Viruswaanzin/Viruswaarheid

Even terug naar dat gedoe met Wouter Raatgever. Jammer dat Desiree zichzelf in laat met hem. Het enige wat Wouter doet is gebruik maken van de hele situatie om zodoende reclame te maken voor zijn werk als coach. Regelmatig zie je dit ook terugkomen in zijn berichten refererend naar zijn website. Velen vallen als bosjes met argumentatie da Wouter zijn werk als ondernemer ook kwijt is door Corona. Of dat waar is of niet, het lijkt er overigens wel op gezien zijn oproepen. Ik had er een discussie over op fb met iemand die dus volledig mee gaat met Wouter. Ik ben blij dat hij weinig volgers heeft en hoop dat hij met zijn manier van doen er nog velen verliest. In elk geval na de video van gisteren is hij er wel weer een paar kwijt toen hij Willem weg zet als pedo aangegeven dat Wouter in werkelijk elke video Willen naar beneden haalt. Hopelijk gaat Desiree dat ook zien.

Gisteren kreeg ik een geluidsopname doorgestuurd. Deze heb ik voor iemand vertaald. Het betreft info. over de demo.Ik heb net voor iemand het gesprek vertaald en bij deze ook voor jou. De organisatie heeft een soort vergadering gehad. Zijn telefoon moest even in de “microwave”. Hoofd leger, hoofd bussen en nog wat personen waren er. Er komt een optocht, die uiteindelijk zo groot is (7km), die de laatsten weer direct achterop komt. De eerste demo ter wereld, die te water, te land en in de lucht plaats vindt. Aanmelden van demo met meer dan 500.000 deelnemers moet binnen 48 uur afgezegd worden als het niet mag. Dat is niet gebeurd dus het gaat door. Aangevraagd allemaal zonder mondmasker. Eten en drinken worden verzorgd voor 5 dagen. Doel demo: aankomen en blijven!!! Bussen en vliegtuigen gaan niet weer terug alvorens de politiek opstapt. De reiskosten worden achteraf vergoed.via (Hope for Home??? of zoiets) De kosteloos naar demo vanuit zelfs Thailand. Als de politici niet aftreden, dan krijgt iedereen zijn/haar geld terug. Er zijn al proefvluchten gemaakt, zodat er luchtopnamen de hele wereld over gaan. Een generaal van het Duitse leger zal een toespraak houden en zich aansluiten bij de mensen. Hij legt het bijltje er bij neer. Ze verwachten, dat er meer zullen volgen. Dat is het.

Dat klinkt veelbelovend!

Geweldig dat stuk over de Demo van Wim Stouwdan. Ik ben heel erg optimistisch over zaterdag!

Ik had 2 dagen terug een hele vreemde droom namelijk dat bijna het hele land in opstand kwam en Den Haag volstond met alle bevolkingsgroepen bijelkaar verenigd, het was schitterend om te zien. En in die droom gaf Hugo een persconferentie waarin hij mededeelde dat per direct alle corona maatregelen werden opgeheven. En toen werd ik helaas wakker.

Heb meerdere keren meegemaakt in mijn leven dat mijn dromen echt uitkomen, sommigen in mijn omgeving vinden dat een beetje ‘eng’. Geen idee hoe dit kan?
Haha laten we hopen dat deze droom ook uitkomt!!

Sampjes ik droom nooit maar liep vandaag wel te denken:  ik heb een oplossing voor de economie. Stop de lockdown NU en behandel de corona alsof het een gewone griep is.  En doe niet zo spastisch als er iemand ziek wordt ja of nee.

Zou fantastisch zijn als deze droom van jou ook uit komt Sampjes! En dat in werkelijkheid Hugo Flapdrol word gearresteerd.

Zou fantastisch zijn als deze droom van jou ook uit komt Sampjes! En dat in werkelijkheid Hugo Flapdrol word gearresteerd.
Hahaha jaa wie weet als ik niet eerder was wakker geworden zou hij na die persconferentie meteen in de boeien zijn geslagen, helaas werd ik wakker maar weet zeker dat het zou aflopen! Want zo gaat het ook aflopen!

Top dat jij daar alle vertrouwen in hebt. Hoe zie je dit scenario gebeuren dan?

Het denken is beperkt, het rationeel denken nog beperkter, hoewel voor praktische zaken goed inzetbaar. Tijd is een door het denken ingezet hulpmiddel, maar bestaat in werkelijkheid niet, nee niet de werkelijkheid zoals wij die kennen in ons denken. Dromen laten soms een stukje zien uit die tijdloze werkelijkheid. In feite niets bijzonders voor wie een beetje op de hoogte is van de laatste ontdekkingen in de kwantummechanica, daar is niet zelden het gevolg waar te nemen waar de oorzaak nog moet komen, en raad eens wat: de basis van alles is: informatie > energie > materie > leven > bewustzijn.

En de RFID-chips in paspoort en pasjes? Kunnen die gelezen worden op afstand?

goed duidelijk filmpje met duidelijke waarschuwing wat we natuurlijk al wisten

https://video.mediaverzameling.nl/watch/dr-roberto-petrella-waarschuwt-de-wereld-voor-wereldwijde-de-populatie-programma-nwo-dmv-corona-t_HVfci1GynfTcj6y.html?fbclid=IwAR31i4R1agZSgYf70Et-laXEop1Wh-E03urx5KVgFIGsu_E7xkeiQas2riw

&feature=youtu.be

Ik ben nog aan het kijken, maar ik begrijp van Markus van Querdenken dat Robert F Kennedy Jr (Van Childrens Health Defense, hij strijdt tegen vaccinaties etc) zaterdag in Berlijn zal zijn...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan