wat te doen bij een blaasontsteking

@ lievergezond,

Waren jouw klachten van de blaasontsteking alleen branden of ook dat je echt constant miet plassen.. gewoon echt altijd ook als het branden er niet is .. dan lijkt t net of er geen ontsteking zit alleen moet je wel cinstant plassen.. vraag me nu af of het niet iets anders is..

groetjes Chantal

Hoi Chantal, ik herinner me dat ik het allebei had, maar ook dat dat branden / aandrang nog een tijdje gevoelig is ook als de ontsteking eenmaal verholpen is. Maar dat ging ook naar verloop van tijd weg bij mij: alleen dat kwam ook jammer genoeg weer terug.... Gelukkig dat ik meestal de blaasontsteking op 10 meter afstand aan voelde komen: want ik had er een verschrikkelijke hekel aan. En dan nam ik mijn maatregelen gelijk om het niet meer uit de hand te hoeven laten lopen. Depressiefmakend die blaasontstekingen. Heb je laten checken of je een ontsteking hebt? Dat is bij de huisarts zo vast te stellen. Ook dat ze het op kweek kunnen zetten bij het lab om te kijken of er niet toch een gemene bacterie zit te zeuren: dan na 14 dagen krijg je duidelijkheid (ik heb dit laten doen en toen bleek toch een gemene bacterie actief die er in eerste instantie niet uitkwam). Maar continue aandrang zonder ontsteking is ook een mogelijkheid. Dat is wat men normaliter een auto-immuuntoestand noemt en het heeft een naam: http://www.neuropathie.nu/algemeen/interstiti-le-cystitis-symptomen-en-behandelen.html . Sterkte!

Hoi

Ja er kwam in het begin de gsb bacterie uit.. maar die geeft geen klachten zeiden ze.. terwijl ik al maanden veel pijn had.. was vreemd zeiden ze. nu weet ik het niet.. wil zowie niet eeer antibiotica

en het zou idd ic kunnen zijn.. waar je van leest dat mensen er nooit meer vanaf komen.. Vreselijk is het! Ik probeer alles stap vr stap uit.. nu test ik de zapper en klysma s en homeopatische medicijnen.. en oregano oil daarna ga ik h2o2 proberen. Jij bent er uiteindelijk oook vanaf gekomen zonder antibiotica toch.. ? daar ben ik zowiezo al resistent voor inmiddels heb ik het idee..Heb jij de onderzoeken in het ziekenhuis ook gedaan? dat wil ik zo lang mogelijk uitstellen..

Groetjes Chantal

Ik heb het stukje even gelezen iver ic.

Er staat dat het ook kanker kan zijn.. heb jij dat toen laten testen? en hoe kan je dat op een natuurlijke manier testen zonder die cameracamera in je blaas of scan?

Groetjes Chantal

Hoi Chantal,

Deze dame had ook ic, maar die is er toch zeker wel vanaf gekomen.

De mevrouw van dat youtubefilmpje zegt dat het te maken heeft met dat het slijmvlies bij je blaas weg is of zoiets.

Men wil je doen geloven dat je nergens kan afkomen.

Men hoopt dat kennelijk.

Ik ben er zeker vanaf gekomen en inderdaad zonder antibiotica maar met gerichte resonantietherapie.

Vergeet de probiotica niet!

Ik was wel naar de uroloog, maar dat was omdat ik dacht dat ik nierstenen had.

Die vond men echter niet met het rontgenapparaat en de echo.

Men onderzocht toen ook de blaas (men ging met een eng ding in mijn blaas!) en inderdaad bleek de blaaswand nogal geirriteerd.

Maar daarvoor was ik dus eigenlijk niet naar die uroloog gegaan.

Hoi,

Bedankt vr je reactie.. ik zit behoorlijk tegen die onderzoeken op moet ik zeggen en stel het liever nog even uit, maarja musschien is dat niet slim.. en is het idd iets ernstigers.. of nierstenen.. ik ben al maanden met probiotica aan de slag, ook vaginale.

Ik heb vrijdag een hogedarmspoeling laten doen, dat ging door een fout van de behandelaar een hele nare ervaring. Ik had gehoord dat dat ook kon helpen.. Heb je daar ervaring mee?

Waar had jij de resonantietherapie? Dat ga ik ook proberen.. en hoe lang had jij last.. vr het iets beter ging.. ?

Ik heb de video bekeken... super! En idd wat je op een gegeven moment automatisch gaat doen.. je koffie laten staan en alkaliseren.. Bedankt hiervoor..:-)

@Chantal,

Je kunt van alles behandelen laten maar je hebt hierboven al diverse tips gekregen, ik zal hieronder nog eens laten zien.

Dirtsa schreef:
Quote:
Pinklady, helemaal gelijk. Ik had vanaf mijn vijftiende verscheidene keren per jaar blaasontstekingen. En ook regelmatig anti-biotica gehad, grrrr.

Tot ik een nieuwe huisarts kreeg, en die zei mij: drink voor iedere maaltijd 2 glazen lauw water. Daar ben ik mee begonnen en heb dit gedaan tot ongeveer vorig jaar, en nooit meer blaasontsteking gehad.

Nu houd ik mij aan het protocol van water minstens half uur voor de maaltijd, met sole/H202/appelazijn/honing.

Danielle schreef:
Quote:
mijn oma had vaak last van blaasontsteking en kreeg eens de tip het sap van een citroen op je nuchtere maag

ze nam dit daarna iedere morgen,en had nooit meer last van blaasontsteking

Mike schreef:
Quote:
De antiobiotica helpt je van de regen in de drup. Het zijn schimmels (candida) die de blaasontsteking veroorzaken en deze zijn antibioticaresistent en kunnen daardoor juist in aantal vermeerderen! Ik raad je aan een H2O2-kuur te gaan doen. Waterstofperoxide voedt de aerobe darmbacterien en doodt de anaerobe. Het is dus antibiotica en probiotica tegelijk! Daarnaast raad ik je veel probiotische (gefermenteerde) voeding en beestenbottenbouillons aan ter heling van je darmen en darmflora.

En ik heb het eerder gevraagd of je met ons wilt delen wat je allemaal zo door de dag heen drinkt en eet.

Je hebt heel summier iets losgelaten waar een aantal dingen in zaten die niet zo goed zijn.

Maar zou je het uitgebreider willen vermelden, alleen dan kunnen we je verder helpen. Anders blijft het tasten in het duister.

Lia

Beste Lia

Ik doe al deze dingen al zeer lang elke dag op de h2o2 en beestenvottenboillon na. die wil ik gaan doen na de medicijnen die ik nu probeer, omdat alles door elkaar niet handig is denk ik.

Mijn eetpatroon is steeds verder veranderd

koffie drink ik niet meer inmiddels en sinds ing acht weken juice ik en voel me daar erg goed bij.. verricht wonderen qua fitheid en minder pijn in mn blaas.

Verder eet ik ong vijf keer per week ei. gekookt en gebakken in kokosvet of roomboter

geen brood maar wel af en toe rijstwafels bio

Dat is het eigenlijk

Ik was gewoon erg benieuwd naar de resonantietherapie van liever gezond omdat zij dezelde klachten had en er vanaf is. en ik gemerkt heb het erg uitmaakt welke arts of therapeut je bezoekt ook erg verschilt..

Groetjes Chantal

groene thee

Bio rijst en groenten met vis of vlees

of zoete aardappels of soms aardappels

Hoi Chantal, wat ging er mis bij jou met de hoge darmspoeling?

Ik zou er mee uitkijken hoor, juist als je darmflora niet zo goed is.

Mijn ervaring heb ik toevallig hier ook al eens uitgetypt.

Wil niet zeggen dat jou hetzelfde zal overkomen, maar van mij hoeft het niet meer.

Een hoge darmspoeling kan misschien van pas komen als je enigszins gezond bent denk ik: als je dat niet zo bent in je darmen, dan is het wat mij betreft juist iets dat je achterop helpt: https://www.fatsforum.nl/topic/darmspoelingen

Over de resonantietherapie: bij mij duurde het 2 a 3 jaar voor de blaasontstekingen niet meer telkens terugkwamen en nu gebruik ik ook geen probiotica meer (van die pillen bedoel ik) zonder welke ik dus al die tijd echt niet kon (anders kwam er gelijk een blaasontsteking opzetten weer).

De resonantiehtherapie dat is qua blaasontstekingen crisismanagement geweest.

Dus telkens als ik weer last had, dan gaf ik een gil en werd de ontsteking weer de kop ingedrukt.

En dat laatste is voor mijn behandelaar allemaal nog vrij simpel te behandelen omdat een blaasontsteking in het bloed zit en acuut is.

Ik heb last van veel meer ontstekingen/infecties, waaronder ook veel chronische in de weefsels en dat is allemaal wat lastiger opruimen dan een blaasontsteking.

Maar het is dus een twee sporenbeleid: zorgen dat als er weer een blaasontsteking is, dat die gelijk wordt aangepakt en ook zorgen (maar dat is dus meer lange termijnwerk) dat de blaasontstekingen niet telkens terugkomen.

Wil je meer weten over mijn resonantietherapie dan wil ik je daar graag per mail meer over vertellen (mailadressen uitwisselen kan via de beheerder als je dat wenst).

Oja, nog dit: het kan ook zijn dat de i.c. neurologisch is: iets met het zenuwstelsel: dan is het wel een ander verhaal mogelijk.

Toch denk ik dat het bij jou niet neurologisch is, omdat eerder bij jou in je urine volgens mij wel die ontstekingen zijn aangetroffen toch?

Oke bedankt..

Wat erg voor je dat je veel meer ontstekingen en infecties hebt.

De blaasintsteking is bij mij in die zes maanden nog nooit weggeweest.. op drie dagen na...

Ik zou idd heel graag email adressen uitwisselen..:-)

Hoi Chantal, ik heb net een bericht gestuurd naar de beheerder met daarin uiteraard mijn mailadres.

Zes maanden een blaasontsteking op drie dagen na, wat een crime zeg!

Zo bont heb ik het nog niet gemaakt.

Maar goed, met mijn (on-!)gezondheid wil je ook vast niet ruilen.

tot mails.

Hoi Lievergezond,

En nu krijg ik jouw emailadres? Ik weet niet hoe t werkt..dus laat me anders ff weten hoe of wat..

Ja idd niet te doen.. zes maanden.. maar niet altijd met pijn.. maar gewoon wel altijd naar de wc moeten.. in feite kan je dan je leven niet meer gewoon leven..

Tot spreeks..

Hoi Chantal, mijn mailadres is bekend bij de beheerder: ik heb hem gisteren een mail gestuurd.

Dus als je een mail stuurt naar de beheerder: naar info@westonprice.nl , dan heb je een grote kans dat hij je mijn mail(adres) stuurt.

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds zeven maanden blaasontsteking en had daar al eerder over gemaild.

Ik had veel supplementen aangeschafd en was nu bezig met cats claw en oreganoolie en appelazijn en colloidaal zilver en dat verzachte de pijn maar het continue plassen hield aan.

Ik was hierna van plan over te stappen naar h2o2 omdat Mike dat aanraadde.

Nu ben ik onverwachts zwanger en moest dus stoppen met alle producten die ik gebruikte tegen de klachten omdat die niet mogen in de zwangerschap.

Ik ben inmiddels naar veel artsen etc geweest en even werd er gedacht ik lyme had wat nu toch weer niet te zien is in een levend bloed analyse en de Asyra dus is waarschijnlijk verkeerd gezien in de eerste levend bloed analyse die iemand deed die er net mee startte...

Ondertussen doe ik maar wat en heb ik nog niet echt een plan hoe ik deze zwangerschap ga aanpakken.

De klachten van de blaasontsteking worden weer erger omdat ik gestopt ben met de cats claw en oreganoolie.

Hebben jullie advies voor me waar ik het beste mijn info kan lezen qua eten en wat ik wel en niet mag en wat te doen aan de blaasklachten..

Is bijv h2o2 toegestaan in de zwangerschap en appelazijn? en klysma s zouden mij wellicht ook kunnen helpen met de klachten kan dat in de zwangerschap?

Ik ben nu zes weken zwanger en dit is mijn tweede zwangerschap. Deze keer wil ik me heel graag verdiepen in weston price leefstijl, waar kan ik de beginselen vinden en dat met name voor in de zwangerschap.

of is het dan het beste om het boek te kopen..?

Dankjewel..

Hoi Chantal,

Ik heb hier een goed artikel voor je:

http://editor.nourishedmagazine.com.au/articles/pregnancy-nutrition-for-making-strong-healthy-babies

Chantal,

Welkom, zou je je in een nieuw topic eens voor willen stellen aan ons. Je schrijft al het een en ander hierboven maar misschien wil je ook je eet en drink patroon met ons delen? Je kunt dan allerlei supplementen nemen, die kunnen ook prima helpen maar je voeding is ook belangrijk. Een blaasontsteking komt van binnen uit, dat had je zelf waarschijnlijk ook wel bedacht want daarom ben je hier.

Lia

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan