Vitamine C douche

Ik durfde het gisteren niet te zeggen, heeft trouwens ook voordelen, ik vond de gaatjes te klein. (bij het simpelste model) Dat was met de punt van een kleine veiligheidsspeld makkelijk opgelost.

 
Ik vraag me wel af of het heel veel verschil is met een goede wervelaar? mijn ouders hebben zo´n vitaal water ding op de hoofdkraan. Het water daar is heel zacht, smaakt heel lekker en je huid en haar wordt hetzelfde als met vitamine C water. De kalk is er ook uit, het effect is eigenlijk precies hetzelfde. Als je planten water geeft met dat water worden ze ook veel groener en krachtiger. Nu is zo´n ding op de hoofdkraan wel duur maar zou vitamineC veel voordelen hebben boven een kleinere wervelaar op de kraan?

 
N.a.v deze thread doen wij nog steeds vitamine C poeder in ons bad. Zoals ik al schreef de eerste keer voelde ik me moe en futloos erna, alle andere keren voelde ik me heerlijk ontspannen en lekker warm. Voor ons geen chemische badschuim meer maar 3 scheppen ascorbinezuur. Zelfs onze dochter is helemaal overtuigd :D En dat zegt wat!!!

 
Iedereen inmiddels nog steeds aan het douchen met de vit C shower head ???? En dan ook nog een wervelaar erbij ?

 
Is er iemand die voor mij zo,n douche kaan bestellen en betalen? Dan betaal ik vooraf aan die ïemand". Kwestie van emails uitwisselen.

Mijn Dank

 
Liesje, ik wil hem ook kopen, dus dan kan ik er voor jou wel eentje meebestellen ?!

Op e-bay is hij het goedkoopst geloof ik he ?

 
Zonne ik doe graag met je mee dan, we hebben het dan over de Vit. C douche.

 
Zijn er hier nog positieve gebruikerservaringen met de wervelaar in combinatie met de vitamine C douche?

 
Ik had er ook nog nooit van gehoord l-lady, maar heb die vandaag ook besteld.

Ik kreeg net een 'gutschein' van 3 eur van de Welnesswirbler, wie hem wil hebben

kan hem van me krijgen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.838
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan