Vrouwelijke rondingen

Dat van die Miss-verkiezingen is een zeer treffend beeld. De heupen worden alsmaar smaller naarmate we dichter bij nu komen! Wat betreft die melkbuiken in Ethiopie, ze doet me denken aan Japanse Sumo-worstelaars. Kennelijk wordt zwaarlijvigheid in sommige culturen geassocieerd met fysieke kracht en ook schoonheid. Niets menselijks is mensen vreemd, van alle culturen. Ook dit is fetisjisme. Denk ook aan de dikbuikige Boedda. Ik vraag me af hoe lang dergelijke dikbuikige mannen leven en of ze aan natuurlijke ouderdom doodgaan.

Mike

Quote:
Kennelijk wordt zwaarlijvigheid in sommige culturen geassocieerd met fysieke kracht en ook schoonheid.

Er lopen dan heel wat schoonheden rond in onze cultuur.Alhoewel lopen.......tegenwoordig al rijdend in een scootmobiel.Technische vooruitgang????

Tja ,je kent het gezegde:wie mooi wilt zijn moet pijn lijden(niet meer kunnen lopen bv.).

Of de getoonde mannen niet zo oud worden? Wellicht ouder dan de obese personen hier.Weiniger stress.

ad

Quote:
Last week, Beyoncé unveiled a new video online for her song “Pretty Hurts,” where you can watch the singer putting herself through grueling workouts, rubbing Vaseline on her teeth, having her waist measured, and performing other techniques to try and make her more physically appealing.

En ondertussen beult ze wel zichzelf af...

Mike

Vergeet ook niet de cosmetische ingrepen. Ook iets wat nog niet lang bestaat (na de oorlog) en waar vele vrouwen zich blind op staren

En ondertussen beult ze wel zichzelf af...

Ja, daarom voelt ze het waarschijnlijk ook zo goed. Misschien moet je de tekst van het liedje even lezen Mike. Volgens mij bereikt ze heel veel meisjes/vrouwen zo, en waar het haar om gaat ze aan te moedigen om te stoppen met die onzin.

Ik vertrouw die hele Beyonce niet. Ze is nogal een Illuminati-slaaf, lees je hier maar eens in:

http://vigilantcitizen.com/search-results/?cx=partner-pub-1668566888676657%3A7092101051&cof=FORID%3A10&ie=UTF-8&q=beyonce&sa=Search&siteurl=vigilantcitizen.com%2F&ref=&ss=1035j194521j7

Mike

ik weet dat ze illuminatislaaf is. Toch kun je er dan niet gelijk van uit gaan dat ze niet 'goed' wil. Ik denk dat bijvoorbeeld pharell williams, die vermoedelijk ook bij de illuminati zit, juist mensen wil inspireren, maar als dit haast alleen mogelijk is door bij de illuminati te gaan, kiezen ze wellicht uit een dergelijke 'onmacht', om uiteindelijk toch hun boodschap over te brengen.

Beyonce is een hoer. Punt uit.

Net zoiets als hoe die geweldige lieve mooie (braaaak) Angelina Jolie een hele schare gekleurde kindjes redt van hun achterlijke land en slechte ouders. En en passent nog even wat begrip bij kweekt voor borstkanker. Ik geloof er he-le-maal niks van.

Nog even extra, ik kan er echt niet over uit dat er werkelijk mensen zijn die denken dat het de bedoeling is van Beyonce om begrip te kweken voor een normaal uiterlijk. Er is pas nog een hele rel geweest dat die snol haar vakantiefotos op facebook bewerkt had zodat haar bovenbenen abnormaal mager leken. Ondertussen is ze ook nog getrouwd met een "rapper" die extreem vrouwonvriendelijke teksten uitbraakt. En dat moet onze dochters iets leren? Hier samen met Lady Gaga (nogal zo´n prachtvoorbeeld voor de jeugd) de inspiratie druipt er vanaf :cry:

Paar weken geleden nog bij show van Beyonce geweest, geweldige avond. Wat een performer en wat kan die vrouw zingen.

Eindelijk een artiest met een normaal uiterlijk. Flinke bovenbenen en dikke kont, en niet graatmager zoals sommige vrouwelijke artiesten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan