Vrouwelijke rondingen

Ik sprak een keer met iemand die alleen maar aankwam van "raw" voeding en dat kan ik me ook levendig voorstellen. Als je telkens maar koude voeding aanbiedt, dan kan je lichaam het op den duur niet goed verwerken en het metabolisme vertraagt. Vertraging in metabolisme lijkt me een aanleiding voor verdikking. En iemand die anorectisch is, die eet gewoon niet en dan maakt het denk ik weinig uit op welk dieet die persoon zit: die valt dan gewoon af.

Quote:
For breakfast, Ms. Monroe whipped two raw eggs into a glass of warm milk to drink. Eggs and milk were her favored morning fare even while traveling and staying in hotels.

Dinners were equally nutrient dense. Instead of opting for the best restaurant food which she undoubtedly could easily afford, Marilyn would stop at a market near her hotel and select steak, liver, or lamb chops for dinner. She would even broil them herself right in her hotel room with an electric oven!

Ms. Monroe also especially enjoyed raw carrots and usually ate several along with the meat she had chosen for the evening meal.

For treats, ice cream sundaes were the favorite on the way home from her evening drama classes. No mention of any bread, cakes, cookies or pies.

A diet focused on nutrient rich animal foods with a notable absence of grain based and starchy foods was likely a key reason she only required light exercise to maintain her enviable figure. While this doesn’t work for every woman, it does for many, even a curvy one like Ms. Monroe. She spent only 10 minutes each morning working out with small weights. Light jogging, yoga and horseback riding were other active pursuits she enjoyed. No special trainers, heavy lifting or sweaty workouts of the day were a part of her life.

Mike

Ik kwam deze vrouw tegen en die vond ik ook heel mooi!

http://klovedesigns.tumblr.com/post/3191245370

Daarnet een uitzending gezien van Dr.Phil waar een slachtoffer van Mind Control te gast was. Haar therapeut en de vrouw werden gewoon uitgelachen door Dr. Phil, terwijl de therapeut in 3 zinnen heel goed wist te vertellen hoe of wat. De therapeut wordt afgeschilderd als een geldwolf, de vrouw als iemand met een diagnose die niet bestaat en als een klein kind en alles komt over als gelogen.

De zoon zegt dat alles een leugen moet zijn. Erg jammer dat deze vrouw zo wordt weggezet.

De gast ervoor was een compleet gestoorde vrouw en haar moeder en zus kregen vanonder uit de pan omdat ze niet goed met haar omgingen. Want het is toch allemaal de schuld van de "onbekende ziekte" en daar moet je je aan aanpassen.

Zelden zo'n slechte aflevering gezien van Dr. Phil. Of ik doorzie het meer en meer.

Raar zeg. Voorheen keek ik ook wel dr. Phil, en hij had weleens slachtoffers van sektes in zijn show. Juist hij zou moeten weten dat dit wel degelijk voorkomt! Dus neem bij deze aan dat hij fake is.

Het enige dat ik over hem kan vinden is dat hij een dictator is voor de mensen die voor hem werken en voor zijn vrouw. En ik heb er totaal geen problemen mee om dat te geloven.

Hij en Dr. OZ komen allebei uit de "koker" van Oprah. Geen idee wat ik van die vrouw moet denken. Ergens heb ik t idee dat t allemaal niet klopt.

Ik had wel het idee dat Oprah helemaal niet zo aardig was als ze op tv leek, en sinds ik lid ben van dit forum ga ik met je mee in het gevoel dat het inderdaad niet allemaal klopt. Dr. Phil lijkt me inderdaad geen pretje: grote mond en veel geld, daar worden mensen vaak niet beter op.

Ach mijn eerste indruk van de nieuwe paus was ook : Wat een aardige lobbes !

Tot ik hoorde wat voor soort het is 8O

Jammer hoor Mike dat de topic Spiritueel nihilisme gesloten is :| .

Ik vond het een zeer interessant onderwerp, en vooral jou teksten. Jammer dat je je zo de kast op laat jagen.

Ik laat me niet op de kast jagen, maar ik ben het nihilistische gezever helemaal beu. Wat het mij heeft opgeleverd is dat ik het helemaal met Debsy eens ben. Zij haalt een boek aan genaamd 'Vamachara' waarin dit 'rechterpadspiritualiteit' wordt genoemd. Deze citaten zijn afkomstig van haar:

Quote:
De tweede "root" van VAMACHARA: Plotinus stelde de God van Aristoteles (een eenzijdige yang-God/hemel-god zonder godinnelijke wederhelft) identiek aan het Goede, de Ene, de Bron. HIermee werd monistische spiritualiteit een feit. Dat wil zeggen spiritualiteit die geloofd dat we terug moeten naar de Bron om zo frictie op te lossen. Dit idee heeft juist de Aarde in een tranendal verandert omdat tranendal Aarde zo volgens het Secret-mechanisme steeds verder in het slob ging raken. Plotiniaanse spiritualiteit (mainstreamspiritualiteit en alle grote religies) streven naar de zenith van de Thanatos of doods-as. Daarom is al die spiritualiteit anti-vitalistisch, anti-aarde, anti-natuur, anti-vrouwelijk, anti-seksueel, anti-nu. De juiste orientatie voor een nieuwe spiritualiteit is orientatie op het leven en de aarde en het menselijke in de mens. Dus orientatie op de horizontale Eros of leven-as. De Eros is hetzelfde als de Tao. Bewust de Weg die eeuwig is vervolgen middels het bewust belanceren van yin en yang ipv van ultra-yang (ehyeh) een fetisj te maken.

Quote:
Een hele dag wereldwijd 12-12-12-mediterende lichtwerkers en het "resultaat": de ergste klap voor de Europese democratie sinds nazi-duitsland: http://www.nu.nl/economie/2981442/europa-bereikt-akkoord-bankentoezicht.html. Goed gedaan!... Had de Upanishads nou gelezen, want deze leggen uit dat mediteren het stomste is wat een mens kan doen om aan ellende te ontsnappen. Wie wat veranderen wil moet niet mediteren, maar katapulteren. Gij begrijpe indien u de beginselen bestudeert van chaosmagie of Hawaiiaanse Kahuna. Met mediteren op licht schep je enkel een diapositief dat zich volgens de Law of Vacuum dan vult met bijvoorbeeld het Bilderbergproject ECB en alle andere shit. We zijn nu een totalitaire oligarchie geleid door instituten die alle oorlogen, crises en politieke corruptie organiseren. NU nog muntgeld afschaffen en we zijn klaar, en daar werken ze hard aan. Uiteraard is het ECB-isme geen product van lichtwerkers, maar het toont glashard en feitelijk de totale ineffectiviteit van grote meditatiesessies, het maharishi-effect ten spijt. Maar dit was niet het meest irritante aan de 12-12-12-hysterie. Als je echt een kunstmatig gefabriceerde datum die niets met natuurlijke tijd te maken heeft nodig hebt om je het leed in de wereld aan te trekken, dan is er echt een flinke steek los en vraagt het begrip spiritueel om een evaluatie: waar ging dat eigenlijk over? Niet over het ontkennen van de werkelijkheid met een saus van collectieve channelfantasie hoop ik, maar om betrokkenheid bij mens, leven en Aarde, vanuit je menselijke kern, ongepolitiseerd door meditatiedwepers of falende IKEA-numerologen.

We vinden nihilisme in de religie. Onze 'zondeval' is dat we in het Paradijs hadden moeten blijven, in volledige onwetendheid en in een statische realiteit, zonder enige mogelijkheid om te groeien en te ontwikkelen. Wist je trouwens wat de letterlijke betekenis is van 'zonde'? Waarheid, onze 'zondeval' is een beweging richting waarheid!

We vinden nihilisme in de wetenschap. Alles is zinloos, niets heeft een doel, het universum is dood, wij zijn levende machines.

We vinden nihilisme in de spiritualiteit. We zijn allemaal 1, dualiteit is een illusie, het ego bestaat niet.

We vinden nihilisme in het feminisme. Er is essentieel geen verschil tussen mannen en vrouwen. Alles wat mannen kunnen, kunnen vrouwen ook (en beter). Interessant, want 'femi' betekent 'vrouw'. De twee grootste 'successen' van het feminisme zijn het recht van vrouwen om hun eigen kinderen te vermoorden (abortus) en kinderdagverblijven, oftewel: het recht van vrouwen om hun eigen kinderen te dumpen bij vreemden en een (mannelijke) carriere na te streven. Dit druist tegen elke vorm van vrouwelijkheid in!

We vinden nihilisme in de homoseksualiteit. Twee mensen van hetzelfde geslacht zijn als twee gelijke elektromagnestische polen die elkaar afstoten. Alleen tegenovergestelde polen trekken elkaar aan (dualiteit).

Zoals ik al eerder schreef: de waarheid lig niet in het midden, maar aan weerszijden van het midden. Alles wat erop gericht is om je eigen identiteit uit te wissen om op te kunnen lossen in het midden, alles wat het dualistische principe van de natuur ontkent en ontkracht is nihilistisch. Hoed je voor nihilisme, het is een gedachtenvirus waarmee onze moderne samenleving doordrenkt is!

(Op de een of andere vreemde manier is dit nog on-topic ook. Immers, het vieren van vrouwelijke rondingen is het erkennen van het dualistische natuurlijke principe. Wat mij betreft is dit het ware feminisme!)

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan