Vitamine C douche

Ik merk dat mijn gezichtshuid veel minder trekkerig is na het douchen!

 
Quote:
Maar vul je jouw douchekop zelf.... met......?



Wij vullen inderdaad ook met patronen, poekie. Moet nog eens uitproberen of zo'n patroon goed na te vullen is met losse vit C. Ik geloof niet dat je h'm dan weer goed gesloten krijgt. Overigens zijn die patronen ook niet zo verschrikkelijk duur, hoor, dat valt wel mee.

 
In het begin zie ik ook deze link staan:http://biovion.wordpress.com/biovita-vitamine-c-douche-filter/ maar beveel je die uit Engeland puur uit goede ervaring en ook uit prijsoverweging of kan die van Biovion ook goed zijn?

 
Ze geven geen prijs op de website en daar houd ik niet van. Ik heb hen echter gemaild eind augustus vorig jaar en ze hebben me een prijslijst toegestuurd. De douchekop kost 79 euro en een navulstaaf kost 29 euro.

Mike

 
Mike:
Quote:
Vrouwen zitten hormonaal ingewikkelder en delicater in elkaar en dus kan er sneller ook iets fout gaan. Bij vrouwen zie je ook meer osteoporose, dat net als die kouwelijkheid te maken heeft met de schildklier. Er zijn ook veel meer vrouwen met schildklierproblemen dan mannen.


Niet mee eens!! Dat vrouwen delicater in elkaar zouden zitten is gebaseerd op een seksistisch idee en komt voort uit het typisch mannelijk denkbeeld over de vrouw als 'zwakker en fragieler dan' de man. Vrouwen worden ook meer angsten aangepraat over hun specifiek vrouwelijk reproductiesysteem en het idee gegeven dat ze fragieler en meer vatbaar zijn voor ziekte in vergelijking met mannen. Ik zou ook niet zeggen dat ze ingewikkelder in mekaar zitten, gewoon anders dan mannen, uiteindelijk zit het hele lichaam ingewikkeld in mekaar. Ik vind het ongelooflijk hoe dat soort gedachtegoed onbewust door iedereen wordt overgenomen en dan als feitelijk wordt gezien.

Vergeet ook niet dat vrouwen een groter (en gemakkelijker) doelwit voor de medische allopathische wereld/Big Pharma zijn en daardoor meer onnodig behandeld en met synthetische pillen gevoerd worden en ondergaan meer onnodige chirurgische ingrepen die op zich weer tot meer ziektes leiden en zo lijkt het alleen maar dat vrouwen effectief meer vatbaar zijn voor ziekte.

"De pil" bijvoorbeeld die veel vrouwen jarenlang slikken, verhoogd de kans op verschillende ziektes en verminderd de aanwezigheid van bepaalde vitamines en mineralen, waaronder magnesium. Zo heb je meteen al de verklaring waarom vrouwen vaker last hebben van osteoporose (en kouwelijkheid), dit niet omwille van hun delicate natuur maar omdat het patriarchische wereldje haar zwak maakt met onnatuurlijke pillen. Baarmoederverwijdering is ook een chirurgische ingreep die vaak onnoodzakelijk wordt uitgevoerd en voor botverlies zorgt en de kans op hartziekten verhoogt.

Schildklierproblemen kunnen ook ontstaan door een teveel aan het hormoon estrogeen, een ingrediënt die in de anticonceptiepil zit.

Zo zie je maar hoe vrouwen volledig vastzitten in het vicieuze cirkeltje van de gynaecologie die haar wijs maakt dat ze een wandelende kanker tijdbom is en ze ook al niet veilig kan bevallen zonder externe hulp omwille van haar 'delicate' natuur, maar nee, het zijn juist zij die haar ziek en zwak maken, niet haar eigen natuur!

 
Je legt me woorden in de mond. Het is ontegenzeglijk en niet seksistisch om te stellen dat vrouwen hormonaal ingewikkelder in elkaar zitten dan mannen. Let op het woord 'hormonaal' tussen 'vrouwen' en 'ingewikkelder'. Als je dit ontkent, steek je je kop in het zand. Dit heeft werkelijk niets te maken met de vrouw tot mikpunt maken van de allopatische geneesknudde, iets wat ik verder overigens niet ontken. Ik heb ooit deze woorden geschreven:

Quote:
Alles draait in de natuur om de balans tussen de twee tegenovergestelde polen. De vrouw wordt ook wel ‘het sterke geslacht’ genoemd. Wij mannen wisten dat al die tijd al, want eeuwenlang hebben we uit angst hiervoor de vrouw onderdrukt en van haar ware potentieel afgehouden. Een goed voorbeeld uit het verleden is het verwijderen van de baarmoeder als ‘remedie’ tegen vrouwelijke ‘hysterie’. Om die reden heet de ingreep tot op de dag van vandaag een ‘hysterectomie’.

Vandaag de dag gaat de verminking van vrouwen door snijgrage mannelijke doktoren nog steeds door. Omdat er een ‘erfelijke’ variant van borstkanker in de genen van bepaalde meisjes of vrouwen wordt aangetroffen, worden ‘preventief’ een of beide borsten of de eierstokken verwijderd. Vrouwen raken hierdoor hormonaal ontregeld en krijgen zo een verhoogd risico op kanker!

Wij zijn de kinderen van Moeder Aarde die zich niet aan de spelregels houden. We zijn tevens de enigen die vrije wil hebben gekregen. Met eigen vrije wil komen eigen verantwoordelijkheid en eigen keuze. De keuzes die we daarmee maken, zijn nu al eeuwenlang niet de beste, slimste en meest verantwoordelijke. De aarde is vrouwelijk, Moeder Aarde, Moeder Natuur. Liefde is de helende kracht van de natuur. We hebben het woord ‘aardig’, waarmee bedoeld wordt dat je bent als de vrouwelijke aarde en je van je zachte, gevende kant laat zien.


Mike

 
Quote:
"De pil" bijvoorbeeld die veel vrouwen jarenlang slikken, verhoogd de kans op verschillende ziektes en verminderd de aanwezigheid van bepaalde vitamines en mineralen, waaronder magnesium. Zo heb je meteen al de verklaring waarom vrouwen vaker last hebben van osteoporose (en kouwelijkheid), dit niet omwille van hun delicate natuur maar omdat het patriarchische wereldje haar zwak maakt met onnatuurlijke pillen.



Naar mijn idee is iedereen verantwoordelijk voor zichzelf. Een vrouw die er voor kiest om de pil te slikken doet dit zichzelf aan. Door te beweren dat de mannelijke overheersing dit vrouwen oplegt, verkondig je in mijn ogen dat het vrouwelijke geslacht inderdaad zwak zou zijn, als ze hier toch in mee gaan. Vrouwen kunnen ook wakker zijn en in hun kracht gaan staan door niet te kiezen voor de pil of zich niet te laten verleiden of manipuleren door het mannelijke geslacht. Vrouwen die in hun kracht gaan staan hebben naar mijn idee heel wat meer invloed dan mannen. Ik heb een verkoper in een meubelwinkel wel eens horen zeggen: "Bij een koppel richt ik me vooral op de vrouw. Als de vrouw het wil kopen is de kans groot dat ze vroeg of laat toch tot een koop over zullen gaan."

 
@Mike,

zelfs al is ze ingewikkelder op hormonaal gebied, dan hoeft de conclusie niet getrokken worden dat vrouwen daardoor delicater zijn en meer vatbaar voor ziekte(misschien in bepaalde situaties wel wanneer ze volgepompt wordt met pillen, maar dat zijn dan ook geen natuurlijke omstandigheden). En dat dit een seksistisch idee is, wil daarom niet zeggen dat ik jou een seksist vind hoor, het maakt gewoon deel uit van het mannelijke denken dat de wereld al zo lang overheerst.

@DenniS:
Quote:
Vrouwen kunnen ook wakker zijn en in hun kracht gaan staan door niet te kiezen voor de pil of zich niet te laten verleiden of manipuleren door het mannelijke geslacht.


Ja dat is ook zo, maar het is nogal makkelijk praten als je zelf niet (of niet zozeer) het mikpunt bent van die allopathische geneeskunde. Vooral in sommige landen waar de gynaecologie veel agressiever is en meisjes aanzet om al op jonge leeftijd zich afhankelijk te maken van het systeem. Die pil wordt namelijk ook snel voorgeschreven aan tienermeisjes om hun menstruatie regelmatig te maken of tegen krampen, nog voor ze eigenlijk voor zichzelf kunnen denken en moeders tonen doorgaans ook niet het goede voorbeeld op dat vlak voor hun dochters. Dit kan dan de indruk geven dat ze zwakker zijn door zich te laten manipuleren, maar als je het begrip hebt om in te zien dat dit hier om de nasleep gaat van generaties lange brainwashing en onderdrukking is het gewoon logisch dat vrouwen er nog niet helemaal bovenop zijn gekomen en nog niet voldoende weten wie ze zijn en hun kracht nog niet hebben gevonden. Ik geloof eigenlijk niet in 'sterk' of 'zwak', dat zijn allemaal illusies, iedereen bezit uiteindelijk dezelfde krachten. Zowel individueel als bepaalde groeperingen kunnen zwakker of sterker overkomen afhankelijk van de situatie ze inzitten.

Lijkt me ook niet logisch dat vrouwen delicater zouden zijn en meer vatbaar voor ziekte als zij diegene is die nieuw leven draagt en baart, daarvoor moet de natuur haar fysiek wel sterk en gezond maken.

@Mike:
Quote:
Wij mannen wisten dat al die tijd al, want eeuwenlang hebben we uit angst hiervoor de vrouw onderdrukt en van haar ware potentieel afgehouden.


Het ironische is dat mannen zichzelf ook van hun ware potentieel afgehouden hebben, want die angst voor vrouwen komt uiteindelijk neer op de angst voor hun eigen vrouwelijkheid. Nu ze zich zo sterk hebben geïdentificeerd met hun agressie als kracht zijn ze bang dat het vrouwelijke, wat in hun ogen gelijkstaat met zwakte hen ook zwak zal maken. Het zal in feite wel hun agressie afzwakken, maar daarvoor komt een sterkere, heel andere soort kracht voor in de plaats (wat praktisch ongekend is op deze wereld, want alles en iedereen wordt hier overwegend door angst gedreven).

 
Ik ben het wel met je eens, dat vrouwen lang onderdrukt zijn geweest. Kijk alleen al naar wanneer het kiesrecht voor vrouwen is ingevoerd, terwijl de mannen allang mochten stemmen. Of kijk naar de bijbel die vol staat met mannelijke helden, terwijl er weinig vermelding van vrouwen is. In de geschiedenisboeken evenzeer. Er zullen echt wel meer vrouwen in de picture zijn gekomen...

 
@ Dennis: het kiesrecht: welk een enorm "menselijk" voorrecht:-)

De ene maffiamarionet of de andere?

Of de geschiedenis zoals die ons wordt voorgeschoteld met veldslag zus en zo waar mannen zich als ratten naar toe hebben laten lokken om zich af te laten slachten: het is alleen maar fijn natuurlijk dat vrouwen daar geen rol hoefden te spelen.

 
Misschien een rare vraag maar wij hebben dus de Vitamine C douche.

Kan ik nu beter naar mijn douche lopen en een kannetje vullen voor drinkwater?

 
Ben nog steeds op zoek naar de beste manier van kraanwaterzuivering. Je hebt zoveel tegenwoordig.

Met die douche heb ik trouwens wel nog wat kalkaanslag. Maar de filter zat er wel al een tijdje in dus misschien werket hij niet meer optimaal.

 
Ik gebruik het ook niet om levensmiddelen mee te steriliseren, maar omdat ik gewoon graag schoon en zuurstofrijk water wil drinken. Er is geen krachtigere reiniger dan zuurstof. Eventuele chloor, fluor, medicijnresten en weet ik wat er tegenwoordig allemaal in ons "schone" kraanwater zit wil ik gewoon niet graag in mijn lichaam.

Vit c schijnt ook in h2o2 te veranderen in je lichaam, ozon ook. Eigenlijk is het dus niets anders dan een super krachtige vitc douche.

Ik vind het ding echt goed. Je handen en gezicht worden er ook super zacht en fris van na het wassen met ozon.

Het liefst zou ik ook met ozon willen douchen, maar vind het apparaat voor de douche te duur, omdat je het ook moet laten instaleren a €150 ofzo.

Ik geloof ook niet in het steriliseren van voedsel. Ik heb eerder zoiets van hoe meer "gevaarlijke" bacterien hoe beter :D

 
Ziet er goed uit. Deze komt volgens mij op hetzelfde neer als het ozonapparaatje dat ik heb. Deze produceert ook 70mg ozon per uur. Alleen heb ik er iets van €125 voor betaald :!:

 
Janse jaag je er ook het heetste water dat de kraan kan produceren door die ozonwatertap?

Officieel kan die niet warmer water aan dan 40 graden.

Maar wat zou dat dan betekenen?

Dat als je er warmer water doorheen jast dat het apparaatje dan stuk gaat?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan