Hoi Muis,
Ik heb de detox 3 weken gedaan.
Dat hield in: 'S morgens een glas rauwe melk, een glas rauwmelkse kefir, een glas sole en als ik vroege dienst had dronk ik gedurende het werk groene thee. Ik kwam dan thuis van het werk en at een grote schaal bouillon. Soms at ik een gekookt ei, maar niet vaak.
Had ik echter late dienst, veranderde het schema indien ik voor het werk nog een kleine schaal bouillon at en dan weer groene thee op het werk en nog bouillon 's avonds.
Ik voelde me er goed bij. Nam wel natuurlijk de levertraan in.
Een keer gig het verkeerd. Mijn vriend had roerei gemaakt en gaf mij ook. Ik heb het zonder nadenken, gegeten. Maar goed, geen drama.
Nu neem ik nog steeds elke dag bouillon, maar eet wel erbij, vlees of vis of spiegelei en groenten, vaak een stukje kaas, dus alleen dierlijke producten. Ik voel me lekker en ben ook al afgevallen.
Dat boek had ik willen bestellen, maar heb het toen niet gedaan. Ik heb het nu gekocht op het congres. Ik heb er echter alleen maar even in gebladerd omdat ik nog meer boeken gekocht heb. Daar begin ik eerst mee. Ik moet goed kijken wat ik van het boek van Moritz aanneem, omdat hij niet voor vlees en melk is. Jammer, maar ik wil me niet laten misleiden.
Veel succes met de detox. Het is zeer fijn om te doen. Ik had nooit geen honger.
Groet
Dorothé