Hoi Chantal, wat ging er mis bij jou met de hoge darmspoeling?
Ik zou er mee uitkijken hoor, juist als je darmflora niet zo goed is.
Mijn ervaring heb ik toevallig hier ook al eens uitgetypt.
Wil niet zeggen dat jou hetzelfde zal overkomen, maar van mij hoeft het niet meer.
Een hoge darmspoeling kan misschien van pas komen als je enigszins gezond bent denk ik: als je dat niet zo bent in je darmen, dan is het wat mij betreft juist iets dat je achterop helpt:
https://www.fatsforum.nl/topic/darmspoelingen
Over de resonantietherapie: bij mij duurde het 2 a 3 jaar voor de blaasontstekingen niet meer telkens terugkwamen en nu gebruik ik ook geen probiotica meer (van die pillen bedoel ik) zonder welke ik dus al die tijd echt niet kon (anders kwam er gelijk een blaasontsteking opzetten weer).
De resonantiehtherapie dat is qua blaasontstekingen crisismanagement geweest.
Dus telkens als ik weer last had, dan gaf ik een gil en werd de ontsteking weer de kop ingedrukt.
En dat laatste is voor mijn behandelaar allemaal nog vrij simpel te behandelen omdat een blaasontsteking in het bloed zit en acuut is.
Ik heb last van veel meer ontstekingen/infecties, waaronder ook veel chronische in de weefsels en dat is allemaal wat lastiger opruimen dan een blaasontsteking.
Maar het is dus een twee sporenbeleid: zorgen dat als er weer een blaasontsteking is, dat die gelijk wordt aangepakt en ook zorgen (maar dat is dus meer lange termijnwerk) dat de blaasontstekingen niet telkens terugkomen.
Wil je meer weten over mijn resonantietherapie dan wil ik je daar graag per mail meer over vertellen (mailadressen uitwisselen kan via de beheerder als je dat wenst).
Oja, nog dit: het kan ook zijn dat de i.c. neurologisch is: iets met het zenuwstelsel: dan is het wel een ander verhaal mogelijk.
Toch denk ik dat het bij jou niet neurologisch is, omdat eerder bij jou in je urine volgens mij wel die ontstekingen zijn aangetroffen toch?