Viruswaanzin/Viruswaarheid

Nou, in deze video van WR geen onvertogen woord meer over viruswaarheid. Wel 150 namen van kamerleden die pedofielen zijn. Waaronder: Thierry Baudet, Theo Hiddema, Geert Wilders, Fleur Agema, Martin Bosma, pieter Omzigt en nog vele andere. Dit zijn degenen die ik kon onthouden. Het is zo simpel als wat. Wouter wil dat iedereen op zijn partij gaat stemmen. Eerst viruswaarheid wegzetten als pedo en wat allemaal niet meer. Nu weer dit. Maar geen zorgen mensen, als het jullie allemaal teveel word kan men ook bij hem in therapie.

Je moet het achtergrond geluid ff voor lief nemen. En dan nog wat, die slappe lul noemt hier dat je je niet om moet laten kopen door de industrie. Iets waar Wouter zich overigens zelf schuldig aan maakt.

?s=20

Ik durf me handen ervoor in het vuur te steken dat als pim fortuyn nog geleefd had en in de politiek zou zitten Wouter hen ook als pedo weg zou zetten. Wouter kan in elk geval nog een koekje van eigen deeg verwachten!

Mooie sprekers.

T0otz17vab8q0973l4182vrhee4ckfsnl.jpg

Via Telegram van viruswaarheid binnen gekregen:

WATCHDOGS DISINFECTION

WATCHDOGS Disinfection is een nieuw videokanaal waarin bekende en onbekende mensen zich uitspreken tegen het corona beleid van de overheid en de censuur in de media.

Je ziet hier een klein voorproefje/ trailer. Soon more!

07-09-2020
Video:
❤️Sharing is Caring!

Zoom-meeting Viruswaarheid 8-9-2020

Bas Filippini van Privacy First gaat een politieke partij oprichten onder de naam VSN (Vrij en Sociaal Nederland, als ik het goed heb onthouden) en heeft Anna gevraagd zich hierbij aan te sluiten. Vrijdag geven ze bij Nieuwspoort een persconferentie hierover.

Ik juich de oprichting van VSN als politieke partij toe! Niet omdat ik dit initiatief als bijzonder kansrijk beschouw of dat ik van plan ben VSN mijn stem te geven, maar omdat we nu eindelijk verlost zijn van die Anna Zeven in de zooms van VW!

Mike

Jeroen had het over Sigrid Kaag. Dat er belangenverstrengeling is vanuit WHO en WEF

https://stichtingvaccinvrij.nl/sigrid-kaag/

Dorothé

Ik juich de oprichting van VSN als politieke partij toe! Niet omdat ik dit initiatief als bijzonder kansrijk beschouw of dat ik van plan ben VSN mijn stem te geven, maar omdat we nu eindelijk verlost zijn van die Anna Zeven in de zooms van VW!
Uit deze zoom-meeting begreep ik niet direct dat Anna bij VW stopt oid. Maar misschien is de kans daarop wel groter, nu ze met VSN verder gaat.

Of VSN kansrijk is, vraag ik me ook af. Als 't kiezers wegtrekt bij de zittende partijen, is het mooi meegenomen.

Uit deze zoom-meeting begreep ik niet direct dat Anna bij VW stopt oid. Maar misschien is de kans daarop wel groter, nu ze met VSN verder gaat.
Ze gaat het veel te druk krijgen met VSN. Gezien de naiviteit die ze ten toon heeft gespreid in de VW-zooms heb ik persoonlijk weinig fiducie in deze partij.Ik blijf het lekker houden bij FvD!

Mike

Over kansloze initiatieven gesproken:

Die 'vrouwenmars' begint met een stille wandeling naar een of ander veld waar het podium staat en de sprekers hun zegje kunnen doen. Dat lijkt meer op een stille tocht. Hoe moeten omstanders dan weten waar dit over gaat?

De mannen mogen niet meelopen, zij staan al te wachten op dat veld om de dames te 'verwelkomen'. Wie denken deze tuthola's wel dat ze zijn? Dit is de zoveelste expressie van een gefeminiseerde samenleving. Deze vrouwen kunnen de 'strong, independent females' uithangen als ze in stilte naar dat veld lopen en daarna mogen de mannen hen vereren omdat ze een vagina hebben. Nou, dat gaat indruk maken, daar liggen ze in Den Haag wakker van!

En dan die poster voor dit evenement:

T084aq1cvlxu6z4x45r223py8v3q61gvo.jpg

Zucht.

Mike

Ik zie nu ineens dat mijn bericht van gisteren weg is. Ik had een filmpje geplaatst waarin Wouter Raatgever 150 namen noemt vanuit de politiek die zich schuldig maken aan pedofilie. Waaronder Thierry Baudet, Theo Hiddema, Geert Wilders, Pieter Omtzigt, Martin Bosma en Fleur Agema.
Volgens Wouter allemaal pedo's. Zonder bewijs natuurlijk. Het achtergrond geluid is vervelend in dit filmpje. Inmiddels ben ik erachter dat Wouter zijn eigen kind niet meer mag zien. Dat geeft ook wel te denken. In een reactie op zijn FB heb ik inmiddels alle bewijzen tegen hem voor zijn voeten geknikkerd. Sommige pagina's zijn ineens van internet verdwenen die ik eerder had geplaatst. Vreemde dingen. In een mailwisseling heb ik gelezen dat Wouter zijn eigen kind niet meer ziet. In onderstaande link. Even naar beneden scrollen. Ik kan maar 1 conclusie trekken en dat is dat Wouter alleen maar probeert zieltjes te winnen voor zijn eigen politieke partij. In dit filmpje heen onvertogen woord over viruswaarheid meer. Hij heeft weer een aantal andere pedo's gevonden. Het enige antwoord wat meneer geeft op commentaren is dat ie wil bellen.

https://stoppasfamiliedrama.blogspot.com/2020/08/neonazinl-47-de-gele-camera-moet.html

?s=20

Ik heb die bewuste post inmiddels terug geplaatst. Ongeveer dezelfde inhoud als bovenstaande. Ik ga die video bekijken!

Mike

Of VSN kansrijk is, vraag ik me ook af. Als ‘t kiezers wegtrekt bij de zittende partijen, is het mooi meegenomen.

Hoezeer ik het ook toejuich zal the establishment het aangrijpen om via interne twisten met hun handlangers het onderuit te halen en daarmee alles met n tegen geluid te demoniseren dus ook vriend wilders en baudet.

Okidoki! Omdat die post weg was slaat mijn opmerking over Pim Fortuyn nergens op. Maar ik bedoel daarmee te zeggen, als Pim nu nog geleefd had dan zou Wouter hem weg gezet hebben als pedo. In werkelijkheid is Wouter dus gewoon slachtoffer van het huidige systeem. Of hij zijn kind niet mag zien door een vrouw of door de overheid is niet duidelijk. Maar hij opereert vanuit slachtofferschap. Dat is wel duidelijk inmiddels.

Ik hoorde ergens de kreet - dwarse denkers. We moeten iets verzinnen tegen "complotdenkers. Het dekt de lading niet.
Want het zijn geen complotten. De complotten komen van de tegenpartij.

Precies romagi framing is wat de tegenpartij maar al te goed heeft begrepen dus moet de alt media en zn soldiers dat ook gaan doen.

Te beginnen hier op dit forum.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan