Vrouwelijke rondingen

Tuna,

En jij pretendeert kritisch te zijn en de werkelijke waarheidsvinders van de poortwachters te onderscheiden? Je komt met artikelen aan over waarom Alex Jones en Vigilant Citizen niet deugen en je gaat doodleuk naar een concert van een Iluminati-marionet? Tijdens die concerten word je voortdurend blootgesteld aan allerlei symboliek en Beyonce als 'sex kitten' met bijzonder veel agressieve, mannelijke energie. Je maakt jezelf nu wel onsterfelijk belachelijk met je opmerkingen over het eruitwieden van het onkruid in de alternatieve nieuwsvoorziening!

Ja, Beyonce kan zingen en performen, niemand betwijfelt haar talent. En ja, ONDANKS alle pogingen om haar rondingen weg te trainen kan zij haar zwarte rondingen niet verhullen (net als bijv. zwart model Tyra Banks). Als ze hier wel vanaf kon komen, dan deed ze het, want Beyonce (of haar satanische alter ego Sasha Fierce) is 100% eigendom van de industrie, die al vele malen eerder in de geschiedenis letterlijk slachtoffers heeft gemaakt (Michael Jackson als beroemd voorbeeld).

Hoe kritisch ben jij nu werkelijk als je dit niet eens doorziet?

Mike

Ach Mike, Iluminati marionet gaat me wat ver. Ik moet altijd lachen om die belachelijke site vigilant citizen.

Ik ga naar een concert en geniet van de muziek en heb een leuke avond. En of die artiesten nu zogenaamd allemaal eigendom zijn van de industrie zal me worst wezen. Er was trouwens weinig tot geen mannelijke agressieve energie. Meeste bezoekers waren (jongen) vrouwen.

Ik ga al 20 jaar naar festivals als Pinkpop, Werchter etc en het gaat mij om de muziek. En of iemand nou 666 roept of duivelhoorntjes met zijn armen maakt of weet ik wat voor symboliek, het zal me worst wezen.

Ja, jonge vrouwen kunnen geen mannelijke energie hebben :roll: Ik herinner me dat jij wel op niburu leest en niet op VC, sorry Tuna maar dat zegt een hoop voor mij.

Ik lees nooit op Niburu, dus waar je dat vandaan haalt is me raadsel.

Wel lees ik www.zaplog.nl, dat is een verzameling artikelen van diverse sites. En ja, kan zijn dat daar wel eens iets van Niburu tussenzit. Maar Niburu is nou niet een site die ik dagelijks bezoek, eigenlijk nooit.

Ontkenningsgedrag over je gezondheidsproblematiek en over de muziekindustrie. Maar wel een ander de les lezen over vermeende poortwachters!

Mike

Mijn gezondheid is (inmiddels) is prima in orde, beter dan ooit dankzij veel tips op dit forum. En zoals ik al zei, zal me worst wezen wat de muziekindustrie doet met artiesten, ik kan er niet minder van genieten.

Het zal Tuna worst wezen, hij wil alleen maar zijn pleziertjes najagen. Eenmaal opgeladen vol met subliminale frequenties en energieen komt hij hier vervolgens anderen vertellen hoe het allemaal werkelijk zit. Duh! :roll:

Mike

Quote:
Beyonce is een hoer. Punt uit.

Quote:
En dat moet onze dochters iets leren?

Tja, hoe boos je ook bent, iemand een hoer noemen lijkt me ook geen positief voorbeeld voor je dochter. Bovendien lijkt mij dat door te gaan schelden je eigen stress niveau alleen maar oploopt.

Mijn dochter is 2,5, die leest hier niet mee, dit is een forum voor volwassenen. Voor mij is dit zoiets als zwarten die een van hen negro of nigga noemen. Ik ben een vrouw, en ik vind dat ik het recht heb Beyonce te benoemen voor wat ze is. Mijn stressniveau is niet minder als ik zeg dat het een leuke meid is of een briljant performer (vind ik overigens niet, in een string met je benen wijd doen alsof je een krolse kat bent vind ik geen performen maar soit).

Kijk daar word ik nou blij van, plus size models, alleen bij sommige ontbreekt er wel een gezonde kleur op de wangen.

Op facebook zie ik deze regelmatig voorbij komen: Only dogs like bones, real men go for the meat :mrgreen:

Ik hoorde een tijdje terug een uitleg over de reden waarom modellen steeds slanker (moeten) zijn:

De modellenwereld wordt grotendeels beheerst door gay designers.

Deze mannen zijn helemaal niet geïnteresseerd in vrouwelijke rondingen.

Die zien liever een vrouw die op een jongen lijkt

En dat is hun aardig gelukt

Dat zie je steeds vaker in de 'mode'wereld. Ik raad je aan om regelmatig vigilantcitizen.com te checken en vooral zijn Symbolic Pics of the Month. Deze is de meest recente en daar zie je ook veel doods- en duivelsverering:

http://vigilantcitizen.com/pics-of-the-month/symbolic-pics-month-0414/

En in die van de maand daarvoor ook, het is al geruime tijd aan de gang:

http://vigilantcitizen.com/pics-of-the-month/symbolic-pics-month-0314/

Mike

Zeer onsmakelijk beeldmateriaal, en geen fijne ontwikkeling dat jonge kinderen hieraan blootgesteld worden. Het commentaar van VC is volgens mij in de enige juiste toon geschreven tav dit soort onderwerpen, vooral niet serieus nemen die artiesten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan