Ik snap helemaal wat Iklustvet bedoelt. Er zijn maar heel weinig vrouwen met een (door Mike gepromoot) BMI van tussen de 25 en de 30 die er naakt perfect en sexy en opwindend uit zullen zien. Bij de meeste vrouwen zal het vet verkeerd verdeeld zijn. Ik denk dat zelfs Nigella corrigerend ondergoed draagt om haar rondingen goed uit te laten komen en niet aan de zwaartekracht ten prooi te laten vallen. De meeste "gewone" vrouwen met een maatje meer zullen zelfs dan nog geen hoofden om laten draaien.
En inderdaad, dan is ook WAPF eten geen redding. Neem mezelf: van m'n 18e tot ongeveer m'n 30e anorexia gehad. Daarna blijven hangen op een in mijn ogen gezond BMI van net iets onder de 20. Ik was trots op m'n superstrakke buik waar geen grammetje vet teveel op zat en op m'n lange dunne benen. Dat je ook m'n ribben hier en daar nog kon tellen en dat ik geen sexy borsten had vond ik wel jammer maar ja. Nu eet ik slagroom, boter, kaas en kokosvet dat het een lieve lust is en ben ik vijf kilo aangekomen. Ik ben blij dat die vijf kilo min of meer gelijkmatig over m'n lichaam verdeeld zijn en ik pas nog in dezelfde kleren, ze zitten alleen een beetje strakker. Geen ribben meer te tellen, maar helaas ook niet meer zo'n mooie strakke buik. Er zitten nu gewoon love handles op. Niet zo als in het filmpje, maar toch, als ik m'n strakke jeans aan heb zit er boven m'n heupen gewoon een "vetrol", maar dat is ook logisch want m'n huid is dikker geworden en die moet toch ergens naar toe als ik die spijkerbroek dicht wil krijgen. Helaas geen cupmaat erbij
. Dus de sexy vrouwelijke rondingen zijn nog steeds ver te zoeken. Met andere woorden: ik kan wel nog meer vet gaan eten, maar ik word daar echt niet aantrekkelijker door, eerder "plomp" met m'n lengte van 1,82 want echt, ik weet zeker dat m'n taille veel meer kilo's naar zich toe zal trekken dan m'n borsten, dat is nou eenmaal een vrouwenlichaam eigen. Te mager is zeker niet goed en ook niet aantrekkelijk, daar ben ik nu wel van overtuigd, het was toen alleen goed voor m'n zelfvertrouwen, maar teveel vet, zeker als het zich (ondanks WAPF-voeding) op de verkeerde plaatsen nestelt, ga ik echt niet laten gebeuren, ik voel me goed zoals ik nu ben, met een BMI van 25 zou ik me doodongelukkig voelen. Dan moet ik nog een keer 14 (!!) kilo aankomen 8O
Een figuur als dat van Lena Dunham lijkt me inderdaad meer dat van de "gewone vrouw" als dat van Nigella Lawson. De meeste actrices hadden allang een borstvergroting uit laten voeren :lol:
Of je het zo op TV moet showen is een tweede, dat staat los van de discussie over haar rondingen.