Vitamine C douche

Ja soms wel, maar ik probeer er wel rekening mee te houden. Koud tot lauw/warm water gaat prima. Heet water schijnt beter te zijn om het niet te doen. Waarom precies weet ik niet meer.

Op het apparaat dat ik heb zit een simpel schakelaartje waarmee je heel makkelijk kunt switchen tussen ozonwater en gewoon kraanwater. Als ik echt loeiheet water nodig heb dan switch ik het knopje even om.

Zo snel zal ie er niet stuk van gaan. Die van mij doet het al tijden prima en er gaat ook vaak zat heet water door. Volgens mij had het meer te maken dat het apparaat grotendeels van plastic is. Heet water zou dus voor die slechte stoffen (bpa?) in je drinkwater kunnen zorgen.

 
Ik ben nog steeds opzoek naar een betaalbare manier om gezond water te kunnen drinken en mee te kunnen douchen straks in mijn nieuwe huisje.

Wat vinden jullie van deze?

http://www.waverecycler.com/uwwater..._id=32&option=com_virtuemart&Itemid=1

Dan krijg je dus GEWERVELD vitamine c water. 8)

En volgens mij moet ik deze voor mijn ozonapparaat kunnen plaatsen voor gewerveld ozonwater. http://www.waverecycler.com/uwwater..._id=17&option=com_virtuemart&Itemid=1

Opzich nog best wel betaalbaar ook..

 
Hoi Evan,

Ik ben ook nog steeds op zoek ook voor mijn ouders wat nou het beste is. Ik zie door de bomen het bos echt niet meer, er is zoveel op dit gebied.

Zo`n kraanvitalisator is inderdaad niet zo duur. Ze hebben een hele pagina ervan zie ik, ook met zilver en goud. http://www.waverecycler.com/uwwater...e=shop.browse&category_id=17&Itemid=1

Ik heb ook een keer een test gezien waarin vita vortex goed uit de bus kwam.

http://milieuziektes.nl/Pagina65b.html

Wat ik vreemd vind is dat deze website van alles verkoopt ook veel inbouwvitalisators die veel duurder zijn en dat ze zelf dit zeggen.

Quote:
Een leidingwervelaar of een kraanwervelaar?

Voor drinkwater raden wij kraanwervelaars eerder aan dan wervelaars die op de volledige waterleiding gemonteerd zijn. Dat komt omdat het toerental van de meeste kraanwervelaars veel hoger is en er zuurstof aangezogen kan worden in dan in het water vermengd wordt. Ook de richting van de draaikolk ten opzichte van de zwaartekracht speelt een rol.


 
Mike,

Ja, mooi ding he, ik ga hem ook bestellen!

@ Debsy,

Ja het is zeker moeilijk kiezen met al die tientallen waterzuiveraars, wervelaars, magneten en weet ik allemaal wat nog meer.

Zo'n inbouwvitalisator valt voor mij gelijk af. Erg mooie dingen en ze zullen ook vast wel veel goeds doen, maar voor zulke belachelijk hoge prijzen houdt het voor mij wel op.

Net als die Memon die je beschermt tegen straling. Ik ben toen op een lezing geweest van Ron Fonteine waar een meneer dit helemaal uitlegde. Heel mooi apparaat, beschermt tegen straling en zorgt tegelijkertijd voor een overvloed aan negatieve ionen in je huis. Aan het eind van de avond vertelt hij dan dat zo'n ding iets van €1500.00 moet gaan kosten. Pfffff...

Erg jammer, want het is gewoon een simpel dingetje die waarschijnlijk voor enkele tientallen euro's te maken is. Natuurlijk mag je daar best winst op maken, ik zou er best een paar honderd voor over hebben, maar dit vind ik echt teveel van het goede.

Daar kan ik weer heel wat litertjes rauwe melk voor kopen :-)

 
Wij hebben nu de Vitamine C douche sinds vrijdag in huis.

Ik heb twee keer gedoucht (vies mens he 8)) en heb beide keren mijn haar niet met shampoo oid gewassen.

Alleen met het water. En dat gaat hartstikke goed. Het voelt dik en goed aan, wordt niet vet of zo.

En ik heb het idee dat mijn brandplek op mijn been ook erg goed reageert op de douchebeurten, het geneest erg goed.

Doe er ook alle dagen 3% H2O2 op en 's avonds voor het naar bed gaan kokosolie.

 
Mijn wervelaar is inmiddels ook binnen. Nu heb ik dus op de binnenkraan gewerveld ozonwater en in de douche gewerveld vit c water 8)

Ooit gaat er in de douche ook nog een ozongenerator ipv vitamine c.

Op mijn vorige vraag is trouwens nog geen antwoord gekomen, dus nog een keertje dan maar:

Quote:
Is het trouwens al iemand gelukt om de patronen zelf bij te vullen met vitc poeder?


 
Ik heb mijn wervelaar inmiddels al ruim een week in gebruik. Ik heb al eens eerder geprobeerd zo'n patroon bij te vullen met nieuw ascrobinezuurpoeder maar eenmaal opgengemaakt sluit-ie niet meer en dan spoelt wat je ook in het patroon doet er vrijwel onmiddellijk doorheen i.p.v. dat het patroon langzaam opgaat per douchebeurt. Er zit dus niets anders op dan nieuwe patronen kopen als ze op zijn!

Mike

 
Mike,

Waarschijnlijk heb je hem ietsjes eerder besteld dan ik. Ik kreeg namelijk het bericht dat ik minimaal een week moest wachten omdat er INEENS heel veel van die dingen besteld werden.

Het zou dus maar zo kunnen dat er veel meer mensen op dit forum meelezen dan we denken 8)

 
Hoe bevalt jouw wervelaar trouwens, Mike? Merk je er wat van?

Mijn zus heeft hem ook besteld en zegt dat ze erg goed voelt dat het water zachter wordt. Heb weleens gelezen dat door het wervelen de cluster structuur van water van 128 (dacht ik?) wordt teruggebracht naar 3 atomen/moleculen per cluster. Hierdoor wordt het water vele malen zachter en ook vele malen beter opneembaar voor je lichaam.

Ikzelf ben nog druk met klussen en verbouwen, dus ga het over een week of 3 pas uitproberen.

 
Het was dus mijn bedoeling te vragen hoe het bijvullen van de patronen van de douche bij jullie ging, maar voor zover ik de reactie van Evan op de vorige pagina volg, lukt dat niet?

Zelf heb ik hem vorige week bijgevuld en er komt veel meer water bij dan voor het bijvullen. Na 1 douchebeurt leek de helft van het poeder vervangen door water, maar dat is ook niet zo. Als ik hem openmaak, zit er namelijk een soort vies, stroperig, kleverig water in. Uit de douche komt ook nog steeds het ietwat friszurige water. Kennelijk spoelt 'ie dus niet de helft in één keer weg, maar lost het sneller op.

Vraag me af of dat in het poeder of de douche zit.

Zelf ga ik in ieder geval onderzoeken of ik hem ook een klein beetje kan dichtlijmen volgende keer. Even kijken of dat ding dan beter tegen de waterdruk kan (als dat het probleem is).

 
Zelf heb ik nog een aantal navullingen dus navullen is voor ons nog niet aan de orde.

Maar fijn dat je het aan het proberen bent, hou ons maar op de hoogte.

Lia

 
Ik heb ook nog een navulling liggen, maar ik wil eerst weten of ik het zelf kan voor ik die opmaak. Dan heb ik altijd nog een goedwerkende variant als het niet lukt, voordat ik daarachter kom als alles op is ;)

Anders ga ik natuurlijk gewoon navullingen bestellen, maar het zou toch leuk zijn als je hem zelf kan bijvullen met allerlei leuke dingen. Nu doet 'ie het in ieder geval al wel een hele week op een zelf bijgevuld patroon, dus stel dat het hier zou ophouden, zou ik eens moeten berekenen of het goedkoper is om dan zelf bij te vullen of nieuwe patronen aan te schaffen.

Evan, hoe is het trouwens ooit met jouw magnesiumdouche afgelopen?

 
@Pinklady,

Ik lees nu je bericht pas. De bitterzoutdouche, dat is al een hele tijd geleden dat ik dat geprobeerd heb. Had het helemaal volgestampt met bitterzout, maar binnen een paar minuten was het patroon al helemaal leeg. Geen succes dus. :-)

 
Nog steeds een succes die vitamine-C douche? :D

De doucheslang van koper komt die gewoon uit de winkel of is deze ergens in het bijzonder te koop?

 
Gisteravond een bad genomen met vitamine c, dit was echt genieten, boek erbij. De huid is nu super zacht. Echte aanrader.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan