aan een eventuele vordering.
Wij willen daarom ook iedereen met klem verzoeken de instructies van onze eigen ordedienst en die van de politie in het bijzonder strikt op te volgen.
Wij hebben voet bij stuk gehouden en rekenen op jullie medewerking om de demonstratie rustig en vreedzaam te laten verlopen. Het is ons recht om te demonstreren!

Dringend verzoek vanuit de organisatie:
Wij vragen iedereen die aan deze demonstratie wil deelnemen zich rustig op te stellen tegen de politie en ME.
Dit is de laatste demonstratie op het Malieveld en deze staat in het teken van verbinden.
Laten we hier gebruik van maken en zorgen dat we deze demonstratie met z’n allen tot een succes maken en ons kunnen voorbereiden op aankomende acties.
Laten we met deze demonstratie nog één keer laten zien dat het vooral niet aan ons ligt!
Wel vragen wij iedereen om de camera paraat te houden, mocht opnieuw de afspraken door Regio Haaglanden niet worden nagekomen zoals dat gebeurde op de demonstratie afgelopen donderdag.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en tot morgen!
Wees alert vanmiddag, mensen. See sonething, say something.

Mike

< Ik denk op de eerste plaats: niet zoveel. Iedereen heeft recht op zijn eigen achterlijke mening, ook als die bij elkaar is gefabuleerd door onruststokers die niet zonder aandacht én polarisatie kunnen.

Alles wat in de msm komt zijn salon journalisten die deel uit maken van riool jounalistiek overigens kan je dat framen als media hoeren.

Ten tweede gebruikt deze persoon het woord achterlijk en daarmee een groep stigmatiseren en tja wie heeft dat ook ooit gedaan ... we kennen de afloop.

Ik ben tegen alle vormen van chantage en of geweld zo ook de reacties van de types naar pieter omtzigt toe laat dat helder zijn.

In menig huwelijk komen varianten van dit soort uitingen ook voor kunnen we deze foute uitspatting dan ook zetten onder een uiting van nederlandse directe cultuur ?

Volgende onderwerp graag ...

Nederlanders en hun taalgebruik:
Je kop niet boven het maaiveld (Malieveld) uitsteken.
Als je voor een dubbeltje bent geboren, word je nooit een kwartje.
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Als je dit vanaf je jeugd al leert, dan snap ik best dat mensen passief worden en zo’n zesjes mentaliteit hebben.

De demo van vandaag was SUPER, veeeeeeeeeel beter dan die van vorige week! De media heeft nu afgesprokeb dat er slechts duizend mensen op het Malieveld stonden. Nou, ik kan je vertellen dat mijn schatting eerder het zevenvoudige is! Ze komen overigens niet verder dat de demo 'ordelijk' is verlopen. Ondanks de grote poilitieaanwezigheid (incl. een drone en helicopter) was er geen sprake van politiegeweld. De sfeer was perfect, mede omdat ze kennelijk mijn advies hadden opgevolgd om uitsluitend DJ Jean in te zetten als entertainment en geen goedbedoelende maar vals zingende vrouwtjes en nepindianen. Ik ben blij dat ik geweest ben. Ook tof om Alpha2020, Jasper en natuurlijk Assie daar te zien!

Mike

Ik vond dat ik dit weekend even a h gezin moest denken en thuis te blijven. Hoewel ik had wel weer heel veel drive om opnieuw naar t Malieveld te gaan. Kan dat niet uitleggen maar het moet en dat gevoel wordt alleen maar sterker. Vrijdag ga ik de bus in naar Berlijn via HonkforHope. Ik zag net de LiveZoom en Morrie sprak nog even over herkenbaarheid, misschien oranje kleding. In mijn hele leven had ik ook nog nooit gedemonstreerd en dit jaar al verschillende keren. WWG1WGA. Ich bin ein Berliner.

De sfeer was perfect, mede omdat ze kennelijk mijn advies hadden opgevolgd om uitsluitend DJ Jean in te zetten als entertainment en geen goedbedoelende maar vals zingende vrouwtjes en nepindianen.
Adviseer ze ook nog even geen gedichten meer voor te dragen.

Leuk jullie even te zien!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan