Viruswaanzin/Viruswaarheid

RFK Jr is voor een een belangrijke meeting in Berlijn voor zijn stichting, maar is dus uitgenodigd door Querdenken bij de demo.

Sorry hoor maar wat betekent Querdenken eigenlijk? Het doet me denken aan Queer (trans) ofzo. Wat gaat er zaterdag door Kennedy Jr. onthuld worden? Hmm 🤔

Het denken is beperkt, het rationeel denken nog beperkter, hoewel voor praktische zaken goed inzetbaar. Tijd is een door het denken ingezet hulpmiddel, maar bestaat in werkelijkheid niet, nee niet de werkelijkheid zoals wij die kennen in ons denken. Dromen laten soms een stukje zien uit die tijdloze werkelijkheid. In feite niets bijzonders voor wie een beetje op de hoogte is van de laatste ontdekkingen in de kwantummechanica, daar is niet zelden het gevolg waar te nemen waar de oorzaak nog moet komen, en raad eens wat: de basis van alles is: informatie > energie > materie > leven > bewustzijn.

Hoezo is denken beperkt? Dit is heel goed toepasbaar in gesprekken om vervolgens op onderzoek uit te gaan.
Daarvoor is het inderdaad praktisch inzetbaar. Maar is het denken dan ook meteen beperkt? Tijd bestaat idd in de werkelijkheid niet omdat tijd eigenlijk prioriteit is. Het is uiteindelijk maar net waar je prioriteiten liggen. Daarbij spelen keuzes ook een rol die tot verplichtingen kunnen leiden. Dan lijkt tijd ineens wel te bestaan in de werkelijkheid. Dromen komen vanuit het onderbewuste. Zo kunnen mensen dromen over eerdere gebeurtenissen of op basis van wil. Dit laatste is wat Sampjes beschrijft. Dan kom je alles bij elkaar opgeteld idd uit op informatie, energie, leven, bewustzijn. Echter, er zijn verschillende gradaties van bewustzijn. Over welk bewustzijn hebben we het hier dan over?

Overigens wil ik iedereen aankomende zaterdag heel veel succes wensen tijdens de demo in Berlijn. dat het maar in het gewenste resultaat mag resulteren die we allemaal willen.

WOW, dat zou wat zijn zeg! Elke vezel in mijn lijf zegt mij dat we geschiedenis gaan schrijven!

Mike

Ja ik krijg elke keer kippenvel over mijn hele lijf als ik iets hoor over de demo, dat er zó veel mensen komen, dat politie en leger aan onze kant staan, dat het historisch wordt... ben zó benieuwd!

Hier nog - in het Duits - tips voor de demo.

Dankjewel voor je uitleg Wida! Out of the box denken dus. Open and free your mind. Ik geloof er ook geen biet van dat die mensen daar even komen om een dagje te demonstreren, zoals op het Malieveld. Ze blijven daar totdat Merkel het opgeeft en ze worden bevoorraad en gesteund door het leger, wat ik heb begrepen. Succes met geschiedenis schrijven.

In dit filmpje zie je ook dat Michael van Querdenken genoeg spullen voor twee weken inpakt. Ze komen om te blijven!

Wij hebben- mocht het zo lopen - ook een tent en slaapzakken ingepakt. We hebben tot maandag een overnachtingsadres, maar als het wil gebeuren, kunnen we langer blijven en ons bij het kamp voegen. Kleine kans dat we dat gaan doen, maar dan hebben we de uitrusting voor de zekerheid mee ;)

Ttd96la95ayl0tfox9st69uhg227wwczm.jpg

Kwam net deze foto tegen in de groep van - jawel- Janet Ossebaard. Vind 'm erg krachtig. Heb ook een klein spiegeltje meegenomen, mocht 't nodig zijn. Een mooi vreedzaam wapen!

@iedereen die naar Berlijn gaat , veel succes daar ben erg benieuwd ! Neem voldoende te drinken en eten mee zou ik zeggen , mijn vriendin is Duits en ze zei vanmiddag tegen mij dat het te verwachten is dat veel winkels gesloten zullen blijven vanwege  deze bijeenkomst ..hoop dat jullie tussendoor een moment vinden om verslag te doen van deze demonstratie !  Lieve groeten voor iedereen ..Assie .

Dit laatste is wat Sampjes beschrijft. Dan kom je alles bij elkaar opgeteld idd uit op informatie, energie, leven, bewustzijn.

Ja dat denk ik ook, dat alles bijelkaar komt.
Als ik een voorbeeld mag geven over een droom die uitkwam. Mijn oma was al geruime tijd ziek en bedlegerig. De nacht dat zij overleed, droomde ik dat ze was overleden en dat ze in een kist lag opgebaard. Toen ik sochtends wakker werd en mijn telefoon aanzette zag ik een gemiste oproep uit Belgie(mijn oma woonde in Brussel) mijn nicht had mij dus geprobeerd te bellen. Meteen legde ik de link met de droom en voor ik wilde terugbellen, belde mijn vader om te vertellen dat mijn oma inderdaad was overleden. Ik zei hem toen dat ik dat al wist, want ik heb het gedroomd.

Ik heb meer voorbeelden maar daar is dit topic niet voor.

Je vroeg mij ook hoe ik zo optimistisch kan zijn. Dat kan ik niet goed uitleggen ook dat is een gevoel, ik visualiseer veel en blijf ook zeggen dat wij dit als volk gaan winnen. Misschien zo hoog mogelijk blijven ‘trillen’? Wil niet zeggen dat ik mij nooit meer irriteer aan alle regels en bruikbare idioten hoor. Alleen het gevoel dat de moed mij in de schoenen zakt, dat heb ik nauwelijks.

Gaaf dat Robert F Kennedy Jr er ook zal zijn. Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft. Voor de mensen die niet naar Berlijn kunnen, vinden jullie dit als strijdbaar persoon niet moeilijk te accepteren? Voelen jullie dan niet dat je hart zegt dit te moeten doen? Of ben ik de enige die graag het hart wil volgen en niet kan aanvaarden dat dit niet kan. Zo ja, hoe gaan jullie daarmee om? Voor nu is mijn instelling dan maar dat de filmpjes van anderen toch een goed gevoel gaan geven en vooral een positief resultaat.

KlagePATEN meldde op Telegram eerder vandaag dat uit protest tegen het demonstratieverbod er maar liefst 6667 nieuwe demo's zijn aangemeld in de afgelopen 24 uur!

Mike

Eigenlijk hoop ik dat zoveel demo’s niet meer nodig zal zijn en die wet afgewezen word mede door al die demo’s en protest. Zo niet, dan belooft het nog wat met zoveel aanmeldingen.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/08/graaiende-oppervirustokkie-willem-engel-onder-vuur-sluist-geld-van-anti-coronadonateurs-weg-naar-zn-danstoko/

Kijk eens wat er nu weer in de media staat.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan