Vitamine C douche

Ik heb afgelopen woensdag de vitamine c douche besteld in Engeland en een klein uurtje geleden kwam deze binnen. Erg snelle levering waar ik erg blij mee ben.

Ik kon uiteraard niet wachten tot vanavond en ben lekker onder de douche gesprongen. Wat een fijne douchkop zeg! Ik heb alle standen meermaals uitgeprobeerd en ben zeer tevreden over de hoeveelheid water die er doorheen komt.

Mijn hele huid gloeit weldadig en houdt lang aan, ook na het afdrogen en aankleden. Er is wat slijm losgekomen, dus dat is ook niet verkeerd. Als ik mijn haar niet was met shampoo, dan jeukt het als ik onder de douche vandaan kom. En nu niet! Echt een heel fijn ding.

 
Hoe meer ik lees in deze topic hoe enthousiaster ik word. Het zal niet lang meer duren voordat ik deze ook ga bestellen. Ik zie het al helemaal voor me dat mijn kinderen straks een stuk minder last hebben van hun astma.

 
Na dit hele lange topic te hebben gelezen, de vit.c douche bestelt in Engeland.

Zo leuk om al die enthousiaste reacties te lezen.

Ik hoop dat ik hem vandaag of morgen binnen heb, ik kan bijna niet wachten.

@Mike

Ik wil graag mijn naam veranderen in een gebruikersnaam.

Maar ik weet niet hoe ik dit moet doen?

Ik heb nog heel weinig gereageerd, omdat ik nog te druk ben met alles te lezen.

En nog veel moet leren.

 
Ineke,

Stuur even een email naar Mike met de naam waarin je het verandert wilt zien: westonprice.nl@gmail.com

Lia

 
Ik ben nog steeds erg enthousiat over de douche! Er is voor mij wel 1 nadeel, namelijk dat de hele badkamer blank staat :P geen idee nog door welke straal het komt. Klein nadeel ten opzichte van het grote plezier!

 
Ik heb een douchegordijn :-) en uiteraard staat tie bijna de hele tijd gewoon in het midden. Maar vindt het ook lekker voor mijn hoofsheid om daar even de massagesteaal op te zetten en die mist vindt ik ook wel eventjes erg fijn. Gevolg, een overstroomde badkamer. Ieder voordeel heb ze nadeel en dit nadeel weegt absoluut niet op tegen alle voordelen!

 
Dank je Mike voor de snelle naamswisseling.

Ik kwam op dit topic tegen, dat je water om te drinken uit je vit.c douche kunt halen.

Heb daar verder nog niet veel reacties op gezien.

Lijkt me ook prima water om sole in te doen.

Ik ben benieuwd of dit goed is en of meer forumleden dit doen?

 
Scheelt bijna de helft met die van Engeland.

Ik heb de douche vandaag voor het eerst gebruikt.

Geen jeuk, zachtere huid, wat een verschil, verbazendwekkend.

Op de verpakking stond dat het water niet drinkbaar is.

 
Quote:
Als je liever iets minder betaalt:

http://www.bizwinkorea.com/water-softner/vitamin-c-showerhead.html

Ik heb daar degene van 24.99 dollar gekocht en de verzendkosten zijn ook lager.

Bevalt goed, de gaatjes waren wel heel klein, vandaag ze met een prikbord prikker ietsjes groter gemaakt dat voelt net iets fijner.

(de website is wel traag)



JP bedankt voor de goede tip.

Ik heb er een voor mijn dochter bestelt, met drie navullingen.

In totaal met verzendkosten 55 euro betaalt.

Binnen tien dagen binnen, dus best wel snel van uit Korea.

 
mike douche je nog steeds iedere dag met de vit c douche? hoelang hebben jullie met zo een filter ongeveer gedaan?

 
Ja, het schijnt ook aan de kwaliteit van je water te liggen, als er veel te filteren valt verbruikt ie meer. Dan kun je wel minder heet water gebruiken, dat is schoner. Wij hebben een douchezandlopertje. Dat is heel fijn, ik kan smorgens niet zo goed op tijd letten, maar met dat ding douche ik de helft sneller zonder te haasten.

 
net een vit c douche besteld in Engeland, als ik goed begrijp heb ik 2 filters bij de douchekop dus kan ik ongeveer 1 jaar vooruit.

ben benieuwd hoop dat hij snel geleverd wordt kan niet lang wachten omdat ik zoveel positiefs lees.

merken jullie ook wat aan je haargroei/glans

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan