Vitamine C douche

Lol komt goed in ieder geval krijg ik met gardena spul geen nette verloop inwendige draad van het filter is fijner dan de uitwendige van gardena, jammer anders kon het filter op de kraan en de slang aan het filter weer op je normale hand douche, wij spelen verder

 
Goed nieuws! De filter van de douche is makkelijk te vullen zonder problemen :D

 
Je kan gewoon de bovenkant eraf draaien, de kant waar het veertje zit zeg maar.

 
Het is geen schroefdraad dus in princiepen kan je het eraf trekken.

Je ziet ook twee pakkingen zitten.

 
Ik heb dit ook meerdere keren geprobeerd. Die krengen zitten supergoed vastgelijmd. Als je ze lostrekt kun je ze misschien wel makkelijk vullen, maar lopen ze inderdaad binnen no-time leeg, zoals Janse schrijft.

Mike

 
Wat ik me afvraag, janse melden al ergens dat asorbinezuur mineraal rovend is.. En de huid neemt ook deze asorbinezuur op dus is het wel slim om permanent er onder te douche?

Met het doorlezen van dit topic werd ik heel enthousiast maar toch kwam ook deze vraag sterk op..

Heel goed voor de huid en schildklier ook als.ik het zo lees, maar misschien ook weer mineralen tekort opbouwend.

Ozon lijkt dan toch veel beter.

 
Quote:
Wat ik me afvraag, janse melden al ergens dat asorbinezuur mineraal rovend is.. En de huid neemt ook deze asorbinezuur op dus is het wel slim om permanent er onder te douche?


Dit wordt zonder enige onderbouwing vermeld als waarheid. Ik waag dit echter zeer te betwijfelen.

Mike

 
Mike, ik ben wezen zoeken en vind er ook niks van eigenlijk, janse had het van ron forteine maar op zijn site vind ik het ook niet.

Zal op zijn minst meevallen dus..

En blijven de douch koppen uit uk nu heel of kan ik beter een ander zoeken, ik las dat er verscheidene sneuvelden in de strijd :-)

 
Nogmaals, ik kan ook niks bewijzen en weet het echt niet zeker. Hier het korte mailtje dat ik van Ron kreeg:

Quote:
Evan, het beste is acerola, bevat zeker 2 keer zoveel c

Synthetische C niet mijn ding, is mineralen binder, net zoals fytinezuur...


 
Janse,

Ron is ook niet van de melk/zuivel. Hij kan dan alles in de 'diepte' uitzoeken maar volgens mij slaat hij hier de plank mis.

Hij kan er zelf niet tegen maar dat zegt nog niets over het product, toch?

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.767
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan