Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er komen bij mij barstjes in dat groene kunststof deel waar het vitamine-c reservoir in zit. Dus begint wat te lekken daar waar de douchekop ingedraaid zit.
Ik gebruik de douche nog steeds dagelijks. Er zit trouwens een garantie op van een jaar. Neem hierover contact op met Wendy van Showerfilters UK: sales (at) showerfiltersuk (punt) co (punt) uk.
Misschien dat het omhulsel gaat barsten als je te heet douchet. Heet water kan plastic doorgaans niet tegen. Mijn douchet altijd met water van 38 graden (standaard) en ik wat lager, ongeveer 30 graden. Ik ken echter ook mensen die het lekker vinden te douchen met water van ruim 40 graden, 45 graden zelfs. Brrrr.
De mijne doet het ook nog prima. Heb eens een tijdje gedoucht zonder navulling om weer even het verschil te merken. En dat was er duidelijk. Het water voelt veel zachter en frisser met die navulling en dat merk je echt aan je huid en haar. Jammer dat je ze niet zelf kunt navullen.
ik heb een tijdje geleden de douchekop besteld van die nederlandse webwinkel (wel ergens anders gekocht trouwens) en die bevalt prima. Je kan alleen geen verschillende stralen kiezen en de standaard straal is niet al te breed. Ik vind dit trouwens niet hinderlijk, maar dat is voor iedereen verschillend denk ik. Het voordeel is wel dat het kleine gaatjes zijn en dat je de douche niet heel hard hoeft te zetten om toch een gevoel te hebben dat er veel water uit komt. Hierdoor kan je dus een beetje besparen op de waterrekening.
De cartridges doen we met zijn tweeën zo'n 2-3 maanden mee denk ik. Over het algemeen voelt deze douchekop degelijk aan en hij geeft ook nog een lekkere frisse geur.
Dat bestellen via ebay vind ik altijd zo lastig ivm invoerrechten, want hoe weet je nou hoeveel je uiteindelijk betaald? Ik ben wel zo iemand die precies wil weten wat ik voor een product neertel (van te voren)
Ik heb een verstelbare douchekop in de aanbieding met 3 nieuwe vullingen en 1 nog bijna helemaal vol. 6 maanden oud en komt uit Engeland. Wie wil deze van me overnemen?