Viruswaanzin/Viruswaarheid

Te beginnen bij de mensen die in het huidige systeem geloven en leven. Wat ook goed werkt is refereren naar de Olympische spelen van 2012. Dat je ze laat zoeken in Google en dan afbeeldingen. Iemand riep gisteren meteen tegen mij, HET VIRUS omdat ze dit op het plaatje zag. Ze had ook wel al wat opgevangen van pizzagate en zag al die kinderen. Dat terwijl ze eerst zo links was als maar zijn kon. Ze krijgt inmiddels al langer haar twijfels door de dingen die ik haar vertel. Gelukkig is zij wel ruimdenkend en geïnteresseerd genoeg om het uit te zoeken. Zo ook eergisteren iemand die inmiddels in elk geval toch ook naar de andere kant wil kijken.

Omdat die post weg was slaat mijn opmerking over Pim Fortuyn nergens op.

Ik vroeg me al af waar dit op gebaseerd was idd.

In werkelijkheid is Wouter dus gewoon slachtoffer van het huidige systeem. Of hij zijn kind niet mag zien door een vrouw of door de overheid is niet duidelijk. Maar hij opereert vanuit slachtofferschap. Dat is wel duidelijk inmiddels.

Wouter biedt trainingen aan om mensen te helpen van hun trauma's en pijn af te komen. Ondertussen wordt hij elke dag een beetje meer van binnen opgevreten door zijn eigen trauma en pijn. Het verklaart zijn woede en negativiteit perfect!

Mike

Ja, Wouter geeft ook therapie voor mensen die het niet meer aankunnen allemaal vertelt ie in dat filmpje. Maar goed, hij heeft wel degelijk in de gaten gehad dat ie sporen uit moest wissen. Een eerdere link is ineens verdwenen. Namelijk deze. http://www.acceleratingbusiness.nl/iedereen-met-plezier-naar-zijn-werk/http:/www.acceleratingbusiness.nl/iedereen-met-plezier-naar-zijn-werk/?fbclid=IwAR3mtULEVOf4O_90rKXvzMprbcFmr18dLANF41lac4yMNG75avnZoPgiBnA

Bij mij doet deze het niet meer.

Ik heb een screenshot van gemaakt zodat het leesbaar is. Het gaat om zijn inzet bij het bedrijf The Brown Paper Network die de globalistische agenda sponseren. En wat doet Wouter bij een bedrijf die zich bezig houd met het verpakken van commercieel voedsel? En het in plastic verpakken van groente? Kijk maar naar de foto. Joy4food?

https://www.viv.nl

Oh, ik zie dat in de laatste link de homepage aangegeven word. Google Wouter Raatgever VIV.

Hier de foto. Dit klopt niet met waar hij toe op roept in zijn filmpje om je niet in te laten met de industrie.

T1dsgf7t8pa0zsrx1pgpjiykqs1fncapu.jpg

@Binc, stel he, dat die Wouter misschien wordt gechanteerd? Zomaar even mij vrije gedachtes over deze man. Hij mag zijn kind niet zien, als hij zich inzet om o.a viruswaarheid omver te werpen en verdeel te creëren misschien mag hij dan weer bij zijn kind?
Kan heel ver gezocht zijn van mij maar vertrouw die gast niet. Ik denk niet dat hij enkel is getraumatiseerd, dat zou te simpel zijn gezien de artikelen en info die jij hebt gevonden over hem. Het zou best kunnen dat er veel meer speelt. Vertrouw die gast voor geen meter! Elk vezeltje in mijn lijf zegt Nee zodra hij in beeld komt.

Het grappige is, toen ik voor het eerst met mijn campagne om WR onschadelijk te maken begon zei Binc dat ik het moest laten gaan, gewoon negeren. Nu is het juist Binc die onderzoek naar hem doet, terwijl ik me nauwelijks nog met WR bezighoud!

Mike

@sampjes Het zou zomaar kunnen Sampjes. Hij wil graag gebeld worden dus wie weet is er ooit iemand die het via een telefonisch gesprek boven water krijgt. Ik denk ook zeker niet dat het door trauma komt. Ik denk gewoon dat Wouter bij deze bedrijven heeft gewerkt voor zijn inkomsten. Het matcht alleen niet met zijn filosofie. Hij komt nogal wanhopig over. kan ook goed zijn dat ie hard moet werken om alimentatie te betalen voor zijn ex of zo. Je kan er elke invulling aan geven. De artikelen die ik hier geplaatst heb bewijzen verder ook niks. En dat is eigenlijk ook mijn punt. Ze zijn net zo onschuldig als de beschuldigingen die hij uit naar Viruswaarheid. Zijn houding is er wel 1 die me niet bevalt.

@Mike, ja dat klopt. Die situatie was wel even anders en niet vergelijkbaar met een eigen keuze van mijn kant om er onderzoek naar te doen of te delen. Even buiten beschouwing dat ik al dat nieuws vaker zat begin te worden dan dat ik mezelf er nog mee bezig wil houden. Bovendien, vraag ik me regelmatig af wat we moeten met al die info. Even buiten beschouwing gelaten dat ik op zijn tijd leuk vind om dingen uit te pluizen ongeacht wie het is. Dat heb ik altijd al gevonden. Dat betekent niet dat ik verder nog iets mee ga doen. Op fb heb ik dit geplaatst en blijkbaar zijn er meer personen op de hoogte van de achtergrond van Wouter aangezien dit bevestigd werd onder 1 van zijn berichten toen ik daar een reactie plaatste. En verder zal het me idd een biet zijn wat er met die Wouter is. Ik schreef het eerder al, hij heeft nauwelijks volgers en als ie zo door gaat blijft dat wel zo.

Misschien is Wouter zelf een pedofiel en mag ie daaromzijn kind niet zien. Hij heeft het er wel erg vaak over en dan vooral wijzend naar anderen.

Is dit al genoemd? Ik heb het waarschijnlijk over het hoofd gezien. Maar het is toch van de gekke.

https://www.nieuwnieuws.nl/5148892/rechter-geeft-viruswaarheid-weer-geen-gelijk/

Dit slaat kant nog wal.
De rechter oordeelde dat de club onvoldoende duidelijk heeft gemaakt wat de gevraagde stukken toevoegen aan de al openbare informatie.

Daarnaast heeft het RIVM sommige gevraagde documenten, zoals de zogenoemde PCR-testen, niet eens in bezit.

belang van de OMT-leden om in alle vrijheid te kunnen discussiëren zwaarder weegt dan het belang van Viruswaarheid.
Nou, je zou ook hier denken dat het RIVM en de rechtsstaat een pijnlijke dood sterven, want dit kan echt niet door de beugel. Het is zo krom dat het gewoon lachwekkend is.

Dorothé

Update van Willem Engel, 9-9-20:

WE vergelijkt Cassie Koutras, met wie hij een interview had over de afgrijselijke situatie in Nelbourne, met Anna Zeven. Dat zou Anna willen, deze Cassie is allesbehalve de naieve millennial die Anna is! Willem heeft ook nog wel wat naieve trekjes waar hij nog niet helemaal mee heeft afgerekend, gezien zijn opmerking in dat interview met Cassie dat de NWO ook wel wat positieve aspecten heeft zoals anti-discriminatie, klimaat en genderneutraliteit. Word wakker, Viruswaarheid!!!

Mike

Hier geplaatst omdat Cojona er in voor komt maar deze YT zou ook in andere topics passen.

Goed geluid dat de gezondheid en het omkeren van klachten door de volwaardige levenstijl vanuit de WAPF bevestigd.

Gepubliceerd op 11 sep. 2020
Lieneke van de Griendt noemt zichzelf Huisarts 3.0 en dat heeft een reden. Ze schreef een boeiend boek onder de titel "Studeerden wij Medicijnen of Geneeskunde?" en Flavio Pasquino interviewde haar over de motieven en noodzaak voor dit manifest. Functional Medicine zou je de school kunnen noemen, of beter de stroming in de geneeskunde waarbij een holistische benadering wordt gekozen voor het aanvliegen van gezondheidsissues met patiënten. Wat kunnen we doen met voeding? Wat kunnen we bereiken met beweging, stressreductie en meditatie? Lieneke maakte in haar leven een aantal indringende dingen mee waardoor 3 jaar geleden haar ogen open gingen en ze anders ging denken. Sindsdien behandelt ze haar patiënten anders en dat is een voorbeeld voor vele andere huisartsen. Meer tijd en luisteren is het vertrekpunt waarna ze goed kijkt naar de mensen als holistisch wezen waar niet enkel een pil of een spuit in kan. Waarom zijn er zoveel chronisch zieke mensen de laatste 25 jaar?

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=sEpm6BghtXY

Goed gezegd Mike:
Al met al veel emotie en weinig logica en dus redelijk makkelijk te ontmantelen. Maar ik ben dan ook een man.

Het is een discussie die volgens mij waard is om gevoerd te worden, sterker nog gevoerd MOET worden, echter niet hier onder dit topic.
Misschien onder topic Feminisme.
Maar eerlijk gezegd vind ik dat dit soort van discussies gewoon in het echt gevoerd moeten worden omdat het teveel aspecten omvat die in welke reactie dan ook maar gevat kunnen worden.

@fatsnotbad

Hoi Mike, ik plaats dit even hier omdat Viruswaarheid zich ook bezighoud met onze rechten.

Op 18 september geeft ene Johan Peter een lezing in Heemstede. Deze meneer heeft zich heel erg verdiept in grondrechten en contracten die de staat met je aangaat. Ik vermoed dat hij met zijn kennis een flinke bijdrage kan leveren aan de cursus waar Burgerfront mee bezig is.

Hier de link naar de lezing:
https://delezing.nl/product/de-vrije-mens-johan-peter-van-de-familie-teunissen/

Onderwerpen:

De spreker deelt op deze avond met jou zijn eigen gezette stappen, en zijn mate van weten over dit zo doelbewust voor ‘type P’s’ verborgen gehouden gebied.
Je leert iets over jouw onvervreemdbare (lodiale) rechten en jouw verzwegen familie-erflijn bezittingen. Je hoort over ‘trusts’ en ‘wereldwijde welzijnsfondsen’ en lifeforce.cc .
Je hoort over eigen ervaringen met ‘security agreements’, verdragen gemaakt tussen ‘personen’ en ‘mensen’ (= zekerheidstellingsovereenkomsten).
Je komt in kontakt met theonomisch vakmanschap.
En je kunt vragen stellen over álles wat vrijemensen betreft.

De onderwerpen die besproken worden staan verder uitgelegd in een gratis te downloaden ebook vindbaar in de bovenstaande link.

Ik ben benieuwd om te horen of deze kennis bruikbaar is.

Toch nog voor het gemak, de achtergrond info:

https://delezing.nl/wp-content/uploads/2020/08/Achtergrondkennis-Complete-boek-nieuwste-versie-7-2020.pdf

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan