G
Guest
Guest
Dank voor jullie advies. Hoewel ik in mijn omgeving geen negatieve dingen ervaar waardeer ik je advies. Mijn probleem is de hele shitload aan de negativiteit in de wereld. Al het nieuws etc. het houd me al veel te lang bezig. Ik sluit niet uit dat dit door de komst van Corona erger is geworden. Nieuws kan niet gepaard gaan met alleen maar postiviteit. Er zit heel veel negativiteit in. De waarschuwingen van mijn omgeving en wat ik zelf ook al langer ervaar ga ik serieus nemen. Er zijn inderdaad in mijn omgeving mensen waar ik invloed op heb gehad en nog steeds heb. Mensen die zeggen dat ze veel van me leren. Leuk om dat te horen. Overigens werkt dat andersom precies hetzelfde. Ik leer ook van hun en daarom is het ook niet verkeerd om dergelijke adviezen ter harte te nemen. Zeker niet als zij constateren aan mij te zien en te merken dat ik onderdoor ga aan al die ellende en onrecht. Het is nu niet bepaald zo dat het zien en het bezig zijn van al deze ellende een positief denkpatroon heeft gevormd. Voor mij lijkt de middenweg compleet verdwenen en ervaar dit ook niet als fijn. Nogmaals, ik weet dat je advies goed bedoeld is en ik waardeer het gebaar. Dit is echter wel een keuze die ik maak op basis van ervaring en die keuze ga ik voorlopig handhaven.