Viruswaanzin/Viruswaarheid

Ik heb het net via Messenger naar Willem gestuurd. Wie weet dat ie begint met het aanklagen van WR. Plus een reactie op FB op de pagina van Wouter. Wat een idioot met dat gelach en schijnheilige gedoe.

Ik ken Desiree niet. Wel van de verhalen en over gezondheid. Jammer om te horen dat ze met hem weg loopt.

Deel dit, verspreid dit zoveel mogelijk!

https://threadreaderapp.com/thread/1298858118416343040.html

Mike

https://viruswaarheid.nl/informeren/burger-hoeft-niet-op-tweede-kamer-te-rekenen-bij-grondrechtenschendingen/

Mike

@Mike , heb Desiree daar kort geleden al over gebeld  dat WR slechts nieuws geeft en onbetrouwbaar is , ga haar straks appen hierover , Desiree is een goed mens en ook in verzet , helaas verkeerde aansluiting gevonden aan meneer Raatgever ...

Stuur haar die video's door van Micha Kat en Wouter zelf waarin ze Willem Engel een oorlogsmisdadiger en een pedofiel noemen.

Mike

Desiree is zeker vrijheidsstrijder. Zij is een zoontje op jonge leeftijd verloren aan kanker en linkt dat ook aan de vaccins en de opvolgende behandelingen in het ziekenhuis. Dat is haar grote drijf voor haar verzet. Ik heb haar eens op een lezing van haar ontmoet en schat haar zeer integer in. Ik volg haar nu al een tijdje niet meer, laatste wat ik van haar vernam dat Trump fout is. En dat geloof ik dus absoluut niet. Mijn hele lijf zegt dat Trump aan de goede kant staat.

@Mike , ik ga de filmpjes doorsturen straks en zal er wat bijschrijven , ben laatst nog een middag bij haar op visite geweest en lang met haar gesproken , ze zit echt aan de goede kant ,2 psychologen zijn een website begonnen met de hulp van Desiree , vaccinated over my dead body , WR heeft hun aan elkaar geïntroduceerd en was er die dag bij ,ze heeft hem toen al gezegd dat ze hem veel te grof in de mond vond ,Enndat dat niet bij veel mensen gaat werken , hij moest lachen  , dat is al hun samenwerking vertelde Desiree mij , ik ga haar straks benaderen ., zal haar opnieuw waarschuwen en haar vragen wat zij ervan vindt .

Miriam Hope bericht dat ze gecensureerd is geworden en accounts verwijderd zijn geworden. Ze geeft aan haar op Telegram te kunnen vinden.

‼️TELEGRAMM: https://t.me/Miriam_Z
🔥 Bei Gefallen bitte mein Telegram abonnieren, da sie anfangen meine Videos zu löschen ...

Dorothé

A propos hoe functioneert dat dan? Ik heb het op mijn computer geïnstalleerd, maar heb nog geen mobielnummer aangegeven. Kan dan iedereen mij op telegram contacteren, moet ik dan iets in de gaten houden, is er een account, of is het niet zoiets. Ik wil nl. niet de gehele tijd moeten kijken of er meldingen zijn. Ook omdat ik geen smartphone heb. Ik wil ook niet dat mensen mijn mobielnummer weten.

Dorothé

Assie, vaccinatingovermydeadbody.com is een site van WR. Hoe eerder Desiree de handen aftrekt van WR hoe beter!

Mike

Van ene Wim Stouwdan op Facebook:
Gisteren kreeg ik een geluidsopname doorgestuurd. Deze heb ik voor iemand vertaald. Het betreft info. over de demo.Ik heb net voor iemand het gesprek vertaald en bij deze ook voor jou. De organisatie heeft een soort vergadering gehad. Zijn telefoon moest even in de "microwave". Hoofd leger, hoofd bussen en nog wat personen waren er. Er komt een optocht, die uiteindelijk zo groot is (7km), die de laatsten weer direct achterop komt. De eerste demo ter wereld, die te water, te land en in de lucht plaats vindt. Aanmelden van demo met meer dan 500.000 deelnemers moet binnen 48 uur afgezegd worden als het niet mag. Dat is niet gebeurd dus het gaat door. Aangevraagd allemaal zonder mondmasker. Eten en drinken worden verzorgd voor 5 dagen. Doel demo: aankomen en blijven!!! Bussen en vliegtuigen gaan niet weer terug alvorens de politiek opstapt. De reiskosten worden achteraf vergoed.via (Hope for Home??? of zoiets) De kosteloos naar demo vanuit zelfs Thailand. Als de politici niet aftreden, dan krijgt iedereen zijn/haar geld terug. Er zijn al proefvluchten gemaakt, zodat er luchtopnamen de hele wereld over gaan. Een generaal van het Duitse leger zal een toespraak houden en zich aansluiten bij de mensen. Hij legt het bijltje er bij neer. Ze verwachten, dat er meer zullen volgen. Dat is het.
Zou mooi zijn als het waar is. Zou maar zo kunnen!

Mike

Ik heb het op mijn computer geïnstalleerd, maar heb nog geen mobielnummer aangegeven. Kan dan iedereen mij op telegram contacteren, moet ik dan iets in de gaten houden, is er een account, of is het niet zoiets. Ik wil nl. niet de gehele tijd moeten kijken of er meldingen zijn.

Ik heb hem ook op computer. Je kunt je telefoonnummer heel makkelijk onzichtbaar maken voor anderen door links bovenin te klikken op instellingen en dan privacy en veiligheid. Wijst zichzelf. Ook meldingen kun je uit of aan zetten.
En nee, niet iedereen kan je contracteren. Je moet je eerst aanmelden bij een Telegramgroep. Probeer anders eerst even bij die van Henk.

Tmmi27gzg93hjjgyhot8flyaeh4eb926w.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan