Viruswaanzin/Viruswaarheid

Niet de juiste plek, maar de dialoog is er naar: vrouwen hebben wel talent om korte, bondige strekkingen uitbundig en vaak moeilijk leesbaar (door ontbreken van de nodige interpunctie) neer te zetten.

Is het dan zo dat de inferieure vrouw dan alleen maar goed zijn het baren van kinderen of is er toch nog iets goeds te zeggen over vrouwen en waar ze wel dan wel goed in zijn want als je als vrouw zijnde dit leest dan ben je toch haast op de rand van depressiviteit en burn out.
Biologisch gezien komt het hier wel op neer. Vrouwen hebben verder als taak om hun man te ondersteunen met raad en daad. Het is dus duidelijk dat vrouwen leven voor het gezin, zonder dat zijn ze niets waard en worden ze zelf ook doodongelukkig.

Mike

vrouwen hebben wel talent om korte, bondige strekkingen uitbundig en vaak moeilijk leesbaar (door ontbreken van de nodige interpunctie) neer te zetten.
En nog een goeie: geen context! Ze gaan er kennelijk van uit dar je hun gedachten kunt lezen, of zoiets.

Mike

Biologisch gezien komt het hier wel op neer. Vrouwen hebben verder als taak om hun man te ondersteunen met raad en daad. Het is dus duidelijk dat vrouwen leven voor het gezin, zonder dat zijn ze niets waard en worden ze zelf ook doodongelukkig.

Daar komt toch nog bij dat in traditionele samenlevingen er veel nadruk wordt gelegd op het ontplooien van vrouwelijke talenten?

Hiermee bedoel ik typische zaken zoals dans, zang en gracieus overkomen.

Gaan we weer Mike? Mike's stokpaardje.
Bring it on, je zult zien dat vrouwen INFERIEUR zijn aan mannen in elk opzicht, fysiek-mentaal-spiritueel, als ze daadwerkelijk op hun merites worden beoordeeld!
Inferieur? Kots, kots, kots...

Inferieur
1) Arm 2) Beneden peil 3) Bijkomstig 4) Lager 5) Min 6) Minder 7) Minder in rang 8) Mindere 9) Minderwaardig 10) Ondergeschikt 11) Ondergeschikte 12) Onderhorig 13) Ondermaats 14) Onderworpen 15) Ondeugdelijk 16) Slecht 17) Tweederangs 18) Van mindere kwaliteit 19) Van mindere waarde 20) Verachtelijk

Mike, ij bent inferieur als man omdat je zelf nooit kinderen hebt gehad.
Met vaderlijke ervaringen had je dit NOOIT durfen beweren.
Dat is dan jouw trauma.
Projecteer het niet op de rest van de mensheid.

Ik moet er ook mee dealen als vrouw.
Jij moet er ook mee dealen als man.
Stop het gebruik van woorden als inferioriteit.
Daarmee maak je jezelf belachelijk en jouw vriendin ook.

Vanuit evolutionair-biologisch standpunt bekeken verschillen mannen en vrouwen van elkaar. Niets mis mee. Het probleem vandaag de dag is dat dit zo duidelijke verschil glashard ontkend wordt door cultuur-marxisten en beide seksen gelijk getrokken worden. Net zoals alle culturen zouden gelijk zijn. Dat is ronduit absurd. Dat is zoals het licht van de zon ontkennen. Gelijk is niet hetzelfde als evenwaardig. Je ziet dat overal terugkomen; niemand kent zijn plaats nog en dan krijg je chaos. Orde bestaat door omlijnde begrenzingen. Neem die grenzen weg en je krijgt anarchie (cfr. migratievraagstuk). Het niet gelijk zijn moet je naar mijn idee bekijken in de context, hoe mannen en vrouwen zich tot elkaar verhouden op verschillende gebieden in de samenleving. Een vader kan nooit een moeder vervangen en een moeder nooit een vader. De chinezen zouden zeggen dat de definitie van het ene afhangt van zijn relatie tot het andere.

Anna komt met maar liefst 20 betekenissen van het woord 'inferieur', waarvan de meeste weinig flatteus. Ze weet te vertellen dat ik dit woord hanteer omdat ik getraumatiseerd zou zijn omdat ik zelf geen kinderen op de wereld heb gezet. Verder probeert ze mij te 'shamen' door mijn vriendin er bij te halen.

Dat zijn 3 punten die ik uit moet pakken. Te beginnen met het woord 'inferieur', dat heel moeilijk ligt bij vrouwen. Het woord is afkomstig van het Latijnse 'inferus', wat 'lager, onder' betekent. Dat is ook wat ik bedoel. Heb ik niet heel vaak de termen 'ondergeschikt' en 'aanvullend' gebruikt? Woorden als 'verachtelijk' en 'waardeloos' zijn dus geheel voor rekening van Anna. Mijjn 'stokpaardje' is dat vrouwen onder mannen staan, dus lager in rang. Precies de ware betekenis van 'inferieur' dus en niets anders. Niet voor niets worden vrouwen al eeuwenlang 'het zwakke geslacht' genoemd. Zoals Herr Sens al schreef: accepteer gewoon je natuurlijke INFERIEURE positie en loop niet te mekkeren. Mijn parafrasering van zijn  woorden, geen letterlijk citaat.

Dan mijn 'trauma', ik zou lijden onder het hebben van geen kids. Dat is pure vrouwelijke projectie. Voor een vrouw is een gezin haar alles, want in biologische zin is dat haar levensdoel. Niets mis mee overigens. Voor mannen ligt echter de hele wereld open, met of zonder kinderen of zelfs een vrouwelijke metgezel. Dat maakt vrouwen, en in het verlengde daarvan kinderen, een stuk minder relevant dan ze zichzelf vinden. Anna heeft zelf geen kinderen gehad en projecteertt haar eigen trauma en irrelevantie op mij. Vrouwen zijn nl. solipsistisch (zoek dat meer eens op, Anna), wat inhoudt dat ze geen andere werkelijkheid kennen dan die van henzelf. Daarom zullen ze ook nooit grote abstracte denkers worden.

Mijn vriendin betrekken bij dit verhaal is een emotioneel beroep doen op mij om geen big picture-denker maar een me-denker te zijn. We zagen dit eerder ook bij Joke terug. Haal er individuele voorbeelden bij waarvan je hoopt dat deze het grote punt weerspreken of zelfs ontkrachten en probeer zo te deflecteren van dat grotere punt, nl. vrouwen zijn bij lange na niet de gelijken van mannen.

Al met al veel emotie en weinig logica en dus redelijk makkelijk te ontmantelen. Maar ik ben dan ook een man.

Mike

Ik ben blij te lezen dat superieure mannen op dit forum hebben geconstateerd dat ik niet perfect ben en dus niet zonder fouten, bedankt, maar dat wist ik al kwestie van zelfkennis.

Verder is mij nu duidelijk geworden dat we als vrouwen rustig achter over kunnen leunen en het aan de superieure mannen kunnen over laten om de oplossing van een betere wereld te creëren dan wel te forceren en wij vrouwen zorgen dat ons blikveld niet verder reikt als de lengte van de waslijn talentloos als we zijn.

Rest toch de vraag van hoeveel misere en oorlog op de wereld vrouwen verantwoordelijk zijn geweest ?

Kortom mike in veel dingen is duidelijk dat er terdege een verschil is tussen mannen en vrouwen en dat zowel mannen en vrouwen niet op de juiste plek zijn beland in vele functies met alle ellende van dien.

Dat mannen vele talenten hebben is helder, maar mannen zijn niet perfect of anders gezegd ze zijn op de verkeerde plek ook maar gewone incompetente stoethaspels.

Des al niet te min kan ik er prima mee overweg en vind het leuk om dit soort discussies te hebben.

En ondanks dat je wel eens een te grote broek aan trekt over bepaalde onderwerpen kan ik je mening erg waarderen en lees eea ook met n glimlach.

Verder is mij nu duidelijk geworden dat we als vrouwen rustig achter over kunnen leunen en het aan de superieure mannen kunnen over laten om de oplossing van een betere wereld te creëren dan wel te forceren en wij vrouwen zorgen dat ons blikveld niet verder reikt als de lengte van de waslijn talentloos als we zijn.
Ik heb het woord 'talentloos' niet genoemd. Vrouwen hebben bijv. talent voor sarcasme, vooral als ze zichzelf proberen te verdedigen. Argumenten zouden beter zijn, maar daarvoor moet je bij mannen zijn. Ook heb ik nooit beweerd dat het vrouwelijke blikveld niet verder moet reiken dan de waslijn, dat is allemaal feministische nonsens die jullie maar wat graag van jongs af aan hebben geslikt omdat slachtofferschap jullie goed uitlomt wanneer het jullie schikt.
Rest toch de vraag van hoeveel misere en oorlog op de wereld vrouwen verantwoordelijk zijn geweest ?
Meer dan je denkt:

https://qz.com/967895/throughout-history-women-rulers-were-more-likely-to-wage-war-than-men/

Bovendien bestond de macht achter de troon van oorlogszuchtige (zwakke, gefeminiseerde) mannen vaak uit ophitsende vrouwen. Daarnaast kunnen vrouwen met hun bijtende sarcasme en 'shaming'-tactieken tot pure razernij drijven. Ik ben hier inmiddels immuun voor geworden, dus mij heb je hier niet mee.
Dat mannen vele talenten hebben is helder, maar mannen zijn niet perfect of anders gezegd ze zijn op de verkeerde plek ook maar gewone incompetente stoethaspels.
Ik heb nooit gezegd dat mannen het toonbeeld van perfectie zijn. Zie je hoe vrouwen mannen voottdurend woorden in de mond leggen die ze nooit hebben gebezigd? 'So you're saying...'. En dan komt er iets wat de man nooit heeft gezegd, maar de vrouw wel goed van pas komt!

En ondanks dat je wel eens een te grote broek aan trekt over bepaalde onderwerpen kan ik je mening erg waarderen en lees eea ook met n glimlach.
Projectie. Die broek past mij prima tot nu toe. Als je denkt op basis van argumentatie mijn gelijke te kunnen zijn dan heb je nu al teveel standaard vrouwelijke afleidingstrucs gehanteerd om deze maat broek te kunnen dragen. Draag ook gewoon een rok, die zijn ook godzijdank terug in de mode, zag ik deze zomer.

Mike

Heel interessant hoor al die reacties over vrouwen/mannen maar dit is toch de Viruswaarheid topic? Wat ik hier allemaal lees lijkt mij eerlijk gezegd meer te passen in de feminisme topic.

Dit is begonnen met de Yoko Obe van VW, Anna Zeven. Dit zal mogelijk nog veel relevanter blijken dan nu wordt ingeschat!

Mike

Interview met Willem Engel over de werkelijke tweede golf, een faillissements en ontslaggolf:

https://www.vastgoedmarkt.nl/financieel/nieuws/2020/08/corona-aanpak-is-misdaad-tegen-de-menselijkheid-101156339

Mike

@Mike , gelukkig past die broek beter dan ooit nu je geen bier meer drinkt !​

Steeds beter. Ik ben al bijna 6 kg kwijt!

Mike

Ik ben al bijna 6 kg kwijt!

Zo heh?? Serieus, dat is echt veel hoor in zo een korte tijd.

Betreft Anna Zeven, Ja snap ik die hele Anna zint me ook niet. Die gaan we zeker in de gaten houden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan