Voeding en fysieke degeneratie

DAnk je wel voor die laatste link Binc. Erin staat trouwens ook : Dat silicium nog weinig bekendheid heeft in de medische wereld heeft te maken met het feit dat toediening van silicium in de vorm van een mineraalzout niet wordt opgenomen. Het is biologisch inactief

Maar ook : De vorm silanol, organisch silicium waar een koolstofatoom is toegevoegd, is biologisch beschikbaar voor het lichaam. Dit is verkrijgbaar in drinkbare oplossing of voor uitwendig gebruik in een gelvorm

Dus kennelijk maakt het wel uit in welke vorm of in welke verbinding je silicium binnen krijgt of het werkt of niet. Weer meer google werk dus ...

Zonne,

Dat had je toch zelf ook kunnen uit zoeken als je twijfels had? Of nam je gewoon aan wat die Tony zei zoals ik dacht?

Op dit forum zijn wel meer topics over silicium. Ook kun je het topic van Mark eens gaan lezen.

En voor je ijzer zou je kunnen overwegen om spirulina of tarwegras te nemen.

Ik ben ook aan het uitzoeken. Maar soms is dat niet nodig als iemand anders er al heel veel van weet. Dus vandaar mijn vraag hier op het forum.
Er is niets mis met mijn ijzer voor zover ik nu weet.

Excuse me?? Omdat iemand anders al veel weet? Dus doe je idd gewoon maar aannames en ga je uit van wat anderen zeggen? Ik weet niet waar je alle info dan vandaan haalt, maar mijn advies zou zijn om de site voedingisgezondheid als bijbel te hanteren. Je vraagt namelijk naar dingen die al lang bekend zijn.

Je gaf zelf steeds aan dat je ijzer te laag is of net aan de grens in combi met hb. Als jij uit wilt gaan van de bloedwaarden zoals deze gehanteerd worden zit je er heel ver naast.

Huh, sorry Binc maar nu kan ik je niet volgen. Ik mag toch gewoon vragen of er over dit onderwerp mensen zijn die hier veel van weten ?

Met welk doel? Om alles aangereikt te krijgen? Vragen staat vrij maar ga eerst zelf op onderzoek uit. Google autisme fatsforum, of dementie fatsforum en je krijgt je info. Ik verwees ook naar het topic van Mark. Heb je die link überhaupt wel gelezen die ik gisteravond had geplaatst?

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/kwikontgifting-mn-trip-naar-gezondheid-watisgezond/

Huh, sorry Binc maar nu kan ik je niet volgen. Ik mag toch gewoon vragen of er over dit onderwerp mensen zijn die hier veel van weten ?

Oke Zonne, ik reageer wat fel naar je en dat is niet zo bedoeld maar het ging even mijn verkeerde keelgat in. Sorry daarvoor.

Ik vind het wel heel zonde dat je al zoveel informatie aan gereikt hebt gekregen maar je niet tot resultaten komt. Daarnaast heb ik de indruk dat je alles van anderen aan neemt en het zelf ook meteen bestempelt als waardeloos en als waarheid aan neemt. Totdat iemand dan weer met andere info komt. En je leest het niet of misschien dat je er zelf niet over nadenkt. Er is ook al vaker tegen je gezegd dat je mogelijk veel last kan hebben van afvalstoffen waardoor je tekorten hebt en een slechte spijsvertering. Er staat zoveel info over ontgiften en over vaccinaties etc. ik ga er nu misschien ten onrechte vanuit dat je vaccinaties hebt gehad als kind. maar ik acht het niet onwaarschijnlijk. En als er dan opnieuw info aangereikt word door mij in dit geval, ga je een topic openen terwijl er al zoveel van zijn. Dat snap ik niet zo goed. In die link die ik gisteren geplaatst had staat ook info over ijzer en HB waar je ook steeds tegenaan loopt. Maar jij blijft in de veronderstelling dat alles oke is.

Excuses geaccepteerd hoor. Maar klopt wel dat ik idd nog niet alles gelezen heb, het waren nogal wat bladzijdes om te lezen. En ik kan gewoon niet zoveel tegelijk lezen, energieniveau is daarop nog niet berekend. Ik denk er waarschijnlijk zelfs veel te veel over na, daarom duurt het ook nog langer.
En ja ik heb vaccinaties gehad. Maar een lichaam moet het wel aankunnen om te ontgiften.

Misschien dan eerst lezen.
Het lijkt mij dat je toch een keer ergens moet beginnen. Ben je ook nog niet begonnen met bottenbouillon bij je eten? Met appelazijn erin bv?
Dat je energie niveau laag is kan ik me voorstellen. Wanneer je echte voeding neemt neemt je energie ook toe.

Ik volg Red Ice TV op youtube om hun politieke mening, al verdwijnt dit kanaal soms ook uit mijn favorieten onder dat ik dat zelf heb gedaan...

Deze ochtend keek ik een beetje door oudere videos en kwam ik deze tegen.

Een interview met Sally. Is al uit 2015. Ik vind de politieke mening van Red Ice TV en het gedachte goed van de Weston Price Foundation een goed "huwelijk" :p

Complotdenker

Ja daar kan ik met mijn hoofd nog steeds niet bij. Gevalletje van te bang misschien. Vind ik jammer want politiek en voeding kun je vandaag de dag toch niet meer los zien.

Complotdenker

Leuke leerzame uitzending door Bert Poffé over rewilding.
Dit gaat over voeding, beweging, bushcraft, mindset en natuurvolkeren.
https://extratijd.be/afl-088-avonturen-bushcraften-interview-met-bert-poffe/

Hier nog meer:
https://www.bertpoffe.com/bio/rewilding/

Dorothé

Ik zocht naar niet enge geboorte video's en vond er een paar van een duitse dame. In Duitsland zijn thuis geborten niet gebruikelijk omdat de verloskundige er een hele dure verzekering voor moet nemen en het dan niet meer loont. Dus wil je in Duitsland thuis bevallen dan ben je op jezelf aangewezen. (Ik heb gelukkig een nederlandse zorgverzekering en woon aan de grens.) Zij heeft drie van haar 6 bevallingen thuis en in de tuin gefilmd, helemaal niet eng en bloederig. Dat soort beelden wil ik in mijn hoofd ipv krijsende vrouwen, veel bloed en pijn in een ziekenhuisomgeving.

Maar deze dame heeft ook wat video's over Weston price gemaakt. Vond ik wel leuk om te delen. Ik vind Duits een verschrikkelijk vervelende taal om in te lezen dus ik heb geen idee of het een beetje bekend is in Duitsland want ik zoek nooit wat in het Duits eigelijk.

Maar goed hier de video, omdat ik het mooi vind om te zien dat er mensen geïnteresseerd zijn in Weston Price.

Complotdenker

De man in de hut in het Canadese bos vertelt over zijn ketogeen voedingspatroon (op minuut 13:42), hoofdzakelijk Atkins, 70% vet, 20% eiwit, 10% koolhydraten.

Deze man leeft zo goed als mogelijk in overeenstemming met de natuur. Ik vind het echt geweldig en het relaxed mij om in de video's te zien hoe deze man leeft in zijn eigen gemaakte hut en zelf jaagt etc.

Dorothé

Ik eet nogal graag rode uien, knoflook, prei en doe dat in een pan met boter, kokosolie en rode palmolie, verder kurkuma en zwarte peper en keltisch zeezou en nog wat andere kruiden. Dan doe ik in een andere pan het vlees braden met eveneens knoflook en die vetten. Nu heb ik al zitten zoeken hier op het forum, maar kan het niet vinden. Heeft prei van nature gifstoffen?

Is dit een gezond kookpotje of niet?

Dorothé

Mike,

Ooit heb je eens geschreven:

gebakken eieren gegeten op geroosterd desembrood. Dat is geen probleem, maar door het roosteren ‘vermoord’ ik het brood, dus dan gaat het goed.

War ligt dat aan?
Wordt desembrood ook 'vermoord' door in de pan te bakken, of door er een tosti van te maken of in de oven te roosteren?

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan