Vitamine C douche

Er komen bij mij barstjes in dat groene kunststof deel waar het vitamine-c reservoir in zit. Dus begint wat te lekken daar waar de douchekop ingedraaid zit. :(

Wat extra straaltjes, dus sneller klaar...

 
Jawel, ik gebruik die van mij zeker nog, ik moet af en toe wel de gaatjes doorprikken, maar verder nog altijd blij mee.

 
Ik gebruik de douche nog steeds dagelijks. Er zit trouwens een garantie op van een jaar. Neem hierover contact op met Wendy van Showerfilters UK: sales (at) showerfiltersuk (punt) co (punt) uk.

Mike

 
Misschien dat het omhulsel gaat barsten als je te heet douchet. Heet water kan plastic doorgaans niet tegen. Mijn douchet altijd met water van 38 graden (standaard) en ik wat lager, ongeveer 30 graden. Ik ken echter ook mensen die het lekker vinden te douchen met water van ruim 40 graden, 45 graden zelfs. Brrrr.

 
De mijne doet het ook nog prima. Heb eens een tijdje gedoucht zonder navulling om weer even het verschil te merken. En dat was er duidelijk. Het water voelt veel zachter en frisser met die navulling en dat merk je echt aan je huid en haar. Jammer dat je ze niet zelf kunt navullen.

 
@moondust, die prijzen vallen toch best mee in die Nederlandse shop?

Ze zijn in Engeland ook duurder geworden namelijk.

Bedankt voor jullie reacties, ik zie de douchekop wel zitten, nu nog even kijken waar ik hem het beste kan bestellen.

Niemand die de douchekop bij ebay heeft besteld?

 
Jawel, gewoon via e-bay besteld. er komen dan alleen nog wel invoerrechten etc bij als je buiten Europa besteld.

 
Via ebay dan een beetje googlen en bestellen in Korea. (link staat ergens in dit topic)

 
ik heb een tijdje geleden de douchekop besteld van die nederlandse webwinkel (wel ergens anders gekocht trouwens) en die bevalt prima. Je kan alleen geen verschillende stralen kiezen en de standaard straal is niet al te breed. Ik vind dit trouwens niet hinderlijk, maar dat is voor iedereen verschillend denk ik. Het voordeel is wel dat het kleine gaatjes zijn en dat je de douche niet heel hard hoeft te zetten om toch een gevoel te hebben dat er veel water uit komt. Hierdoor kan je dus een beetje besparen op de waterrekening.

De cartridges doen we met zijn tweeën zo'n 2-3 maanden mee denk ik. Over het algemeen voelt deze douchekop degelijk aan en hij geeft ook nog een lekkere frisse geur.

 
Dat bestellen via ebay vind ik altijd zo lastig ivm invoerrechten, want hoe weet je nou hoeveel je uiteindelijk betaald? Ik ben wel zo iemand die precies wil weten wat ik voor een product neertel (van te voren)

 
Mijn ervaring is met dat ozonapparaat geweest: de eerste keer dat ik het bestelde in China: geen invoerrechten.

Elke keer dat ik daarna opnieuw eentje bestelde (voor familie en vrienden) kwamen er invoerrechten.

 
Zolang "worst case scenario" wat betreft invoerrechten nog steeds goedkoper is.. 8)

 
Waaorm wil je hem verkopen Mojita, ik heb eventueel wel interesse, past hij op alle aansluitingen?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.783
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan