Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lol komt goed in ieder geval krijg ik met gardena spul geen nette verloop inwendige draad van het filter is fijner dan de uitwendige van gardena, jammer anders kon het filter op de kraan en de slang aan het filter weer op je normale hand douche, wij spelen verder
Ik heb dit ook meerdere keren geprobeerd. Die krengen zitten supergoed vastgelijmd. Als je ze lostrekt kun je ze misschien wel makkelijk vullen, maar lopen ze inderdaad binnen no-time leeg, zoals Janse schrijft.
Wat ik me afvraag, janse melden al ergens dat asorbinezuur mineraal rovend is.. En de huid neemt ook deze asorbinezuur op dus is het wel slim om permanent er onder te douche?
Met het doorlezen van dit topic werd ik heel enthousiast maar toch kwam ook deze vraag sterk op..
Heel goed voor de huid en schildklier ook als.ik het zo lees, maar misschien ook weer mineralen tekort opbouwend.
Quote:
Wat ik me afvraag, janse melden al ergens dat asorbinezuur mineraal rovend is.. En de huid neemt ook deze asorbinezuur op dus is het wel slim om permanent er onder te douche?
Dit wordt zonder enige onderbouwing vermeld als waarheid. Ik waag dit echter zeer te betwijfelen.