Vrouwelijke rondingen

Daar ga ik voor zorgen, ad, geen probleem! Zoals gezegd, ik ben de bihilistische 'argumenten' spuugzat. Iedereen die deze gedachtendwaling aanhangt heeft zijn/haar kans gehad om hun dwaasheid hier te verkondigen, maar nu is het afgelopen, basta!

Mike

Als vrouweijke rondingen tot dit soort overwegingen leiden, dan lijkt het matriarchaat weer terug te komen. :D

Ondertussen (oh, pardon) zie je meer en meer anarchisme ontstaan; internet zal mogelijk tot een beweging leiden die zich niets meer aantrekt van (corrupte) overheden en zelf een nieuwe samenleving tot stand brengt. De benodigde tools zijn er!

Als ik die tailles zie, dan krijg ik het echt benauwd.

Daar moet een stevig korset onderzitten, kan je ook niet lekker ademhalen volgens mij.

Maar deze dames zijn mooi vol.

Ja, de tailles vind ik hier niet belangrijk, want dat is ook niet 'natuurlijk schoon'.

Maar zo zie je, dat de perceptie van wat mooi is, maar tijdelijk is en dus aan verandering onderhevig.

Wat wij de laatste tientallen jaren dus zien is dus heel extreem (net als de tailles in de plaatjes uit 1890).

Ik ben benieuwd of er inmiddels bij vrouwelijke forumleden nog veranderingen zijn opgetreden in hun ervaringen met gewicht/rondingen. Ik ben nu in een jaar van 57 naar 67 kilo gegaan. Alleen lijkt mijn gewicht nu stabiel. Terwijl ik echt nog wel mag aankomen (lengte 1.73).

Nog een paar kilo er bij zou niet zo erg zijn, maar als je 67 weegt bij 1,73 ben je ook weer niet heel mager toch? Lijkt me in ieder geval een flinke verbetering tov 57 dus ook als het nu stabiel blijft zou ik er tevreden mee zijn.

Zo zie ik een vrouw graag, rond en gezond. :-)

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/557906_570351869690114_2002409423_n.jpg

Ik ben n een jaar van 60/62 kilo naar 65/66 gegaan zonder een andere kledingmaat te krijgen, ben 1, 72 trouwens. Dus helemaal prima. Heb altijd brede heupen en dikke billen gehad, en een slanke taille, maar wel redelijk zichtbare ribben. Dat is minder geworden!

Ik ben ook eindelijk wat aangekomen. Ik was 57 kilo bij 1.75 en ben nu zo`n 62.

Wat grappig was dat ik eerst op mijn plekken was aangekomen op mijn benen (waar ik het liever niet had) en niet in mijn gezicht. En later lijkt het zich wel verdeeld te hebben. Zo na de zomer begonnen mensen te zeggen dat mijn gezicht voller was. Heel blij mee! :-)

Het lichaam weet het altijd het best, maar je wordt niet op een dag wakker en dan is alles goed. Geduld, geloof en vertrouwen. Het is echter nog een schamele BMI van 20 waar je op zit, dus er mag nog wel wat meer aan of bij!

Mike

De laatste keer dat ik op een weegschaal stond was ik 90 kilo (ik ben 1,71 meter) dat was eerst 62,5 kilo. Ook voor de normen hier is dat te veel maar ik zit er niet mee en ik ben er wel blij mee. Ik heb zelf geen weegschaal maar ik krijg wel de indruk dat het gestopt is. Op het ogenblik zijn het mijn bh's die steeds weer te klein zijn, een paar maanden al nadat ik nieuwe heb gekocht.

Ik zie er ook helemaal niet zo dik uit als andere vrouwen met dezelfde lengte die ook 90 kilo wegen. Het is dus vooral meer botdichtheid en spieren dat ik heb gekregen. Ik zie er ook helemaal niet uit als iemand met overgewicht, wat een BMI van 30,8 officieel is.

Ik weeg momenteel 84 kilo en ben 1.78 m. Dit levert een BMI op van 26,5. Ik heb ook geen overgewicht (maar zeker ook geen ondergewicht!), dus het is vooral afkomstig van magere spier- en botmassa.

Mike

@ kaaskanlekker zijn: 90 kilo. Ik kan het bijna niet geloven! Bedoel ik niet negatief. Is dat gewicht gekomen door wapf eten? Hoe was je figuur en hoe is je figuur nu. Kan je het mogelijk illustreren met een voorbeeld, want ik ben razend benieuwd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan