wat te doen bij een blaasontsteking

Chantal,

eigenlijk is je vraag misschien ook: mag ik ontgiften tijdens mijn zwangerschap?

hier bijv. een topic op internet dat hierover gaat: http://www.amberalbarda.nl/hoe-ontgift-ik-mijn-lichaam/ (zie de reacties).

volgens mij is dat een lastige kwestie, want de loskomende gifstoffen komen dan ook bij je ongeboren kind terecht.

sinds ik cats claw ging gebruiken, begonnen mijn toxinenproblemen pas echt goed van het vrijkomende gif (ook doordat infecties ineens aangepakt werden sinds ik het kruid gebruikte): gewrichtsklachten en meer van die dingen.

Hallo allemaal, kan iemand mij vertellen of de H202 heeft geholpen tegen de blaasklachten? Citroen iedere ochtend lijkt me ook wel wat. Zijn er meerdere mensen die dit hebben geprobeerd en heeft dat geholpen?

Quote:
Momenteel heb ik mezelf kortstondig op een kuur gezet van 12-15 druppels 35% H2O2 in water met appelazijn. De reden is een beginnnde blaasontsteking, te merken aan licht brandende urine. Vandaag is dag 3 en gisteren merkte ik al dat de infectie op zijn retour is.

Zo heel af en toe word ik nog wel eens bedreigd door een potentiele infectie. Vorig jaar en het jaar daarvoor was dit een beginnende keelinfectie. Met slechts 1 dag (!) 14-15 druppels 35% H2O2 drinken was het alweer in de kiem gesmoord.

https://www.fatsforum.nl/topic/resultaten-met-h202#post-26551

Quote:
Mijn beginnende blaasontsteking behoort na 1 weekend H2O2-therapie inmiddels weer tot het verleden. En dat ZONDER de verwoestende bijwerkingen van antibiotica!

https://www.fatsforum.nl/topic/resultaten-met-h202#post-26601

Mike

Heel erg prettig dit te horeen Mike, ik heb zelf nu ook last van mijn keel, maar heb nog geen H202 en nog geen Kelt. zeezout. Wordt aan gewerkt. Citroensap gebruik je dus niet begrijp ik? En zelf zou ik niet zo,n groot aantal druppels H202 en dan ook nog 35% durven te gebruiken. Ik zou rustig aan beginnen. Maar dat komt ook omdat ik het nog nooit heb gebruikt, terwijl jij er al zoveel ervaring mee hebt. Dat wil niet zeggen dat ik je verhaal niet geloof, integendeel. Deze mail van mij komt omdat ik vanmorgen een ouder iemand sprak in mijn flat die antibiotica slikt en het helpt niet meer. Het feit dat ikzelf ervoor opensta wil nog niet zeggen dat anderen er ook voor openstaan. Daarom lijkt mij citroen iedere ochtend een vrij simpel advies, dat mensen al snel zouden willen proberen, toch?

Liesje.

Vervelend dat je deze problemen ook ervaart tijdens je zwangerschap. Die blaasontstekingen en de reden daarvoor zijn namelijk ook op je kind over te dragen die daarvoor met een achterstand begint. Het is dus belangrijk om te zorgen dat het de oorzaak voor je blaasontstekingen opgelost worden, zowel bij jou, als straks bij de baby.

Heb je ook darmproblemen? Of allergien?

Je kunt er tientallen hippe natuurlijke symptoombestrijders op los laten maar daarmee los je het niet op helaas.

PS: Nooit ontgiften tijdens de zwangerschap!

Mijn dochter had vorige week blaasontsteking. We hebben dit in 2 dagen onder controle gekregen met D-mannose, knoflookpillen en verse peterselie. Vandaag urine naar de dokter gebracht ter controle, en die was schoon!! Misschien een tip voor anderen.

:idea: Correct me if I'm wrong, maar ik krijg t gevoel dat te weinig maagzuur (ZUUR!!!) in verband staat met blaasonsteking.

Zaak blijft dus om te zorgen dat je in ieder geval genoeg maagzuur hebt. Dit kun je aanvullen/opvangen met sole, citroenzuur, betaine ed.

Goh, dat schoot me zo ineens te binnen. Mijn gevoel zegt dat je met bovenstaande DE winst kunt halen.

Geen rare gedachte Puurnatuur: ik las toevallig vandaag dat iemand die veel appelazijn dronk, dat deed om de blaasontsteking op afstand te houden.

Ik bedoel maar, zuur is weldegelijk meer dan belangrijk!

En velen horen het klokje luiden, maar weten niet waar de klepel hangt :wink:

'Iedereen' heeft t dan over grote hoeveelheden vit C slikken, maar zaak is dat t nog veel zuurder geconsumeerd moet worden.

Ik durf nu nog wel een stapje verder te gaan, wat te doen bij infecties? ZUURRR consumeren.

Niet voor niets helpt cranberrysap (een ZURE vrucht!) bij blaasontstekingen. En vit. C is ascorbineZUUR! De micro-organismes die betrokken zijn bij dergelijke ontstekingen overleven niet in een zuur milieu. Blaasontstekingen zie je vaak a.g.v. candida-overgroei. Maar candida kan helemaal niet gedijen in een ZUUR milieu! Niet geheel ontoevallig vinden we veel candida (en blaasontstekingen) bij vegetariers, die 'gezonde' basische voeding eten.

Mike

Hier ook een dramatisch blaasontstekingverleden. Inmiddels aardig onder controle. Onlangs ontdekt dat bij beginnende blaasontsteking Beredruif beter werkt dan Cranberrie. Cranberrie is meer ter preventie.

Wat ikzelf zo cru vind, is dat kennelijk huisartsen de optie dmso tot hun beschikking hebben om voor te schrijven aan blaasontstekingspatienten als antibiotica niet meer helpt.

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dmso voorgeschreven kreeg, maar je kunt er beter direct om vragen.

Als ik nog eens blaasonsteking krijg, ga ik ook zeker kijken hoe de dmso erop inwerkt.

Je moet het dan op de huid ter hoogte van de blaas smeren (uiteraard niet de 100% oplossing).

D-mannose hielp bij mij. Werkt bij een e coli blaasontsteking (80-90%) ) van achter naar voor afvegen scheelt, schijnt ,, ;) )

Quote:
When a bladder problem is long standing, it is often due to an undiscovered kidney problem.

Ik had al bijna 30 jaar last van blaasontstekingen. Ze begonnen met 1 à 2 keer per jaar en werden frequenter. De laatste jaren chronisch. Antibiotica hielp wel maar een paar dagen of hooguit een week later begon de ellende opnieuw. Heb alles geprobeerd maar niets hielp. Totdat ik op de site kwam: de kracht van kaneel. Onder het mom baadt het niet, het schaadt ook niet ben ik begonnen met drie maal daags twee theelepels kaneel en twee theelepels honing in een glas, goed roeren en opvullen met lauwwarm water. De tweede week twee maal per dag en daarna een aantal weken één maal per dag. Ik telde de weken af dat ik geen blaasontsteking kreeg en dat is nu ruim twee jaar geleden. Ik gebruik het nu nog drie maal per week als onderhoud maar tevens omdat het ook maagklachten sterk vermindert. Ik kan het wel van de daken schreeuwen hoe blij ik ben. Lees de site www.kracht van kaneel alleen hebben ze het daar over eetlepels maar ik neem aan dat dat een vergissing is.

Veel succes!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan