Voeding en fysieke degeneratie

Door de video te openen in een browser en uitsluitend de URL te gebruiken in de adresbalk en dus NIET de code die je krijgt via de mobiele YT-app of als je met de rechtermuis op de video klikt.

Mike

Op 16 december vorig jaar schreef ik in het topic vaccinatie wat over een meneer met een theorie over scheve gezichten.

Het onderstaande is een kopie uit dat bericht. Afgelopen maandag zat deze meneer in de Wise traditions podcast :)

Are You Crooked?

Have you noticed how crooked our faces have become? Lopsided smiles and misaligned eyes? I noticed this phenomenon a few years ago and when I set out to understand what might be causing it, I had no idea how shocking the answer would be. In this +2 hour video, I explain the theories I developed as I discovered how crooked faces are the common link between almost all of the modern diseases plaguing humanity: Autism, Alzheimer's, Autoimmune diseases, ALS, Multiple Sclerosis, Parkinson's and many more.

Geplaatst door Are You Crooked? op woensdag 6 december 2017

Deze meneer die heeft een interessante theorie over vacsinatie schade en aluminium.

Maar ook brengt hij een interessant verschil in de omgang met extreme stres situaties tussen mannen en vrouwen.

Ep113- How Girls Avoid Autism, Finally Explained

If you’ve always wondered why boys get more autism than girls, new scientific research has given insight into why there's such a huge difference. If proven true, the theory is both beautiful and horrifying.areyoucrooked.com#areyoucrookedShares work better than likes!All MIO episodes on YouTube:https://www.youtube.com/c/MyIncredibleOpinionWithForrestMaready

Geplaatst door Are You Crooked? op vrijdag 8 december 2017

Complotdenker, ik heb net een paar korte filmpjes van hem zitten kijken. Geeft hij ook oplossingen ? Behalve niet enten.
Toevallig stond in medisch dossier ook een artikel over aluminium vergiftiging. Daarin werd silicium aarde als middel voorgesteld om het aluminium aan te binden. Maar Tony Pantallaresco is , dacht ik, weer totaal tegen het gebruik van silicium. Dus wat is nu waar ? ZIjn er mensen hier die daar meer over weten ?

Die man heeft toch ook wel goede ideeen/ uitspraken gehad/gedaan ? Want wie zegt nu dat silicium goed wordt opgenomen door het lichaam ? Is daar onderzoek naar gedaan ?

Enne Mike, heb jij ideeen hoe je aluminium uit je lichaam krijgt ?

Eerlijk gezegd vind ik die Tony maar 1 grote praatjesmaker. Ik zie maar 1 plek voor zijn ideeen - het cirkelvormige archief:

Verreweg de meest effectieve manier om zware metalen uit je lichaam te verwijderen die ik ken is Kangen-water drinken:

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/stille-wateren-diepe-gronden/

Mike

Maar Tony Pantallaresco is , dacht ik, weer totaal tegen het gebruik van silicium. Dus wat is nu waar ? ZIjn er mensen hier die daar meer over weten ?

Zonne,

Wat is je eigen logica? Heb je jezelf de vraag gesteld om welke reden sillica slecht zou zijn? Of is dit iets wat je zomaar aanneemt van die Tony? Ik dacht ook dat we klaar waren idd met TP. Persoonlijk vind ik die vent heel erg tegenstrijdig.

Hier een stuk schrijven over onderzoek naar sillicum. Aan jou wat je als waarheid aan wilt nemen.

De Fransman Corentin Louis Kervran (1901-1983) die het boek Biological Transmutations schreef, vroeg zich als kind al af waarom kippen eieren produceerden met een eierschaal van calcium, terwijl er geen calcium in het voer van de kippen voorkwam. Toen hij dit ging onderzoeken, kwam hij tot de conclusie dat het kiezelzuur (silicium) was dat de kippen binnenkregen via hun voer, wat werd omgezet of, zoals hij het noemde, ‘getransmuteerd’ naar calcium. We weten dat silicium een mineraal is dat voor een keiharde maar tegelijkertijd flexibele structuur zorgt. Silicium komt onder andere voor in brandnetel en heermoes, ook wel bekend als paardenstaart.

Een directe parallel met de mens levert bamboe, dat zijn harde maar buigzame structuur te danken heeft aan datzelfde silicium en dat kwa structuur en opbouw zeer veel gemeen heeft met de menselijke ruggegraat. Vandaag de dag is osteoporose een veel voorkomende aandoening. Mensen met osteoporose hebben een lage botdichtheid, ofwel het lichaam is onvoldoende in staat om voldoende bot aan te maken. Aangezien bot uit calcium bestaat, is de gangbare visie dat mensen met osteoporose extra calcium tot zich moeten nemen. Het tegendeel is echter waar. Calcium bevordert juist botafbraak, omdat het keihard is en niet flexibel en dus de botten broos maakt.

Beter is het om kiezelzuur tot je te nemen. Het lichaam transmuteert dan het kiezelzuur tot een bruikbare variant van calcium. Bij koeien is geobserveerd dat hun ontlasting meer mineralen bevat dan hun voeding. Kennelijk komen er meer mineralen uit dan erin gaan. Kervran observeerde dat niet alleen een mensen- en dierenlichaam hiertoe in staat is, maar ook planten en zelfs de bodem waarin de planten groeien.

Alle cellulaire leven op de aarde bevat naast mineralen en spoorelementen namelijk ook enzymen. Dankzij Kervran weten we dat het enzymen zijn die de levensprocessen in werking zetten om biologische transmutatie mogelijk te maken. Kervran heeft voor biologische transmutatie overtuigend wetenschappelijk bewijs aangeleverd, maar werd grotendeels genegeerd. Dat Kervran geen kleine jongen is, blijkt wel uit het feit dat hij in 1993 de scheikundige Nobelprijs ontving

Bron https://www.leefbewust.com/themas/genetisch.html

Deze auteur heeft wat mij betreft een duidelijke logica omschreven in dit stuk.
Een heel helder en uitgebreid stuk Mike ?

Het kon overigens geen toeval zijn dat ik na het bericht van Zonne bij dit stuk uit kwam. Ik was zelf iets aan het zoeken over genetisch en kwam hierbij uit via de site voedingisgezondheid. Ik zag dat staan van kiezelaarde en dacht, hoe toevallig dat Zonne vroeg naar een onderzoek hierover. Wat ik dan wel vreemd vind, is dat als die T.P roept sillica is niet goed, dit ook meteen een waarheid is. Omdat hij dat zegt? Dan is xilitol volgens hem iets wat je beter kan nemen dan sillica? Dan zou je dus ook geen brandnetelthee en heermoesthee kunnen drinken aangezien daar sillica in zit. Dus geen natuurlijke producten maar xilitol is de oplossing....pffff...ik meen mezelf nog een slogan te herinneren met de woorden “doe zelfonderzoek”
Ik denk dat velen dat doen. Het is alleen aan de persoon zelf wat je als logisch en waarheid aan wilt nemen. Maar neem nooit een waarheid aan op basis van iemand iets horen zeggen en het zelf niet onderzoeken.

Binc, ik weet niet of je nu mij bedoelt, maar ik zeg nergens dat Tony altijd de waarheid in huis heeft. Ik zeg wel dat ik heb gelezen dat hij silicium niet gezond vind. Dit overigens omdat, geloof ik, Tony denkt dat silicium niet uit je lichaam verdwijnt en dus net zoals aluminium wordt opgeslagen. Maar buiten de vraag of dit idd zo is, vraag ik me ook af of silicium dan niet naast aluminium ook goede metalen uit je lichaam rooft.
Ik zal je link doorlezen hoor.

Zonne,

Ik kreeg wel steeds de indruk dat je wat die Tony roept als waarheid aan wil nemen. Ook in dat topic. Persoonlijk denk ik dat je teveel vragen hebt en overal iets leest of hoort zonder daarbij je eigen logica, gevoel en ervaring te volgen. Wat de exacte redenatie van die man is dat silicium je lijf niet uit gaat is mij een raadsel. En eerlijk gezegd hoef ik het ook niet te weten aangezien ik het op voorhand al niet geloof. Het artikel waar ik naar verwees met het onderzoek zegt totaal iets anders.

Maar buiten de vraag of dit idd zo is, vraag ik me ook af of silicium dan niet naast aluminium ook goede metalen uit je lichaam rooft.

Hoe kom je op deze vraag?

Hoe kom je op deze vraag?

Omdat het negatieve zaadje van Tony P. al in haar hoofd geplant is.

Mike

Ja, dat bedoel ik dus. Alles met je hoofd doen en niet op gevoel. De ene na de andere vraag geeft alleen maar onzekerheid en stress. Bijnieruitputting!! En dus mineralen rover.

De vraag die ik heb over of silicium ook goede metalen rooft uit je lichaam heeft niets, nada met Tony te maken, maar gewoon met mijn eigen gezonde verstand. Lijkt me dat silicium geen onderscheid kan maken tussen welke zware metalen de stof afvoert, dus naast aluminium waarschijnlijk dan ook koper, zink etc. Net zoals antibiotica ook geen onderscheid kan maken tussen gezonde en ongezonde bacterieen. Zo'n gek idee is het dan toch niet om dat ook over andere stoffen zoals nu silicium te denken ?

Maar goed, buiten silicium zijn er waarschijnlijk ook nog andere alternatieven om aluminium uit je lichaam te krijgen. En dat was eigenlijk mijn vraag, wie er weet wat de oplossingen zouden kunnen zijn om aluminium uit je lichaam te krijgen.

Vermoedelijk heb je al die andere metalen al tekort aangezien je voedingspatroon niet gebaseerd op de juiste vetten en eiwitten. Zoals ik steeds heb begrepen lukt het je niet om deze voeding op te nemen door je slechte spijsvertering. Wanneer je de spijsvertering in orde krijgt ben je ook in staat om mineralen op te kunnen nemen en ga je voor een groot deel al ontgiften. Je kunt ook nog de vetoplosbare vitamine C nemen samen met de wateroplosbare. Daarnaast veel kokosolie. Maar jij wilt steeds geen supplementen nemen. En toch denk ik dat als je je spijsvertering op orde wilt krijgen je daar niet aan kunt ontkomen. Je lichaam is nog steeds ingesteld op suikerverbranding.

https://www.natuurdietisten.nl/silicium-antagonist-aluminium-alzheimer/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan