Vrouwelijke rondingen

Ja, heb pilates gegeven en ook combinatie les van yoga en pilates. Fijn dat het zo goed voor je werkte en ook wb de acupunctuur!

San,

Even iets rechtzetten: ik heb nooit gezegd dat sporten slecht is, maar dat OVERMATIG en ANAEROOB sporten slecht is. Ik heb trouwens geen probleem met Pilates.

Mike

Hoi San,

Ik waardeer zeker je reactie maar ik moest het even op mij in laten werken. Mijn motivatie is niet om er zo uit te zien als het meisje in het filmpje. Zelf gebruik ik de dvd pilates voor dummies: pilates voor dummies op youtube

Het is meer een bewustwording van mijn lichaam en mijn lichaamshouding. Zodat ik recht blijf en niet met een kromme rug of dergelijke ga lopen. Een soort moment voor mijzelf. Als dit wordt gezien als een goede vorm van beweging dan ga ik dit weer doen. Ik wil niks doen waardoor ik weer terugval in een training die te veel op het uiterlijk gericht is. Dat is mijn valkuil. Op 1 moet toch staan dat ik gezondheid na streef.

Ik ben nu voor de derde keer ongesteld zonder pijn, zonder darmproblemen. Echt super.

Quote:
Ik wil niks doen waardoor ik weer terugval in een training die te veel op het uiterlijk gericht is. Dat is mijn valkuil.

Deze angst en andere onderliggende dingen kan je ook weg halen met EFT, je moet ook niet te ver door schieten de andere kant op. Niet dat jij daarmee bezig bent maar ik denk dat het leven een stuk makkelijker wordt als je hier niet meer mee zit en niet meteen in de stress schiet als je een opmerking krijgt dat het vet wat erbij komt vooral op je benen zit.

Quote:
maar dat OVERMATIG en ANAEROOB sporten slecht is

.

Alleen in deze combinatie,en dus is alleen overmatig de boosdoener.

ad

Diëtisten luiden noodklok

Diëtisten en een centrum voor eetstoornissen luiden de noodklok over het huidige zelfbeeld van veel Nederlanders. „Mensen moeten weer leren om hun lijf te accepteren”, stellen de deskundigen.

Zelfbeeld van veel Nederlanders. „Mensen moeten weer leren om hun lijf te accepteren”, stellen de deskundigen in Sp!ts.

Hoewel we geobsedeerd zijn door afvallen, supermodellen en maatje 36 worden we steeds dikker. Uit de laatste CBS-cijfers blijkt dat ruim 4 op de 10 Nederlanders met overgewicht kampen.

Diëtiste Berdien van Wezel vreest dat deze trend zich de komende jaren zal voortzetten. „Steeds meer mensen zullen doorslaan naar het ene of het andere uiterste: te dik of te dun.”

Volgens de deskundigen is het daarom nodig dat er rolmodellen opstaan om het huidige schoonheidsideaal aan te passen. Ook moet er meer aandacht komen op de lagere school voor het zelfbeeld van kinderen.

Een kijkje achter de schermen:

http://ilperditempoblog.blogspot.nl/2014/03/10-corpi-di-donne-famose-senza-photoshop.html

Wat een geweldige link Tanja. Deze ga ik aan mijn puberdochter en vriendinnen laten zien.

Ik kan zeggen dat het allemaal nep is, maar ze kunnen het beter met eigen ogen bekijken.

Hmmm ze knappen er wel van op, dat photoshop. Wat is dat voor dieet? Zouden meer mensen moeten doen! :)

Bij deze nog een link waarbij je ziet dat celebs ook rimpels en niet het perfecte gebit hebben.

http://celebrityclose-up.com/page/9

Iklustvet, er staan ook echt foto's op van mindere gebitten zoals Kate Moss,vele hebben ook witte perfecte tanden dmv bleken en facings.

Laatst las ik in het blad de Nieuwe Revu het volgende:

Mannen houden van vrouwen met rondingen. Waarom zien modellen er dan toch graatmager uit? Zodat we alvast kunnen zien hoe de kleren vallen over een hanger.

:mrgreen:

Mike

Haal het dan weg, ik kan dat nu niet meer. Het is niet mijn bedoeling iemand te shockeren. Het komt uit Girls, een HBO-serie die nu erg populair is op de gewone zender ;-), ik vind het wel eens verfrissend iemand in zulke scenes te zien die er niet uit ziet als een broodmager model. In Sex and the city kwamen vrij extreme naaktscenes met hele magere nepperige vrouwen veelvuldig voor, dat kwam hier om 19h op tv. Of je het nu mooi vindt of niet, er zijn meer mensen die op Lena Dunham uit Girls lijken als mensen die op Doutzen Kroes lijken. Als vrouwen rondere vormen krijgen gaan ze er echt niet allemaal uit zien als Nigella Lawson of Marilyn Monroe.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan