Voeding en fysieke degeneratie

Een persoonlijk en hopelijk leerzaam verhaal over kanker

Omdat ik niet weet of de persoon in kwestie dit zou willen vertel ik je dit verhaal anoniem. Waarom ik het graag wil delen is voor mij heel duidelijk. Elke dag van het jaar staan er meerdere mensen voor dezelfde keuze als ze de diagnose “kanker” krijgen. In de meerderheid zal dit leiden tot angst, pure verlammende angst, radeloosheid en niet meer weten wat te doen.

http://gedachtenvoer.nl/een-persoonlijk-en-hopelijk-leerzaam-verhaal-over-kanker/

Waarom licht belangrijker is dan voedsel

Toen ik voor het eerst hoorde dat licht belangrijker is dan voedsel, is het gewoon niet berekend. Het was pas toen ik Dr. Jack Kruse hoorde uitleggen hoe de hersenen werken, dat het uiteindelijk voor mij klikte. (Hij is al 27 jaar neurochirurg, dus ik vertrouw hem als het gaat om de hersenen)

Dus hier gaan we … een mens heeft 8 kwabben in zijn hersens. Je hebt 2 frontale, 2 pariëtale, 2 temporale en 2 achterhoofdskwabben, één op elk halfrond.

De achterhoofdskwabben controleren het zicht en het licht en je hebt er 2, dus 25% van je hersenen is direct op licht aangesloten.

http://gedachtenvoer.nl/waarom-licht-belangrijker-is-dan-voedsel/

Dit moet je echt lezen!!! Een zeer goed en oprecht artikel
http://www.interessantetijden.nl/2018/10/14/kippen-slachten-hoort-bij-de-opvoeding/

Ik was afgelopen zaterdag in Aken en daar was de Anonymous beweging. Ik dacht, o dat is interessant. Ik ging kijken. Ze hadden een video bij zich over dierenleed. Echt vreselijk. Ik knikte en vroeg of ze konden spreken. Toen kwam er een jonge vrouw op mij af en begon de discussie met de vraag....of ik wist wat vegan betekende.
Ik voelde de bui al hangen. Ik zei dat ik tegen veganisme ben mede omdat men niet de belangrijke vet oplosbare vit. A-D-E-K tot zich nemen kan die zich in dierlijke producten bevinden. Daar ging ze tegen in. Veganisten waren heel gezond. Toen zei ik dat ik me niet als laatste in de cirkel of life wilde aansluiten. Dat alle organismen dierlijke producten consumeren en dat dat bij het leven behoort. Nou, ik kwam niet verder. Ik heb toen gezegd dat ik ze veel succes wenste met hun doel om dierenkwellerij te verminderen, daar sta ik geheel achter, maar dat dierlijke producten een deel van mijn voedingswijze zullen blijven zijn, en dat ik vlees consumeer waarvan ik weet waar het vandaan komt. Toen werd er nog opgeworpen of ik weet wat er gebeurt als ik melk drink en eieren eet. Ik ben toen toch maar vertrokken. Ik voelde me niet in staat op het moment om met zulke mensen zwaar in discussie te gaan. Dit was de eerste dag na de dood van mijn moeder dat ik er eens voor mijn eigen plezier tussenuit ben gegaan en dan wil ik niet mijn dag zo gaan verpesten. Maar ik voelde duidelijk de aanwezigheid van de veganpolitie.

Dorothé

En deze persoon was niet lijkbleek, ontzettend mager met een grauwe verouderde huid? ??

Ze was id. lijkbleek, nog niet mager omdat ze het pas 2 maanden zo deed, en was vadsig wit.

Hoe langer ze dit zal gaan doen, hoe grauwer en verouderder ze wordt en dan zal ze waarschijnlijk opeens ook geen menstruatie meer hebben.

Maar dat artikel wat ik erin gezet heb van Rypke Zeilmaker, dat moet je echt lezen. keigoed.

Dorothé

Tja, ze zal er vanzelf achter komen. Het feit dat ook vegetariërs dieren doden heeft ze vast niet bij stil gestaan denk zo. Haar lever gaat vanzelf ook wel kapot als ze door gaat. Schildklier problemen ook niet uit te sluiten.

Is idd een goed artikel. Vroeger, in de tijd van onze verre voorouders leerden kinderen wel hoe te slachten om voedsel te kunnen consumeren. Maar door deze hele idiote wereld is er een soort burgeroorlog ontstaan tussen vleeseters en vegan. Alleen die laatste doelgroep beseft niet dat er vlees te koop is van dieren die een goed leven hebben gehad. Vleeseters worden wat dat betreft over 1 kam geschoren met het beeld dat de vleesetende mens het slechtste voor heeft met dieren en de bio industrie in stand houden.

Dut zou een zeer nuttig artikel voor deze mevrouw zijn geweest ??

https://www.foodlog.nl/artikel/twee-onderzoekers-zeggen-het-nu-hardop-te-veel-linolzuur-veroorzaakt-aderve/

Vandaag was ik even bij de kapper.
Meestal als ik daar ben gaan gesprekken vaak over voeding. Niet vanuit mij maar sommige dames die er komen praten dan over haar problemen en zo. Vaak volgt dan “ik eet gezond” en geen koolhydraten. Of ik eet vegetarisch. Een paar zinnen verder komt het punt dat ze last hebben van haaruitval of breekbaar haar. Er was 1 Dame vel over been met Suikerziekte en tal van meer problemen incl medicatie. Het zijn die momenten dat je om je heen zoveel gezondheids problemen ziet door verkeerde voeding zodat je zelf steeds meer overtuigd raakt van de principes waar Price voor stond. Erge is dat ondanks deze problemen ze heilig overtuigd blijven dat hun eetpatroon heel gezond is.
Maar ja, ze verlaten dan de salon weer met een middeltje die haaruitval doet stoppen ?

Hihi hier op mijn werk hoorde ik laatst ook zo’n opmerking. Ja ik doe bio HCG en mag dan maar 500 cal per dag en absoluut geen vet! Dat doe ik nu al 3 weken. Drie zinnen verder ja ik heb zo’n last van haaruitval echt verschrikkelijk maar zal wel aan t weer liggen....

Nee echt als ik dat soort dingen hoor wil ik gaan gillen!

Complotdenker

Ja, bij mij op het werk ook. De doktersassistentes denken dat ze het zo goed doen.
Ik eet meestal alleen mijn hangop en drink groene thee met kurkuma.

Ik krijg dan ook te horen dat ik niet eet en dat men toch koolhydraten zo nodig heeft en ze eten dan broodmaaltijden. Ik zeg niets meer, heb daar geen zin in.

Sinds een paar maanden volg ik nog iets anders dan het forum.
Gewoon voor mijn ontspanning. Het is een man die in Canada in het bos in een eigengemaakte hut woont. Hij leeft veel volgens de natuur. Soms maakt hij ook wel zelf pizza en zaken die niet zo goed zijn, bonensoep etc. Maar ik kijk het heel graag. Hier een uitzending van hem.

en de laatste (die ik ook nog moet bekijken)

Ik droom ervan om ook zo een hut te hebben, maar zijn leven is niet eenvoudig.

Dorothé

Bio HCG? Ik ben maar eens gaan Googlen:

HCG, of voluit Humaan Chorion Gonadatrofine is een hormoon dat van nature voorkomt bij zwangere vrouwen. Dit hormoon is te vinden in de urine van zwangere vrouwen en wordt hier dan ook uit gewonnen. HCG kan helpen om ervoor te zorgen dat vrouwen die niet zwanger kunnen raken toch zwanger worden.

https://www.vetvrij.com/bio-hcg-ervaringen.html#De-Basis-van-HetBio-HCG-Dieet

Gadver, een hormoon gewonnen uit de urine van zwangere vrouwen dat de eetlust zou onderdrukken! Maar scroll iets naar boven en je leest:

Bio HCG is een effectief en eenvoudig dieet. De afslankkuur is kort, simpel en hormoonvrij en aanbevolen voor iedereen die serieus wilt afslanken, ook als al veel andere pogingen zijn ondernomen.

Hormoonvrij? En hoe zit het met die HCG dan? Wedden dat we na verloop van tijd gaan 'ontdekken' dat dit schadelijke bijwerkingen heeft?

Mike

Een van mijn collega’s die dat hormoon slikte was al lang in de overgang geweest en werd weer ongesteld.

Vrouwen en ook dieren maken dat hormoon vooral aan aan het begin van de zwangerschap. Het zal wel goed zijn voor alle veranderingen in het lichaam voor de zwangerschap.

Lijkt me totaal niet gezond als je niet zwanger bent.

Van de verloskundige kreeg ik de vraag of ik mee wilde doen aan moeders voor moeders. Dan verzamel je je urine voor dat hormoon en daar maken ze dan hcg tabletten van voor vrouwen die moeite hebben met zwanger worden. Maar ik geloof niet dat dat werkt. In gibus landen mishandelen ze daar ook drachtige pony’s voor. Tegenover die pony’s voel ik me misschien wel een beetje schuldig zo van nu met er weer een extra mishandeld worden...

Ben trouwens ondanks mijn eigen HCG hormoon al minimaal 3 kilo aangekomen :p

Complotdenker

Mijn hemel, bio hcg dieet...wat voor diëten worden er tegenwoordig allemaal niet verzonnen zeg...500 calorieën ? ik heb er nog nooit van gehoord. Ook ik heb geen zin meer hoor om op commentaar in te gaan omdat ik anders eet dan de gemiddelde Nederlander. Snap dat hel goed.

En idd, dagelijks hoor je weer dingen waar mensen last van hebben. En dan erachteraan, ik heb al zoveel diëten gedaan maar niks helpt.

Om te janken zo triest ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan