Viruswaanzin/Viruswaarheid

Ik heb datzelfde Jokejoke. De vermenging van politiek want dat is het in de sport.

Die hele schijnvertoning ik kan daar niets leuks meer aam vinden. Formule1 waarbij BLM en mondkapjes in beeld komen, voetballen voor lege tribunes met geluiden er in gemonteerd etc. Ik kan er niet meer warm voor lopen.

Toen ging de house muziek weer keihard aan en de bierflessen weer aan de mond , mijn dochtertje en ik zwaaiden en de  hele boot zwaaide netjes terug … Gaf me een goed gevoel
Haha heel herkenbaar, mijn kinderen zijn rond de 20, en hun vrienden dus ook, het valt me elke keer weer op hoe weinig hun ouders werkelijk betrokken zijn bij hen,,, echt gebrek aan goede gesprekken

Veel van de vrienden komen hier al jaren lang over  de vloer, wij wonen erg afgelegen en bij ons kan veel, als wij op vrijdagavond de stereo op 10 zetten, heeft niemand er last van, maar merk ook dat veel jongeren een enorm verlangen aan zingeving hebben, waar ze maar op vrij weinig plekken terecht kunnen

Zoom-meeting van Viruswaarheid, 3-8-20. Bereid je voor op doelbewuste escalatie vanuit de autoriteiten vandaag - tenzij we met grote aantallen naar Den Haag komen!

Mike

En zo is het maar net, bastiaan! Je kunt mensen wier brein nog niet volgroeid is deze verantwoordelijkheid niet geven. Ik ben voor een Raad van Wijze Mannen. Ja, je leest het goed: MANNEN!

Mike

Zou het niet beter zijn als er toch n ander geluid in de groep plaats neemt al is het er maar 1.
Ik bedoel een mannelijke hormoon arts mag n leuke vent zijn maar hij snapt niets wat jij als vrouw oelt dat doet zijn vrouwelijke collega wel.
Zo zijn er in het leven meerdere zaken dus de comissie wijze mannen is prima, maar dan toch ook graag een wijze vrouw graag.

Er zijn geen wijze vrouwen. Emotie en volginstinct bepaalt hun doen en laten en dat is het tegenovergestelde van wijs. Daarom werden vrouwen ook niet toegelaten op schepen. Uit persoonlijke ervaring weet ik dat vrouwen in een band ook altijd ellende geeft.

Mike

Is dit een nieuwe livestream of die van gisteravond? Ik vond hem eerlijk gezegd een beetje teleurstellend. Ik moet zeggen dat ik ook wat allergisch reageer op die Rico met zijn veel te snelle manier van praten.

Mike

Jullie wijsheid komt voort vanuit het feit dat jullie reactief zijn, jullie vullen aan. Dat is ook jullie natuurlijke rol. Hoeveel vrouwen ken jij die zelf demo's organiseren en andere acties ondernemen die ageren? Een Raad van Wijze Mannen heeft niets met aanvullen te maken maar met initieren.

Mike

Ere wie ere toekomt, hier in belgie is 10 dagen geleden een dame geheel op haar eentje in het midden van de de grote markt een zitstaking begonnen, de politie en de schapen trotserend tegen de maatregelen en vooral die stupide maskerplicht. We zijn die dame dan gaan steunen.

Heel goed, maar de uitzondering bevestigt de regel. Vrouwen in leidinggevende posities is een RAMP. Ik hoef op dit moment alleen maar te verwijzen naar de groeiende positie van Anna Zeven binnen VW nu ze het met Morry heeft aangelegd. Die begint nu ineens ook wartaal uit te slaan.

Mike

Voor alle mannen die meelezen:

Kijk goed naar wat hier gebeurt. De grootste denkfout die wij mannen kunnen maken is dat we onder de illusie verkeren dat vrouwen precies hetzelfde zijn als wij. Bedenk ook dat je je hele leven onderhevig bent geweest aan een jou aangepraat mensbeeld vanuit de link-progressieve 'gelijkheids'filosofie van een 'maakbare' mensheid.

Mannen en vrouwen zijn elkaars directe tegenovergestelde. Alles wat een man is, is een vrouw niet en andersom. Wat vrouwen doen om zich in de machtskring van mannen te begeven is wat er hier gebeurt: focusen op uitzonderingen op de regel en incidentele voorbeelden aanhalen van krachtige vrouwen met leiderschapskwaliteiten. Dit komt omdat vrouwen me-denkers zijn, alles betrekken ze op zichzelf, het zijn geen big picture-denkers die algemene en grotere patronen zien. Dat ene voorbeeld weerspreekt nl. het algemene beeld dat vrouwen hopeloos falen in leiderschapsposities, maar hun hoop is dat mannen hun logica aanwenden door in te zoomen op slechts enkele gevallen en dit dan extrapoleren naar het algemene beeld, waardoor mannen de foutieve aanname krijgen dat vrouwen net zo goed of slecht zijn in leiderschapsposities als mannen. Daarom focust Joke op enkele verstandige vrouwen hier actief op het forum, daarbij voor het gemak voorbijgaand aan de HORDES onverstandige exemplaren binnen haar eigen soort buiten dit forum om. Als ze de kans had gehad om mij hier in persoon op aan te spreken zou ze nog haar charmes in de strijd hebben gegooid en/of op mijn ego ingespeeld.

Een wijze leider kijkt niet naar individuele gevallen, maar naar algemene patronen. Hij moet een helicopter view hebben, omdat hij verantwoordelijkheid moet dragen voor een groot collectief. Ook doorziet een wijze leider de sluwe trucs en manipulaties van vrouwen die zich in zijn machtskring willen begeven. Mannen koppelen macht aan verantwoordelijkheid, vrouwen willen enkel macht zonder enige verantwoordelijkheid. Die mannen die uit zijn op het laatste zijn gefeminiseerde, zwakke mannen en dus ONGESCHIKT voor machtsposities, net zoals vrouwen dat zijn. Vaak zie je dat dit soort mannen vanuit de achtergrond worden aangestuurd door vrouwen. We hebben het gezien bij Yoko Ono, die John Lennon bespeelde en uiteindelijk The Beatles ten val heeft gebracht, zij was de destructieve macht achter de troon. Er zijn talloze voorbeelden te geven door de hele geschiedenis heen. Vrouwen en zwakke mannen zijn geen bouwers, het zijn afbrekers. Ik houd dan ook mijn hart vast voor Viruswaarheid nu Anna Zeven en Morry Krispijn een 'setje' zijn.

Mike

Ja Mike. Dit heeft nu even niets met viruswaarheid te doen, maar is een reactie op jouw vorige post.

Ik ben in 1992 met heel veel plezier begonnen in een kurkliniek in het Schwarzwald. De Chefarzt was een wijze Bade-arts en de Verwaltungsleiter (economisch secretariaat) was eveneens een man. Het liep allemaal op rolletjes en personeel en patiënten waren zeer tevreden. Opeens werd door bovenaf (landelijk niveau) besloten dat er een nieuwbouw moest komen (wat uiteindelijk resulteerde in een prachtig gebouw maar zonder de bezieling van het oude gebouw) en nog erger een compleet nieuwe leiding. De oude werd gewoon afgezet en op hun plaats kwamen 2 vrouwen. De ene was een onbekwame psychopathische hartchirurge en de ander was een dictatoriale economische managerin. Er ontstond een angstregime wat uiteindelijk 6 jaar geduurd heeft. Beide vrouwen waren niet in staat de kliniek te leiden. Nu is alles weer anders daar, maar mijns inziens is dat de val van de kliniek geweest.

Dorothé

Exact mijn punt. Bij vrouwen gaat het alleen maar om zichzelf. Ze kicken op macht, maar kunnen hier niet verantwoordelijk mee om gaan. Het resultaat is een dictatoriaal regime. Al die 'angstculturen' waar je over hoort en leest komen hoofdzakelijk door VROUWEN (en zwakke betamannen). Hier een mooi voorbeeld uit het verleden:

https://nos.nl/artikel/273812-angstcultuur-onder-personeel-coa.html

Kijk hoe de NOS hier angstvallig het geslacht van COA-directeur Albayrak vermijdt. Nou, hier is Nurten Albayrak dan:

Tzb6223r5rzy3598f8cerxwb22jwxguqh.jpg

Meer vrouwen aan de top? Echt niet, Raad van Wijze MANNEN!

Mike

Mike # 312139,

Je hebt gelijk ik zal het niet allemaal opnieuw gaan plakken, maar het komt hier op neer naar mijn idee dat de juiste persoon op de juiste plek van waarde is voor .... zeg het maar.

Contra uiteraard ook dat staat los van man of vrouw.

Dat mannen beter zijn in de grote lijnen is meer dan bekend en is niet bepaald een talent van in ieder geval het gros van de vrouwen dus is het vragen om moeilijkheden als het wel gebeurt.

Dat betekent dus ook dat als je mannen op plekken zet die niet bepaald der talent is het nog niet zo is dat mannen dan opeens incompetente stoethaspels zijn.

Zo ook natuurlijk niet met vrouwen.

Dat de maatschappij vol zit met voorbeelden van de verkeerde persoon op de verkeerde plek is een conclusie die we allemaal om ons heen zien op welk vlak dan ook.

Dus ik ben voor de juiste persoon op de juiste plek man of vrouw is mij om het even.

Dat vrouwen heel gemeen kunnen zijn en erg goed in manipuleren is ook een gegeven en je mag hopen dat die niet bij mannen op invloedrijke posities in beeld komen al dan niet met gebruik van charmes ... ...tenzij die mannen zo goed zijn dat ze dat doorzien, maar mogelijk hadden ze ze dan allang de deur uit geschopt dus wat nu als het niet zo is... (morrie/eva ..)
De tijd zal het leren.

Leuk nieuws,

Ik ben vandaag in Den Haag geweest, en heb Willem Engel gesproken.
In gesprekken met omstanders hoorde ik hem zeggen dat ze bezig zijn een neomarxistische maatschappij te creëren.

De tactiek van Viruswaarheid met alle rechtzaken is om de autoriteiten in de val te lokken. De onderbouwing die de overheid gebruikt in alle rechtzaken verschilt iedere keer zo erg dat het soms zelfs tegenovergesteld is. Bij de komende rechtzaken kan Viruswaarheid hier ook naar verwijzen, en wordt het overduidelijk dat er gedraaid en gelogen wordt.

Dus ik ben voor de juiste persoon op de juiste plek man of vrouw is mij om het even.
Dat klinkt mooi in theorie en dit horen we ook altijd. Ondertussen worden vrouwen 100 m voor de finish-lijn gezet en moeten mannen beginnen te rennen bij de startplaats en niemand die je hoort over dergelijke rechtsongelijkheid. Maar ik ben ook zeer voor een meritocratie, d.w.z. beoordeeld worden op je waarde (merites). Bring it on, je zult zien dat vrouwen INFERIEUR zijn aan mannen in elk opzicht, fysiek-mentaal-spiritueel, als ze daadwerkelijk op hun merites worden beoordeeld!

Mike

Ondertussen worden vrouwen 100 m voor de finish-lijn gezet en moeten mannen beginnen te rennen bij de startplaats en niemand die je hoort over dergelijke rechtsongelijkheid

Dat klopt en het glazen plafond is een bekend gegeven waar vrouwen 'wel' bij varen wat eea onderschrijft wat je hierboven al vermeld.

Of vrouwen op zoveel vlakken inferieur zijn zou best kunnen, maar dan vraag je je toch af waarom die superieure mannen zich dan toch aangetrokken voelen tot de inferieure vrouwen ?

Is het dan zo dat de inferieure vrouw dan alleen maar goed zijn het baren van kinderen of is er toch nog iets goeds te zeggen over vrouwen en waar ze wel dan wel goed in zijn want als je als vrouw zijnde dit leest dan ben je toch haast op de rand van depressiviteit en burn out.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan