Vrouwelijke rondingen

Quote:
Ik zag daarnet yolanthe kijkmijvankakbergen

:lol:

Quote:
zegt ze komkommer en water dan ben je sneller vol pfffffffffff

Ja dat vind ik ook altijd zo idioot! Net als die reclame's waarin ze aangeven hoe weinig calorieën er wel niet inzitten. Met ander woorden 'er zit eigenlijk niets in, je hebt nog steeds honger hierna maar je hebt wel het idee dat je wat gegeten hebt!

En er dan moet je ook nog flink betalen voor dat waterige drankje/eten waar dus helemaal niets in zit behalve wat chemicaliën. Maar er zitten bijna geen calorieën in wooohooo! :roll:

Tip voor fabrikanten en verkopers van chemische rommel met een 'lekker' smaakje en toch weinig calorieën:

Haal er gewoon 30 % uit en adverteer dan met "nu 30% minder inhoud, dus 30 % minder calorieën!! en toch uw oude vertrouwde prijs!"

Hier nog een ander plus size model Jennifer Maitlanden hier nog een ander plus size model met een verhaal Chrystal Renn

when Renn was twelve years old, a talent scout told her she could be a successful model if she lost about sixty pounds. She was five-foot-nine and weighed around 160 pounds at the time. Three years later, when she finally came to New York to pursue modeling, the fourteen-year-old Renn was a size zero, weighing in at an unhealthy ninety-five pounds (making her BMI a shockingly low 14).

About a year later—after starving herself and exercising up to eight hours a day to try to keep the weight off—Renn’s body revolted and started going back to its natural size. While the pounds were coming back, she made the difficult decision to leave the world of “fashion” modeling for “plus-size” modeling and wrote a book about her experience called Hungry:A Young Model’s Story of Appetite, Ambition, and the Ultimate Embrace of Curves.

Ik ben wel benieuwd naar de mening van de mannen over de lichamen van deze vrouwen.

Wow die Chrystal Renn is mooi zeg :o Zolang de lichaamsverhoudingen goed zijn (en het gezicht symmetrisch is) kunnen ook volle vrouwen beeldschoon zijn hoor!

Quote:
Als dit het uitgangspunt wordt voor volle vrouw ipv normaal dan geef ik mijn portie aan fikkie.

wat bedoel je precies?

Quote:
Zolang de lichaamsverhoudingen goed zijn (en het gezicht symmetrisch is) kunnen ook volle vrouwen beeldschoon zijn hoor!

Dat is dan weer jammer, een vrouw of man kan mooi zijn ongeacht of de verhoudingen volgens een norm zijn en ook zonder symmetrisch gezicht.

@ Wommes

Elk mens kan toch zelf bepalen wat hij/zij mooi vindt? Het is niet mijn intentie om vrouwen die niet aan mijn schoonheidsideaal voldoen te kwetsen. Een zandloperfiguur en een symmetrisch gezicht hebben nou eenmaal mijn voorkeur.

Alexandra,

Ik neem aan dat je doelt op die Jennifer Maitlanden. Die vind ik ook 'too much'. Maar ik zie dit nog altijd liever dan die graatmagere sprieten. Crystal Renn zag er in haar volle tijd inderdaad prima uit, zo jammer dat ze zich tot weer tot de uithongeringsstatus heeft verlaagd.

Mike

http://resources3.news.com.au/images/2011/09/28/1226149/899659-crystal-renn-before-and-after.jpg

Als dit al niet als normaal gezien kan worden (linkerfoto), maar als vol/dik, dan blijft er weinig realiteit meer over. Dus geef ik mijn portie aan fikkie en denk er ondertussen het mijne van. Ik ga verder als tonnetje rond :D

Geen idee wie Jennifer Maitlanden is, heb over t algemeen geen flauw idee wie al die mensen zijn over wie er hier geschreven wordt. Dus zonder linken naar plaatjes weet ik echt niet wat er bedoelt wordt. Laat staan of ze mager, vol of wat dan ook zijn. Ik ben nooit bezig geweest met modellen, artiesten en actreurs enzo.

Alexandra,

Op die linkerfoto voldoet ze meer aan de huidige maten die men in de modellenindustrie wenselijk vindt. Aan haar lichaam zie je dat ze dan nog steeds een zandloperfiguur heeft waarmee ze van nature is gezegend. Dit zie je bij die foto's van Sophia Loren en Raquel Welch ook terug: zelfs als ze in hun latere periode dunner worden aan de hand van de op dat moment heersende normen, beschikken ze nog steeds over die lichaamsbouw. Dit is ook wat ik in een andere topic schreef over moderne modellen: natuurlijk zijn het mooie vrouwen, maar ze zouden zoveel mooier zijn als er meer vlees op die botten zat. Ze zijn dan mooi ondanks hun maten, niet dankzij. De foto aan de rechterkant van Crystal Renn illustreert mijn punt. Maar ik denk dat jij kracht kunt putten uit wat Jenny Runk zegt:

Quote:
There's no need to glamorise one body type and slam another. We need to stop this absurd hatred towards bodies for being different sizes. It doesn't help anyone and it's getting old.

Mike

Ik doe niet aan maten, erbij horen of denken dat je een bepaald figuur moet hebben. Ik wil lekker in mijn vel zitten en dat is. Niet meer niet minder. En als links de norm is en rechts niet, dan ben ik blij dat ik me never nooit niet mee bezig heb gehouden. En nu ik tegen de 40 aan ga lopen (okee, nog een paar jaartjes) ga ik me er zeker ook niet in verdiepen.

Dan ga ik volgens de huidige norm nog steeds voor tonnetje rond en voel me daar echt prima bij :D

Quote:
Ik doe niet aan maten, erbij horen of denken dat je een bepaald figuur moet hebben. Ik wil lekker in mijn vel zitten en dat is.

Lijkt mij een heel goed uitgangspunt.

Ik heb bovenstaande foto's vooral geplaatst om te laten zien dat er ook andere vrouwen zijn die niet aan de huidige norm voldoen. Ik vind de foto van Crystal Renn een mooie illustratie dat een vrouw, die ooit size zero was, geen borsten had, met dezelfde bottenstructuur, een volle vrouw kan zijn.

Ik ben zelf wel beïnvloed door de gangbare norm. Als ik in de kiosk sta of in de bibliotheek ben kijk ik vaak naar de vrouwen in de tijdschriften. Van mijn 17e tot mijn 28e heb ik het idee gehad dat ik maat 36 moet hebben. Mijn heupen zijn niet geschikt voor een maat 36. Ik dacht dat maat 38 dik was. In ieder geval te dik voor mij. Het is niet zo dat ik altijd bezig ben geweest met de vrouwen uit de modebladen. Maar het beeld is overal om je heen en het wordt je verteld dat slank de norm is. Ik heb ook nog nooit gehoord van Crystal Renn en de ander bovengenoemde vrouwen. Ik was benieuwd wat de modewereld onder een plus size model verstaat en welke maten deze vrouwen hebben. Daardoor kwam ik uit op Crystal Renn en haar before and after picture. Zelf vind ik het wel mooi hoe vol ze was op bovenstaande foto's. Ik vind haar daar erg vrouwelijk.

Het is misschien belachelijk maar ik heb dat soort foto's nodig. Ik vind het soms eng dat ik aankom. Ik ben 7 kilo zwaarder dan een jaar geleden en er komt waarschijnlijk nog gewicht bij. Ik voelde mij vroeger erg met prettig met mijn lichaam omdat ik slank was. Kreeg altijd complimenten over mijn figuur. Daar was ik trots op. Dat gevoel zal toch mening mens ervaren bij een compliment? Nu eet ik steeds meer conform wapf en mijn lichaam reageert hierop. Met het idee dat voller ook mooi kan zijn, durf ik dat avontuur meer aan. Omdat ik weinig echte gezondheidsklachten ervaar, kan een rotopmerking mij zo van stuk brengen, dat ik mogelijk wapf achter mij laat.

Mijn gevoel zegt dat Wapf mij veel kan brengen. Ik ben bezig met het laatste jaar van mijn studie. Elke studie die ik volg gaat mij makkelijk af in de zin van hoge resultaten. Ik doe ook graag andere dingen naast de studie. Alleen ik wil de ene dag dit en de andere dag dat. Op mijn middelbare school kreeg ik te horen dat ik niet goed aard. Mijn klasgenoten vonden dat ik een halve meter boven de grond zweefde in mijn looppas. Ik zit bijna overal in kleermakerszit en kreeg op de middelbare school ook te horen dat ik mijn voeten op de grond moet zetten. Ik voel een druk om zo snel mogelijk mijn scriptie te schrijven en aan het werk te gaan, terwijl ik ook nog heel graag Spaans wil leren. Vervolgens lukt het mij niet om een keuze te maken en ergens voor te gaan. Ik ken zat mensen die heel wat meer moeite moeten doen voor de studie, om hun droombaan te realiseren. Ik rommel maar wat aan en het gaat mij goed af. Ik hoop dat jullie het begrijpen, want het kan arrogant overkomen, terwijl ik het niet zo bedoel. Ik heb bijvoorbeeld een tijdje kleren gemaakt en dat kon ik heel snel goed. Ik zet dan vervolgens weer niet door. Dat is bijna met alles zo. Ik hoop dat wapf voeding mij meer in contact kan brengen met het aardse.

kaasmeisje,

Het blijkt dat er een grote kentering gaande is! ' Plus-size' -modellen zijn big business! Hier de top 10:

http://uk.askmen.com/top_10/celebrity/top-10-plus-size-models_10.html

Jij hebt foto's nodig en hedendaagse voorbeelden, nou hier zijn ze!

Mike

Ik herken jouw vrees om aan te komen, kaasmeisje. Maat 38 klonk voor mij voorheen ook als een maat die niet bij mij paste. Mijn heupen waren tot voor kort erg smal, maat 34 was voor mij de norm, terwijl de meeste meiden van mijn leeftijd duidelijk bredere heupen hadden. Ik hoefde er ook geen enkele moeite voor te doen om zo smal te blijven. Nu met WAPF ben ik overal breder geworden en dan met name bij mijn bovenbenen en heupen, die nu maat 36/38 hebben. Eerder ben ik een post van jou tegengekomen waarin je schrijft dat jij ook in je bovenlichaam breder bent geworden. Dat geldt ook voor mij.

Ik vind het ook spannend om de veranderingen in mijn lichaam te volgen, maar soms is het nog wel moeilijk gewichtstoename te accepteren. Aan de andere kant ben ik blij nu eindelijk wat meer gewicht te hebben en daardoor 'gezien' te worden. Mijn lichaam is nu niet meer zo iel en breekbaar als voorheen en het geeft mij zelfvertrouwen!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan