Vrouwelijke rondingen

Mijn lengte is 177 cm en de laatste keer dat ik gewogen heb was ik 79 kg.Dat was enekele jaren geleden en ik ga er vanuit dat het gewicht nog steeds hetzelfde is aangezien ik nog steeds dezelfde broeken draag en de riemen niet groter hoeven te worden.

Ben tevreden met lichaamsmaten en de focus ligt op gezondheid tot ik ooit plotseling dood omval.

Mentaal/emotioneel zit het volgens mij ook wel snor.

Bmi zegt me opzich niets.Het gaat vooral om de samenstelling van het lichaam(en vergeet ook de hersenomvang niet!!!!). :wink:

ad

@ Kaasmeisje, Ja ik kon het ook niet geloven maar het is toch echt zo. Het is er allemaal aan gekomen met WAPF in anderhalf jaar tijd (27 kilo dus), ik ben inmiddels al wat langer bezig. Ik denk dat het ook met mijn lekke darm (die ik volgens mij heb) te maken heeft daar kan je ook "te dik" van worden (en natuurlijk reserves). Ik ben het eens met Ad mijn focus licht helemaal niet op mijn gewicht en al helemaal niet mijn BMI, ik ben er van overtuigt dat dat is mijn lichaam helemaal gezond is die paar kilo's die ik volgens de normen hier ook te veel heb er van zelf zonder moeite af gaan. Als ik een weegschaal tegen kom ga ik er wel even op staan ik vind het wel leuk om te weten.

Het is er overal bij gekomen mijn figuur is nog steeds hetzelfde alleen zijn de vrouwelijke rondingen in verhouding wat meer geworden. En ik heb vaak een dikke buik (had ik vroeger voor WAPF ook wel maar veel minder) een zogenaamde drekbuik van niet goed verteerde voedselresten, daar ben ik wel niet blij mee maar daar wordt aan gewerkt. Ik heb nooit mijn omtrek maten gemeten dus als ik dat nu doe dan heb je er nog niet veel aan, omdat je het niet kan vergelijken.

mijn bmi is 19: 173cm en 57kg.

Zou van mij wel hoger mogen. Weeg trouwens al 3 jaar zo en voel me er wel goed bij.

Maar hoe zou ik meer gewicht er aan kunnen krijgen.

Alles wat ik eet is lekker en genoeg, zou er niet meer in kunnen krijgen.

We gaan wel nog wat meer vlees in de stoofpotjes en soepen doen.

Vet zit er naar mijn idee al genoeg in (roomboter/kokosmelk/kokosolie/yoghurt/creme fraiche)

Lia

Mijn gezondheidsklachten die ik had kwamen voort uit te veel suikers eten en mij zelf vroeger uithongeren. Ik leefde op vruchtensap, cashewnootjes, bananen, etc. Bij mij ligt wel de focus op aankomen. Ik merk dat het een win-win situatie is. Met elke kilo erbij voel ik mij gezonder en ben ik meer blij met mijn lichaam.

Beetje een pikant plaatje maar ik vind het prachtig: heupen - taille

Ik weeg nu 58 bij 1.68. Ik woog 55, met veel minder vet. Of ik tevreden ben? Matig. Mijn vet verdeeld niet zo mooi. Ik heb smalle heupen en brede taille, dat wordt erger naarmate ik zwaarder word. Mijn vader heeft hetzelfde, helaas door degeneratie zijn figuur geerfd.

Poekie, jouw spijsvertering is toch nog niet optimaal? Ik denk dat het vooral daarmee te maken heeft en als dat en alle andere organen het weer helemaal goed doen dan komt dat gewicht van zelf wel.

Ik vind het heup-taille plaatje ook wel mooi ook al ben ik een vrouw.

Kaasmeisje, die pikante foto is helaas behoorlijk gephotoshopt! Buiten dat heeft ze wel een mooi figuur.

Bmi van 25, dan moeten er nog heel wat kilo's bij. Ik hou me verder niet bezig met mn gewicht (in tegenstelling tot eennpaar jaar geleden) maar ben wel benieuwd of het over een paar maanden anders is.

@mike

Ik weet dat en BMI van 20 niet heel hoog is maar voel me in ieder geval een stuk energieker. Als kind was ik vrij goed in atletiek, heb zelfs nog op een aantal onderdelen op de nederlandse ranglijst gestaan. Heb nog steeds die atletische bouw. Sterke benen, platte buik ( wel heupen)en weinig borsten. Een cup d zou mijn bmi zo met 3 punten omhooggooien. :D

Het is 2013. Foto's gaan niet meer zonder nabewerking het internet op. De taille is bovendien zo smal ivm de heupen dat het onmogelijk niet bewerkt kan zijn. Dit voorbeeld is ook wel een beetje te veel van het goede voor mij.

Ik heb een tijdje in dat wereldje gezeten (mode, fotografie enz) en weet er heel wat van af. Geen een foto in een tijdschrift is onbewerkt!

Maar over deze specifieke foto, de achtergrond is egaal die zorgt ervoor dat je alles met een muisklik alles aan een lichaam kan aanpassen. De lijn vanaf de heup naar taille is niet natuurlijk, en inderdaad de taille is te smal in verhouding met de heupen. Plus de shaduw klopt niet.

Ze heeft vast een fijn figuur, maar als je wil weten hoe een beroemdheid/model er echt uit ziet moet je googlen naar een paparazzi foto op t strand.

Wat betreft vrouwelijke rondingen worden er tegenwoordig ook veelvuldig (naast het photoshoppen) operaties uitgevoerd om een rondere vormen te krijgen zoals een brazilian buttlift.

Ja inderdaad cham, kijk maar eens naar de kardashians (of hoe je dat schrijft)

Maar voor een voorbeeld, kijk eens naar de h&m foto van de bikinilijn van Beyoncé

http://www.blogcdn.com/www.stylelist.com/media/2013/05/beyonce-hm-bikini-650-430.jpg

Alleen die twee fotos met elkaar vergelijken, dan zie je al dat het niet klopt. Kijk alleen al eens naar de navels op die foto's!

En dan deze foto http://mediaswirl.files.wordpress.com/2007/08/beyonce-yellow-bikini4.jpg

Ze heeft een heel goed figuur, maar alsnog wordt het zo erg bewerkt.

Nee de onderste foto is onbewerkt, ze heeft een enorm afgetrainde buik. Ik bedoelde de h&m foto's in vergelijking met de onderste foto, zelfde periode heel ander lijf.

De link is 'gebroken' cham. Ik vind vrouwelijke rondingen ook heel mooi, en ben blij dat ik eindelijk mijn eigen heb geaccepteerd, maar inderdaad sommige beroemdheden slaan er echt in door. Zonde

Ja ik zie wat je bedoeld bij de H&M foto's.

Ja je ziet het steeds meer onder beroemdheden. Begin mijn heupen ook steeds meer te waarderen, dat was vroeger wel anders.

Wat gek die links doen het bij mij wel goed Fem.

Ja nu staan ze er inderdaad goed. Wow, wist niet dat het zo extreem was! Ze ziet er nu ook weer heel anders uit, stuk dikker, door dr zwangerschap waarschijnlijk. Maar ik vind haar er wel een stuk beter uitzien eigenlijk (als we niet naar de kleding kijken)

http://cdn3-www.realitytea.com/assets/uploads/2013/10/kim-kardashian-kanye-west-birthday-party-3.jpg

Fijn dat je je eigen heupen ook meer begint te waarderen, ik heb mn eigen vroeger wel vervloekt. Vooral tijdens t zoeken naar een spijkerbroek, maar dat is eigenlijk niet veranderd haha

Quote:
Fijn dat je je eigen heupen ook meer begint te waarderen, ik heb mn eigen vroeger wel vervloekt. Vooral tijdens t zoeken naar een spijkerbroek, maar dat is eigenlijk niet veranderd haha

Ja dat herken ik, met broeken is het altijd zoeken. Helaas zijn de meeste modieuze broeken gemaakt voor smalle heupen en weinig billen..

Quote:
Ja nu staan ze er inderdaad goed. Wow, wist niet dat het zo extreem was! Ze ziet er nu ook weer heel anders uit, stuk dikker, door dr zwangerschap waarschijnlijk. Maar ik vind haar er wel een stuk beter uitzien eigenlijk (als we niet naar de kleding kijken)

http://cdn3-www.realitytea.com/assets/uploads/2013/10/kim-kardashian-kanye-west-birthday-party-3.jpg

Haar billen verschillen idd per foto :mrgreen:

Ik zou zeggen vergeet de voorbeelden . Gebruik ze enkel als een van de voorbeelden mbt hoe een lichaam er min of meer uit zou kunnen zien wanneer we het hebben over het idee 'ideaal naar de maatstaf van de natuur'.

leef en eet op een manier die je lichaam ondersteund om naar zo'n ideale situatie toe te werken. ben vooral blij met jezelf.

En vergeet vooral niet dat de mentale kant heel belangrijk is. Zgn. mooi zijn qua uiterlijk en dan een slecht karakter?? Niet aantrekkelijk,in mijn optiek.

ad

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan