Vitamine C douche

Nee, je krijgt er één filter bij, ik schat dat wij hier met 4en er een maand mee gaan doen. Kinderen gaan in bad etc. Ik heb er dus 1 filter bij gekregen en meteen 2 dozen meebesteld, dat scheelt verzendkosten, het was er op een week maar er zaten feestdagen tussen. Ze hebben het wel heel snel verzonden, met royal mail dat is altijd snel.

 
ok, ik dacht dat er twee bijzaten maar 1 zit dan al in de douchekop?

het lukte me niet om de douchekop en tegelijk een doos extra filters te bestellen.

 
@lekkerromig en @fatsnotbad, ik ben misschien een beetje van de wap, maar een half uur geleden stonden hier nog posts over een vitCdouche en patronen uit China met links naar e-bay; ik ben ze kwijt; stonden ze dan toch ergens anders? Dank. Hilde

 
Zojuist een vitamine C bad genomen. 3 eetlepels ascorbinezuur in mijn badwater gedaan. Mijn ledematen voelden heel zwaar in het water. Ik werd er loom van. Ook met het afdrogen viel het me op oe futloos en rozig ik me voel. Ik ben erg warm, maar verre van energiek.

Kan dat ook?

 
Geen idee, ik word ook niet speciaal energieker van dat water maar ik vind het wel een geweldige aanwinst. Ik had een paar lelijke voegen met schimmel in de douche en die zijn aan het verdwijnen! ik heb er al van alles aan gedaan, gepoetst met gemeen schimmelspul, chloor (ja i know) niks hielp dus de voegen moesten eigenlijk vernieuwd, zo´n klusje dat er hier nooit van komt. De kalkaanslag op het bad en de kraan blijven ook weg. En we zijn allemaal lekker zacht en zelfs met het vriesweer geen droge huid, niks! Ik vind dat het ook erg zuinig is, mijn eerste patroon is nog niet voor een kwart gebruikt. Ik zag van de week pas dat op het doosje van de patronen staat dat ze in de koelkast moeten, ik heb ze nu in de koelkast gelegd maar ik vraag me af waarom want het patroon in de douche blijft toch ook niet gekoeld.

 
Ik ben ook nog erg blij met mijn douche en ben nogmet mijn eerste patroon bezig. Helaas is er een paar weken geleden iets mis gegaan met het draaien naar een andere stand. Ennu gaat er veel water niet meer door de douchkop heen. Gelukkig doet tie t nog goed bij de gewone stand. Ik ben de enige die m gebruikten ik heb niets raars gedaan. En toch is tie na een heel kort ge ruik al kapotgegaan.

 
Nee, het ding lijkt mij ook niet voor de eeuwigheid gemaakt, maar ik heb zo ook al meerdere gewone douchekoppen versleten. Ik zou er toch eens over mailen misschien sturen ze wel een nieuwe?

 
Eeuwigheid, oke, dat niet. Langer dan twee maanden lijkt me wel reëel. Ja, zat ik al over te denken, maar mijn engels is verre van goed en geen idee hoe ik mijn defect moet beschrijven.

 
Alexandra,

Je hebt een jaar garantie op zo'n douchekop, dus je hebt recht op een nieuwe! Ik draaide in oktober vorig jaar de douchekop ook op een andere stand en toen kwam dat hele plastic ding los, waardoor de douchekop op geen enkele stand meer een fatsoenlijke straal gaf. Ik heb toen de leverancier gemaild en deze liet weten dat ik de kapotte op moest sturen en een nieuwe (incl. een nieuw vit. C-patroon!) kreeg toegestuurd. Supergoede service! Stuur mij een mail op westonprice.nl@gmail.com en ik help je met het opstellen van een goede Engelstalige email.

Mike

 
Of de site liep vast, lia of mike, willen jullie mijn overtollige berichten weghalen en er eentje laten staan? Alvast bedankt!

 
Oh jammer die van mij was ook stuk gegaan, ik heb hem weggegooid.. :-(

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.902
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan