Vitamine C douche

Zonne, ik heb jouw mail-adres nog niet. Een mail gestuurd naar Jurgen@gmail.com maar nog geen antwoord. Misschien moet het ook niet via Jurgen. Ik wacht maar even af.

 
Ik krijg autom. mail van www.ziekenhuis.nl

Nu een artikel waarbij vitamine C wordt gepropageerd tegen resistente Tuberculose.

bacterie.

Klinkt goed toch?

 
Ik heb al enkele maanden de vit C douche, maar heb geen schokkende ervaringen te delen. Ik heb douchen altijd al als erg lekker ervaren. Daar is niets aan veranderd.

Vele jaren geleden had ik al een wervelaar, maar dat was toen nog een flinke bol die dan aan de kraan hing. Het verschil heb ik nooit echt bewust gemerkt, maar ik ben daar misschien niet zo handig in begin ik te vermoeden. De wervelaars van die Duitse site die hierboven door wilma2109 is genoemd zijn een stuk kleiner. En veel goedkoper dan de bollen die ik ooit kocht. Ik overweeg deze wervelaars ook te kopen voor de belangrijkste kranen in mijn huis, maar ben toch benieuwd naar ervaringen van mensen hier die ze al in huis hebben en gebruiken.

 
Zonne ik kreeg een mail terug van Mike zonder jouw e-mail-adres. Heeft hij mijn e-mail-adres wel aan jou gezonden?

 
Wat ik me afvraag zou je dat water wat uit de vit c douche komt ook kunnen drinken?

ik vang het nu op en maak er mijn muizen of vogelkooi mee schoon en spoel er de wc mee door, maar vroeg me af of het nu extra gezond water is omdat er vit c in zit :?:

 
Of het drinkbaar is? Dan moet je eerst precies weten wat er in de capsules zit.

Daarnaast is heet kraanwater nooit drinkbaar. Heet water lost o.a. koper van de leidingen op.

 
Maar koud kun je het prima drinken hoor. Als je het niet zou kunnen drinken, dan zou het ook niet gezond zijn om mee te douchen.

Ik heb al een hele tijd geen vit c douche meer, maar ik vond het altijd lekker smaken.

 
Ik wil ook de vitamine C douche gaan aanschaffen. Maar ik lees dat ascorbinezuur vaak van GMO-bronnen komt. Weet iemand daar iets over?

 
De vit c douche is al besteld, de vitalisering in lijn staat op de shortlist,

ik zag dat ook zij een filter hebben wat er mee combineert lol die krijg ik echter never netjes op de hand douche maar ik denk wel tussen de inbouw douche als combo http://www.waverecycler.com/uwwater..._id=32&option=com_virtuemart&Itemid=1

Ik zag ook de opmerking dat zij de wervelaar achter het filter zetten

Kwam overigens deze tegen http://www.reactual.com/home-and-garden/toiletries/best-shower-filter-2013.html meer voor als je een inbouw kop hebt en er vitamine c tussen wil

 
Ok de douche is binnen, maar zonde een verloop krijg ik die niet op mijn bestaande grohe hand douche dus wordt ff zien hoe deze bevalt en mogelijk overschakelen op een ander type of een verloop zien te vinden, eerst een zien of ik dIt wel lekker ga vinden :-)

 
Douche is in gebruik, stand 1en 5 doen het niet, dat wordt dus mailtje naar de uk, Chinese rommel dus, idioot genoeg vindt ik het water nu eerder wel prikken.

 
Koreaanse rommel. De verkoopster is zeer toegankelijk en klantgericht en er zit garantie op, dus het zal wel goedkomen.

Mike

 
Lol al gemaild komt vast in orde, jammer dat ze geen verloop hebben normale douche naar dit... Eens snuffelen in mijn gardena bak.. 1/2 inw naar 3/4 uitw heb ik het vermoeden dat je hem er zo op schroeft. Nadeel moet je je douche kop op de vloer leggen anders staat er water in.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.838
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan