Ik had inderdaad al verwacht dat je zou denken dat ik mezelf iets zou ontzeggen. Maar ik denk niet dat je tekorten kunt aanvullen door constant naar de koelkast te lopen, tenminste, voor mij werkt dat absoluut niet. Ik ben altijd al een "loper" geweest: als ik boterhammen maakte, bleef ik lopen. Ik begon met 1, daarna 2, bleef altijd zin hebben in meer. Idem met fruit: eerst 1 appel, daarna ging ik opnieuw naar de fruitschaal. Warm eten hetzelfde verhaal: 2 aardappels met groente en vlees, daarna nog maar een lading. Chips, snoep, koek: altijd moest er meer bij. Ik denk niet dat mijn lichaam toen aangaf wat het nodig had, aangezien ik een drang had naar tarwe, suiker, gepasteuriseerde melk, fruit en aardappelen. Ik laat mij nu niet meer voor de gek houden door de hele dag te lopen: ik ben gewoon snel verslaafd aan voedingsmiddelen en heb bloedsuikerschommelingen, daarom wil mijn lichaam eten. Dus ik kom dan voor mijn gevoel onnodig aan, omdat ik een vreetdrang wil bevredigen, die ik toch wel heb, welke voedingsmiddelen ik ook kies.